op tijd zetten van intruder 1400 blok

stefan1983

Rookie
22 sep 2012
29
0
breda
Oi ik heb een vraag...

omdat mn cilinderbout was afgebroken heb ik mijn achterste cilinder van het blok gehaald en nu moet ik hem uitboren....

maar ik kan nergens merktekens vinden van hoe ik hem terug op tijd moet zetten ( de ketting spreek ik dan over, heb hem wel gemerkt waar hij zat maar voor d zekerheid wil ik toch weten of je ook merktekens hebt. En weet iemand de aanhaal momenten van de kopbouten.

Alvast bedankt :P
full
 
Oi ik heb een vraag...

omdat mn cilinderbout was afgebroken heb ik mijn achterste cilinder van het blok gehaald en nu moet ik hem uitboren....

maar ik kan nergens merktekens vinden van hoe ik hem terug op tijd moet zetten ( de ketting spreek ik dan over, heb hem wel gemerkt waar hij zat maar voor d zekerheid wil ik toch weten of je ook merktekens hebt. En weet iemand de aanhaal momenten van de kopbouten.

Alvast bedankt :P [afbeelding]
full
 
ik heb wel een werkplaats handboek maar in het duits en ik kan geen duits lezen :) had hem toen gekocht voor de electrische schema's. en ik heb hem wel gemerkt met stift, maar toch het is wel fijn om het echt zeker te weten. En de bout is waarschijnlijk door ouderdom afgebroken. Hij is al van 87 en er word normaal elke dag op gereden, weer of geen weer...... en staal in aluminium is zoiezo vreselijk kut zegmaar ;)
 
Oi ik heb een vraag...

omdat mn cilinderbout was afgebroken heb ik mijn achterste cilinder van het blok gehaald en nu moet ik hem uitboren....

maar ik kan nergens merktekens vinden van hoe ik hem terug op tijd moet zetten ( de ketting spreek ik dan over, heb hem wel gemerkt waar hij zat maar voor d zekerheid wil ik toch weten of je ook merktekens hebt. En weet iemand de aanhaal momenten van de kopbouten.

Alvast bedankt :P [afbeelding]

Ja je hebt merktekens
 
Hier zijn ze te vinden.

Deze site:

Suzuki Intruder 1400 Camshaft Timing Marks …

Deze pagina vertalen


autorepairmagz.com/search/suzuki+intruder+1400+camshaft+timing+marks

suzuki intruder 1400 camshaft timing marks. You search Auto repair manual PDF suzuki intruder 1400 camshaft timing marks, if there are search results will appear …


suzuki intruder 1400 camshaft timing marks

You search Auto repair manual PDF suzuki intruder 1400 camshaft timing marks, if there are search results will appear below. If search results do not exist, please search by others keyword.



suzuki intruder 1400 camshaft timing marks Direct Download speed 5282 Kb/s

suzuki intruder 1400 camshaft timing marks Full Version speed 6162 Kb/s
 
Terug
Bovenaan Onderaan