Het zijspan café deel 3 ...Nieuwe ronde!..

Heb geen idee of het mag hier van de moderator maar we hebben een aanhanger te koop. Staat ook op de zijspanrijders-facebook:

Te koop aangeboden hele stoere bagagewagen / aanhangwagen met deksel

Heel geschikt om achter een zijspan te gebruiken!

Deze bagagewagen is door ons volledig opgeknapt en gemoderniseerd. Wij hebben hem twee zomervakanties gebruikt achter ons zijspan (inmiddels zijn de kinderen ouder en nemen we minder mee, daarom gaat de bagagewagen in de verkoop).

De wagen is voorzien van volledig nieuwe verlichting en nieuwe bekabeling met 13-polige steker (compleet afgemonteerd met mistlamp en constante 12-volt aansluiting in de bak). Tevens is het hang- en sluitwerk vernieuwd en is een nieuwe koppeling gemonteerd.

Het deksel is voorzien van een sluiting met hangslot.

Aan de achterkant is de bagagewagen voorzien van een lichtgewicht aluminium bumper (om de achterlichten te beschermen).

De bagagewagen wordt verkocht inclusief koppelingsslotje, neuswiel en reservewiel.

Let op: alleen contante betaling

Bel: 06-55378108

Vraagprijs € 550,00

(Wij wonen in Friesland vlak bij Franeker).

Meerdere foto's beschikbaar die ik kan toesturen via de mail bij interesse.


full
 
Mag ik vragen wat voor span je hebt? GS?


Het span is op basis van een K100. Een EML zoals ie nu op kenteken staat.
Daarnaast hebben we nog een R1150GS staan als solo.

We rijden allebei motor (ca 20000 per jaar) en met kinderen werd dat wat lastig dus "moest" er een solo uit en een span komen. Helemaal geen verkeerde keus geweest! *O* :]
full
 
Duidelijk. Bedankt. Ik zag in je profiel GS staan, vandaar de vraag. Hier ook een K100 span en een solo 1150GS. Aan de GS wil ik ook een span zetten, zoek zoveel mogelijk info over hoe en wat.

Grtz Erik
 
Mijn kleine bakkenist (6jaar) moest een spreekbeurt houden op school. Zou goed zijn voor z'n zelfvertrouwen. Hij wilde wat over het zijspan vertellen en dat is natuurlijk best bijzonder, zoveel zie je ze niet.
De juf had gevraagd of ik hem kon laten zien, hele blije kids, de andere klassen wilden ook graag kijken. Hij vond het prachtig en ze vonden hem super-stoer.

...
Ken het,
zoon wordt dit weekend 7 Jaar, maar weet nog goed 1e gesprek nadat ie 2 maanden naar school ging nadat hij 4 was geworden. 1 van de opmerkingen was toen "hij heeft zo'n rijke fantasie".
Ik vroeg natuurlijk waarom dat dan ?
"Nou hij was met de motor weg geweest vorig weekend en afgelopen weekend ook met de tent wezen slapen en daar had hij ook op een trike gereden, zondags had hij een boot bestuurd en dinsdag was hij wezen quad rijden"
Ik zeg ik hoor nog niks raars..... Weet ook niet of u ooit buiten kijkt als ik hem ophaal of wegbreng maar het zijspan is mijn dagelijkse vervoersmiddel (en opa had toen nog een speedboot en het was inderdaad een druk weekje geweest :D) Inmiddels heeft de halve klas al wel een ritje in een zijspan meegemaakt als ze komen spelen, en vorig jaar zijn we met zijn kinderfeestje weg geweest met de caddilac, (passen er heel veel in 1 keer in :D)

Heb overigens voor mezelf een nieuwe trekker gekocht. FJR1300. Nu nog tijd vinden om het huwelijk te voltrekken.
 
Laatst bewerkt:
Om verder vervuiling van Petaat zijn topic te voorkomen hier mijn reactie.

Het is bijna koningsdag dus ik kom hier met een virtueel kleedje zitten ,want er mag nu wel ook wat weg dan he Halflive? *O* *O*

En om de indruk weg te nemen dat hij nooit wat mag hier het bewijs. O-)
full
 
Om verder vervuiling van Petaat zijn topic te voorkomen hier mijn reactie.

Het is bijna koningsdag dus ik kom hier met een virtueel kleedje zitten ,want er mag nu wel ook wat weg dan he Halflive? *O* *O*

En om de indruk weg te nemen dat hij nooit wat mag hier het bewijs. O-)
[afbeelding]

Wat vraag je voor die emmer?
 
Terug
Bovenaan Onderaan