MV Agusta - bestaat er een mooiere?? Deel 6

Heb een aantal weken geleden ook op een MV Agusta gezeten en weet het eigenlijk nog niet zo :o

Vond het model 2016 wel heel erg mooi :Y Qua zitten vergelijkbaar aan het type motor GSXR K4 K5 .
 
Laatst bewerkt:
qbWLkA6o.jpg


Aan de activiteiten in dit topic lijkt het dat MV's nooit buiten komen. Ik ben de 1% die wel op zn mv gaat rijden :+
De mergellandroute was weer top.
 
Dus echte motorrijders zijn geen owners? Interessant!!

Die maken niet dat onderscheid. Ze pakken gewoon hun motor en gaan rijden zonder na te denken of de motor daar vies van kan worden. Ze kopen geen circuitbanden omdat het zo sportief staat maar omdat ze daadwerkelijk wel eens op het circuit rijden. Ze hebben een motor om er mee te rijden en hebben daar nog dezelfde lol in als toen ze begonnen aan het rijbewijs.
Steeds meer MV rijders zijn verzamelaars die graag de andere verzamelaars in hun club willen laten zien dat ze erg goed kunnen poetsen. Doodzonde.
 
Laatst bewerkt:
Die maken niet dat onderscheid. Ze pakken gewoon hun motor en gaan rijden zonder na te denken of de motor daar vies van kan worden. Ze kopen geen circuitbanden omdat het zo sportief staat maar omdat ze daadwerkelijk wel eens op het circuit rijden. Ze hebben een motor om er mee te rijden en hebben daar nog dezelfde lol in als toen ze begonnen aan het rijbewijs.
Steeds meer MV rijders zijn verzamelaars die graag de andere verzamelaars in hun club willen laten zien dat ze erg goed kunnen poetsen. Doodzonde.

Ach... het één sluit het ander echt niet uit. Ik rij elk weekend en zorg ervoor dat ie er toch mooi bij staat! Alleen ik rij ook voor mijn plezier dus als ik zeker weet dat ik zeiknat wordt dan laat ik 'm inderdaad lekker staan.

En volgens mij is het altijd nog vrijheid blijheid. Iedereen doet waar ie lekker zin in heeft en zich het beste bij voelt. En als iemand vindt dat dit een MV in de woonkamer zetten is, prima! Dat wil niet zeggen dat ik het hoef te doen of zelfs een oordeel over te hebben.
 
Laatst bewerkt:
Al komen we nu wel bijna op een buitentemperatuur dat die van mij z'n hoesje bijna kan gaan opzoeken #mooiweerrijder
 
Kom kom... vorig jaar konden we tot mid december met redelijke temperaturen rijden. Dit jaar ga ik niet voor minder!! Lang leve opwarming van de aarde :+
 
Laatst bewerkt:
Mij niet gezien, onder de 15 graden kom ik niet meer buiten. Dan ben ik koud tot op het bot en niet meer warm te krijgen. Kan de remmen dan ook niet meer lekker bedienen en ik krijg tankslappers van het verkrampt rijden.
 
zo vandaag heeft de stappenteller overuren gemaakt op de Intermot Köln, ik heb maar liefst 2 mv's gespot...beide op de stand van motul

op deze plakte een Camier stickertje
full


full
 
Iets heel anders, iemand nog leuke accessoires liggen die op een Brutale 750S passen?:) wil onder andere nog een keer een Carbon achterspatbord, maar nieuw vind ik het te duur.
 
Vandaag ben ik weer MV rijder, na 7 jaar als ik me niet vergis, kon ik de verleiding niet weerstaan en heb een SPR gekocht.

Ik was al eerder eigenaar van een SPR, maar die heb ik ingeruild op een Brutale, toen ik er na 2500km achterkwam dat deze Brutale toch niet mijn ding was.
Ik wilde toen mijn SPR weer terug kopen, maar deze was van eigenaar verwisseld en inmiddels total loss gereden, RIP SPR #021.

De SPR die ik nu gekocht heb komt uit een collectie en heeft nog niet gelopen, dus moet nog op kenteken worden gezet en even worden nagelopen, ook de banden zijn van 2004 dus die zullen tzt ook vernieuwd moeten worden.

Er was rond de tijd dat ik mijn eerste SPR had een (Nederlands) filmpje met een testrit van de SPR, ik dacht van Motormaniacs, maar ik kan deze nergen meer vinden, weet iemand waar dit filmpje te vinden is ?


full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan