MV Agusta - bestaat er een mooiere?? Deel 6

Iets uit het verleden??
De huidige Joppen doet het goed. Vind het daar goed zaken doen voor MV's.

Hier in de regio is er een spreekwoordelijke grap over Joppen.

Laat je niet Foppen door Joppen _O- :+

Maar ik ga er gewoon weer eens kijken misschien is het nu met die andere Joppen anders en beter ;)
 
Laatst bewerkt:
Het enige wat "de nieuwe joppen" is vergeten is om de look even op te frissen.
Ik was er laatst voor een onderdeeltje en het ziet er allemaal precies hetzelfde uit als tien jaar geleden. Klanten uit de "foppen" tijd krijgen zo niet de indruk dat er iets is veranderd.
Een likje verf en wat modernere zithoeken zijn de kosten ook niet.
 
Het enige wat "de nieuwe joppen" is vergeten is om de look even op te frissen.
Ik was er laatst voor een onderdeeltje en het ziet er allemaal precies hetzelfde uit als tien jaar geleden. Klanten uit de "foppen" tijd krijgen zo niet de indruk dat er iets is veranderd.
Een likje verf en wat modernere zithoeken zijn de kosten ook niet.


Als ik door de motorzaak loop en 50 % is opgelapt en overgespoten met de verfroller weet ik genoeg :+
 
Het enige wat "de nieuwe joppen" is vergeten is om de look even op te frissen.
Ik was er laatst voor een onderdeeltje en het ziet er allemaal precies hetzelfde uit als tien jaar geleden. Klanten uit de "foppen" tijd krijgen zo niet de indruk dat er iets is veranderd.
Een likje verf en wat modernere zithoeken zijn de kosten ook niet.

Als je het gelikt wilt kun je naar Dipi hehehe 8-)
 
Zijn er nog F3 rijders met een aftermarket uitlaat?
De keuze is al niet zo heel groot.. En de dempers die ik wil (QD) zijn knetter duur.
 
Enkele pijpen zijn goed betaalbaar maar dan ook een massa product met passend link pijpje. Drie pijpen is uniek voor MV en daar ga je dan ook flink voor betalen.

Mijn advies, geduld hebben en er 2ehands een op de kop tikken of voor een enkele pijp gaan. Op mvagusta.net is een verkoop topic waar soms 2ehands pijpen opstaan. Zo heb ik ook mijn FM Projects bemachtigd.

Hier alvast een 2ehands enkele pijp voor niets.
Mv agusta f3 + rivale titanium termignomi silencer. | eBay

Overigens, wat past op een F3 past ook op een Brutale en omgekeerd.
 
Enkele pijpen zijn goed betaalbaar maar dan ook een massa product met passend link pijpje. Drie pijpen is uniek voor MV en daar ga je dan ook flink voor betalen.

Mijn advies, geduld hebben en er 2ehands een op de kop tikken of voor een enkele pijp gaan. Op mvagusta.net is een verkoop topic waar soms 2ehands pijpen opstaan. Zo heb ik ook mijn FM Projects bemachtigd.

Hier alvast een 2ehands enkele pijp voor niets.
EXHAUST ARROW TROPHY MV AGUSTA F3 675 2012 > TITANIUM INOX CAP SILENCER | eBay

Overigens, wat past op een F3 past ook op een Brutale en omgekeerd.

Heb sinds rwee jaar een Zero op mijn Brutale. Inderdaad tweedehands gekocht. Op ebay.kleinanzeigen.de
 
Hallo,

Ik heb sinds kort een Brutale 800 aangeschaft uit het jaar 2013. Nu merk ik als ik rustig tussen de 4-5k toeren rijd dat de motor begint te stotteren/haperen. Heeft iemand hier ook last van gehad, of wat zou het kunnen zijn?
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik heb sinds kort een Brutale 800 aangeschaft uit het jaar 2013. Nu merk ik als ik rustig tussen de 4-5k toeren rijd dat de motor begint te stotteren/haperen. Heeft iemand hier ook last van gehad, of wat zou het kunnen zijn?


Gefeliciteerd met je aankoop!! Informeer eens bij Madracing, hij heeft echt verstand van zaken en die kan je misschien zo vertellen wat het is, kan goed zijn dat het met een of ander milieu ding te maken heeft dat als je dat los haalt je er geen last meer van hebt.
 
Hallo,

Ik heb sinds kort een Brutale 800 aangeschaft uit het jaar 2013. Nu merk ik als ik rustig tussen de 4-5k toeren rijd dat de motor begint te stotteren/haperen. Heeft iemand hier ook last van gehad, of wat zou het kunnen zijn?

Heeft de MV de laatste mapping update? Wellicht daar beginnen en daarna bijvoorbeeld naar Madracing.
 
Hallo,

Ik heb sinds kort een Brutale 800 aangeschaft uit het jaar 2013. Nu merk ik als ik rustig tussen de 4-5k toeren rijd dat de motor begint te stotteren/haperen. Heeft iemand hier ook last van gehad, of wat zou het kunnen zijn?
Boven de 6000 toeren houden is het devies. Daaronder loopt ze inderdaad wat nukkig wat kan worden versterkt door de lichte gashendel. Je kunt proberen om de gasreactie op langzaam te zetten.
Ik heb er eigenlijk alleen last van bij wat kouder weer. Dan ga ik krampachtig op de motor zitten en dan wordt de nukkige motorloop doorgegeven aan de gashendel.

Ik heb overigens alles op sport behalve motorrem, die heb ik ingesteld op meer motorrem.
 
Terug
Bovenaan Onderaan