Tire Penz

Casery

Die hard MF'er
12 dec 2014
285
0
Tilburg
Ik heb tussen kerst en nieuwjaar een leuke gadget binnengehad. Teniminste ik vond het er op de foto wel aardig uit zien, dus proberen dan maar. Tire Penz zijn een soort verf stiften waarmee je het profiel van je banden kan inkleuren. ik vindt het er tof uit zien als je stilstaat en geeft een (in mijn geval) rode gloed aan de banden als je rijdt.

Ik heb het basis/starters setje gekocht voor €24,95

Daar zit in:
1 verf pen,
1 extra omkeerbare verf stift punt,
1 staalborsteltje
1 flesje reflect poeder (niet gebruikt)

Een extra losse stift kost €15,95

Staalborsteltje is perfect voor het schoonmaken van het profiel! Niet te hard en niet te zacht. Gewoon een paar keer doorheen vegen in beide richtingen en het is schoon. De verf pen goed schudden en de nieuwe (harde) punt goed in de pen drukken om de verf toevoer te starten. Dit duurt even omdat de punt goed vol moet lopen. Vervolgens als in de kleuterklas lekker binnen de lijntjes proberen te kleuren en alles wat er langs gaat ff met de vinger wegwrijven. De extra punt heb je voor de eerste keer aanbrengen dus echt wel nodig! verf zit er genoeg in om (waarschijnlijk) ook de voorband mee te pakken (moet ik nog proberen), maar dat trek je dan weer niet met je verf stift punt (wordt slap en broos na een tijdje door het profiel raggen)

www.tirepenz.com (voor het bekijken van ee filmpje en productinfo)
www.autowasshop.nl (Bedrijf in almere die ze verkoopt)

Graag reacties, discussie, ervaringen enz. 8-)
 
Dit is gewoon te erg voor woorden...

[afbeelding]

Zie jij ook overeenkomsten? :P

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan