Z750 stalen remleidingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

zedmotor

Die hard MF'er
23 nov 2011
317
0
Beste,

Ik wil stalen remleidingen plaatsen achter op me Z750.
Zoals op de foto hieronder zie bij de remklauw achter dat de remleiding op de rempomp zit.
Maar bij mij loopt de remleiding door naar boven onder me zadel.
Moet ik al die remleidingen daar weghalen onder me zadel en me stalenremleiding op die rempomp aansluiten zoals op die foto?

juej9y.jpg

gr zed
 
Laatst bewerkt:
Oo jawel. ik vraag me alleen af waarom die remleiding naar boven gaat inplaats van dat rempompje.
Ik zal wel later een foto update van me eigen apparaat.
 
Beste,

Ik wil stalen remleidingen plaatsen achter op me Z750.
Zoals op de foto hieronder zie bij de remklauw achter dat de remleiding op de rempomp zit.
Maar bij mij loopt de remleiding door naar boven onder me zadel.
Moet ik al die remleidingen daar weghalen onder me zadel en me stalenremleiding op die rempomp aansluiten zoals op die foto?

[afbeelding]
gr zed

Volgens mij zit daar je reservoir achter met toevoerleiding naar rempomp,die moet je laten zitten.Is geen remleiding.Denk dat je het beter kan laten doen :X Of heeft die fiets ABS?
 
Laatst bewerkt:
Oke, ik vroeg het eigenlijk mezelf gewoon af want bij elk ander model zit de remleiding op de rempomp aangesloten. Die van mij gaat dus richting me zadel omhoog. Einde van de remleiding is wel zichtbaar alleen zullen er wel kapjes gedemonteerd moeten worden.
Wilde gok is omdat je ABS hebt.
 
Oke, ik vroeg het eigenlijk mezelf gewoon af want bij elk ander model zit de remleiding op de rempomp aangesloten. Die van mij gaat dus richting me zadel omhoog. Einde van de remleiding is wel zichtbaar alleen zullen er wel kapjes gedemonteerd moeten worden.


Als ik in mijn geheugen graaf, loopt de remleiding tot in het kontje. Wat weer nokvol zit met ABSprut. Er past nog geen tandenstoker bij in...
 
Beste,

Ik wil stalen remleidingen plaatsen achter op me Z750.
Zoals op de foto hieronder zie bij de remklauw achter dat de remleiding op de rempomp zit.
Maar bij mij loopt de remleiding door naar boven onder me zadel.
Moet ik al die remleidingen daar weghalen onder me zadel en me stalenremleiding op die rempomp aansluiten zoals op die foto?

[afbeelding]
gr zed


Ik wil stalen remleidingen plaatsen achter op mijn Z750.
Zoals op de foto hieronder zie je bij de remklauw achter dat de remleiding op de rempomp zit.
Maar bij mij loopt de remleiding door naar boven onder mijn zadel.
Moet ik al die remleidingen daar weghalen onder mijn zadel en de stalen remleiding op de rempomp aansluiten zoals op de foto?



Daar, ik heb het even voor je gefikst.
 
als je een abs pomp hebt... loopt het systeem als volgt [reservoir] - [rempomp] - [abs unit/pomp] - [remcylinder] .. houdt er rekening mee dat het ontluchten van een abs systeem soms een stuk complexer is dan een zonder abs. :)

oja.. de - - - zijn leidingen :+ die vanaf je rempomp tot remcylinder kan je vervangen met staalflex leidingen.
 
Laatst bewerkt:
Aan de voorkant zit een flexibel stukje omdat je daar natuurlijk het balhoofd hebt.
Vanaf het frame is het een stalen leiding die doorloopt tot aan de ABSunit in het kontje. De rest van de leing naar de lkauwen is wel flexibel. Of het staalomvlochten is??
Voor achter zal hetzelfde gelden omdat de achtebrug flexibel is.
 
Goeiezaak. 100 punten voor jou!
Ik wil stalen remleidingen plaatsen achter op mijn Z750.
Zoals op de foto hieronder zie je bij de remklauw achter dat de remleiding op de rempomp zit.
Maar bij mij loopt de remleiding door naar boven onder mijn zadel.
Moet ik al die remleidingen daar weghalen onder mijn zadel en de stalen remleiding op de rempomp aansluiten zoals op de foto?



Daar, ik heb het even voor je gefikst.
 
Rambabbel, we kennen dat gezeik nu wel :). Als je mij echt niet wilt helpen zou ik maar uit dit topic blijven. Mensen moeten fouten maken om te leren.
Nee een remsysteem met of zonder ABS is exact hetzelfde :?
Als je het gewoon niet snapt zou ik toch echt van de remmen afblijven.
 
Laatst bewerkt:
Ik zie nu pas wat TS bedoelt _O-

De foto is van een fiets zonder ABS _O-

Ik zei trouwens een paar keer dat de ABSunit in het kontje zat, maar die zit inderdaad onder het zadel.

Het kontje zit vol met elektronica.
Het reservoir zit niet onder het zadel, die zit tussen de remklauw en de rempomp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan