Aankooptip v.d. week 3.0 Waar spanrijders schroot aansmeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan iemand mij vertellen/helpen waar of hoe ik een lege argon fles kan vullen. Het gaat om een "30" liter fles. Bij een regulier vul/wisselpunt kunnen ze me niet helpen omdat het niet om een zogenaamd "eigendoms" fles gaat.
 
Kan iemand mij vertellen/helpen waar of hoe ik een lege argon fles kan vullen. Het gaat om een "30" liter fles. Bij een regulier vul/wisselpunt kunnen ze me niet helpen omdat het niet om een zogenaamd "eigendoms" fles gaat.

Uit een andere fles halen net als je propaan overgiet, alleen hier zal dat in gasvorm gaan tot de druk in beide flessen gelijk is.
Zo doe ik het om mijn eigen fles ook 30 liter weer te vullen.
Of je fles dan echt helemaal vol is hangt af van de inhoud van de vul fles.

De vullers van de flessen doen erg moeilijk als je met een eigen fles komt want dat past niet in hun wereld, liever de huur flessen omwisselen dat brengt meer op.
 
Kan iemand mij vertellen/helpen waar of hoe ik een lege argon fles kan vullen. Het gaat om een "30" liter fles. Bij een regulier vul/wisselpunt kunnen ze me niet helpen omdat het niet om een zogenaamd "eigendoms" fles gaat.

Als het geen eigendom fles is dan is het een huurfles met contract. Als jij dat contract niet hebt dan denk ik dat je hem niet vol krijgt. Je zult eerst het merk te weten moeten komen.
Anders is het oud ijzer denk ik. Of je moet hem bij iemand met een 200 liter fles kunnen vullen vanuit die fles. Ik denk dat er weinig zijn die dat willen doen
 
Kan iemand mij vertellen/helpen waar of hoe ik een lege argon fles kan vullen. Het gaat om een "30" liter fles. Bij een regulier vul/wisselpunt kunnen ze me niet helpen omdat het niet om een zogenaamd "eigendoms" fles gaat.

Firma de Lange in Emmen vult alles.
Ook de flessen die ik van marktplaats heb.
Weet niet of je daar een beetje in de buurt woont...
 
Ik heb een fles gekocht bij Supergas. Dan heb je een fles in eigendom, dus geen huur. Maar je wisselt 'm elke keer om. Geen fleskeuring en geen gedoe met vullen.
Bevalt mij prima.
 
Ik heb een fles gekocht bij Supergas. Dan heb je een fles in eigendom, dus geen huur. Maar je wisselt 'm elke keer om. Geen fleskeuring en geen gedoe met vullen.
Bevalt mij prima.

Ja dat bode ze me hier ook aan. Vind het alleen zonde van de fles. En een nieuwe 30 liter kost al gauw 300 euro.

Ga maar eens kijken wat het me kost om te laten vullen in emmen. Woon helaas wel een stukje uit de buurt.Tiel.... Emmen is een leuk stukkie
 
Kan iemand mij vertellen/helpen waar of hoe ik een lege argon fles kan vullen. Het gaat om een "30" liter fles. Bij een regulier vul/wisselpunt kunnen ze me niet helpen omdat het niet om een zogenaamd "eigendoms" fles gaat.


Woon jij in tiel???

Ik zal de volgende keer even bij het duikcentrum kijken.
Ik speel daar met perslucht, 100% zuurstof en helium.
Maar soms staat er ook een bufferfles argon.


Edit: eerst alles lezen rutje........ _O-
 
Laatst bewerkt:
Hallo

ik heb nog kaal K100 frame over zonder kenteken
Gratis

Ook 1 met kenteken staat al op L4

Ook nog gpz 550 frame ook L4 heb hier nog veel meer onderdelen van.

Notk

John
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan