Monoveer MT-03

ariderslife

MF'er
23 mei 2014
42
0
Apeldoorn
Hallo,

Ik heb een witte monoveer op mijn motor zitten, ik ben op zoek naar een rode maar mijn eindeloze zoektocht is nog op niets uitgelopen. Heeft iemand misschien een adres waar je bijvoorbeeld alleen een rode veer kan bestellen? Motor staat nu in een schuur bij mijn oom en dit is de enige foto die ik op dit moment heb.

Foto van de witte veer:

123o9hd.jpg
 
Mocht je geen rode veer kunnen krijgen is er dan geen mogelijkheid om onder die veer afdek papier te frutselen, en dan de veer rood spuiten ? Het is maar een suggestie O-)

zoals boven is beter natuurlijk :Y
 
Laatst bewerkt:
Wat zit er nu om heen denk je? Naar mijn weten worden de meeste veren geleverd met een mooie poedercoat laagje.

Neem eens contact op met een bedrijf die het poedercoaten kan doen. Waarschijnlijk doen zij ook de voorbehandeling. Dan hoef je er alleen voor te zorgen dat de schokdemper uit de motor komt.
De veer van de schokdemper wordt gescheiden zonder dat je je eigen hoofd van je romp scheid. (er staat een zekere voorspanning op een veer!!!!) en de veer naar het goede bedrijf te brengen.

db
 
Wat zit er nu om heen denk je? Naar mijn weten worden de meeste veren geleverd met een mooie poedercoat laagje.

Neem eens contact op met een bedrijf die het poedercoaten kan doen. Waarschijnlijk doen zij ook de voorbehandeling. Dan hoef je er alleen voor te zorgen dat de schokdemper uit de motor komt.
De veer van de schokdemper wordt gescheiden zonder dat je je eigen hoofd van je romp scheid. (er staat een zekere voorspanning op een veer!!!!) en de veer naar het goede bedrijf te brengen.

db

Haha oke true @ eerste zin, dom van mij |(

En ja ik heb hier een bedrijf in Apeldoorn (daar woon ik) gevonden en een mail verstuurd, hoeveel kan zoiets kosten? Niet dat ik straks de hoofdprijs betaal en het ergens anders een stuk goedkoper kan.
 
Bitubo heeft geen MT-03 in het lijstje staan met voertuigen waar zij producten voor leveren.

Hagon dan weer wel. Die leveren de veren ook rood.

Op de site van HK geven ze aan dat het leveren van een nieuwe veer in een andere ral kleur 35 euro kost. Prijslijst 2013.

db
 
Terug
Bovenaan Onderaan