MV Agusta - bestaat er een mooiere?? Deel 6

Mensen, even een vraagje.

Ik heb de borgring binnen op aanraden van Jeroen... Nou geloof ik dat ik kippig ben, maar volgens mij is hij niet goed :?

Dit is exact degene die ik binnen heb gekregen:

$_57.JPG


Hoe moet ik deze nu zo in mijn wiel krijgen?

Billet_Titanium_Rear_Wheel_Nut[2].jpg


Moet ik de clip gewoon helemaal verbuigen?
 
@Erik.
Bij de ALV had je het over een lithium accu die je had gekocht. Welk merk was dat ook alweer? Alvast bedankt. Toch ens kijken wat er op de markt is.
 
Aliant. Voor mijn F4 heb ik de X3 versie. Kun je aankomen via Hoco Parts dealers.
Dank je, helaas een beetje te duur in vergelijking met de concurrentie. En men geeft aan dat je er een speciale oplader voor nodig hebt van Aliant. Denk dat ik ga voor die van MV zelf maar dan zonder het dure MV stickertje twv 70 euro. ;) (Shorai dus dacht ik)

Moet ook beetje sparen voor een oldtimertje. Wilde eerst voor een Moto Morini 31/2 gaan maar een oud MV'tje is waarschijnlijk net zo leuk. Moet wel spaakwielen en trommelrem hebben. Beetje aan het rondneuzen maar makkelijk vindbaar zijn ze niet. Wel een leuke 250 racer gezien maar leuker is dat je er ook mee op straat mag.
 
Dank je, helaas een beetje te duur in vergelijking met de concurrentie. En men geeft aan dat je er een speciale oplader voor nodig hebt van Aliant. Denk dat ik ga voor die van MV zelf maar dan zonder het dure MV stickertje twv 70 euro. ;) (Shorai dus dacht ik)

Moet ook beetje sparen voor een oldtimertje. Wilde eerst voor een Moto Morini 31/2 gaan maar een oud MV'tje is waarschijnlijk net zo leuk. Moet wel spaakwielen en trommelrem hebben. Beetje aan het rondneuzen maar makkelijk vindbaar zijn ze niet. Wel een leuke 250 racer gezien maar leuker is dat je er ook mee op straat mag.

Het kan met een normale druppellader ook, maar die moet je alleen niet continue er aan hangen. Ik heb een speciale Optimate gekocht. Aangezien de kwaliteit nogal kan verschillen wat ik ervan begrijp, heb ik ervoor gekozen om niet te besparen met dit LI accu's. En heel tevreden zover. Een maand met alarm er op en verre van leeg. Echt super!

En praat even met de Hermannen van de club voor de oude troep ;) ze weten vast wel wat!
 
Dank je, helaas een beetje te duur in vergelijking met de concurrentie. En men geeft aan dat je er een speciale oplader voor nodig hebt van Aliant. Denk dat ik ga voor die van MV zelf maar dan zonder het dure MV stickertje twv 70 euro. ;) (Shorai dus dacht ik)

Moet ook beetje sparen voor een oldtimertje. Wilde eerst voor een Moto Morini 31/2 gaan maar een oud MV'tje is waarschijnlijk net zo leuk. Moet wel spaakwielen en trommelrem hebben. Beetje aan het rondneuzen maar makkelijk vindbaar zijn ze niet. Wel een leuke 250 racer gezien maar leuker is dat je er ook mee op straat mag.

Kijk anders ook eens voor een JMT Li Ion accu. Heb er eentje gehad in mijn vorige ZX10R, prima ding. Nu ook eentje klaarliggen om in de MV te stoppen, maar dat doe ik in de lente.
 
franrijk, mv grootste afzet markt in eu aantallen:
2010 3650 units,6600 in 2012,7500 in 2013 ,9200 in 2014 ,verwachting in 2016 14 000 units
 
Laatst bewerkt:
Brutale is inmiddels ook ready to go met o.a. nieuwe bandjes, olie en dempertje ...

Let's fire it up })

2015-02-07%2B09.18.09.png
 
Laatst bewerkt:
Update hier: Andere pijpen voor de MV gekocht van Beekman15. Titanium lichtgewicht, met E-keur, maar verwijderbare DB killers :)
Een goede reden om deze pijpen te monteren en de originele te laten 'bewerken'.
 
Hallo iedereen. Ik ben eindelijk onderdeel van de forum na jaren kijken (Ik ben een Schot, zo Nederlands is niet mijn moedertaal)!
Ik ben de trotse eigenaar van een Rood/Zilver Brutale 1078rr en mijn vrouw Sharon heeft een Brutale 910s.(fotos volgt)
Groete uit Limburg

Dave.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan