Het zijspan café deel 3 ...Nieuwe ronde!..

Kijk maar, geen zijspan te zien.

full
 
Mijn eerste probeersel was fj1200/velorex zonder schommel voorvork.YAIKS.heel wat bijna dood ervaingn gehad.

Mijn cxje met bak was veel fijner


Maar gelukkig hoefde ik geen uien te snijden ;(
 
Laatst bewerkt:
Het is heerlijk om aan deze oude techniek te sleutelen en te prutsen, tot dat het helemaal naar mijn zin is: het is een oude dame, al bezongen door de Kinks!
 
Iemand toevallig bekend met een zijspanrijder uit omgeving Akersloot? Hij heeft een 400cc Suzuki met een MZ-bak. :] :)

ik had cursus en hij vertelde er kort over. :)
 
Vandaag even naar Houten geweest, het was er behoorlijk druk,
een oliekoeler met de aansluitingen en de lange stift gekochten nog wat klein spul
 
Ik ben trouwens gistern naar de Central Classics beurs in Houten geweest. Was gezellig druk en er was weer een hoop moois te koop.
Nog even staan twijfelen bij een heel mooi, heel oud Frans spatbord voor een zijspan maar uiteindelijk toch niet gekocht.
Wel een nieuw leren zweefzadel gekocht voor het K1100 project.
En uiteraard weer een hoop andere leuke gadgets.

Veel geouwehoerd met alles en iedereen en een heel lekker stuk gereden al slingerend met de bak.

Was weer een geslaagd dagje.
 
Vandaag even naar Houten geweest, het was er behoorlijk druk,
een oliekoeler met de aansluitingen en de lange stift gekochten nog wat klein spul

Ja was ff leuk je te zien 8-) , zag alleen een vorkstabilisatorbeugel maar die gast moest er toch teveel voor hebben vond ik, dus heb alleen een vloeistofhandpompje gehaald voor wehnag :P
 
Ik was er zaterdag heel de dag zelf.
Maar eerlijk gezegt zou ik ook niemand van dit forum herkennen :-).

En zondag aan het eind van de dag weer natuurlijk om me motor op te halen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan