Hoge prijs gebroken frame

PeterRS

MF'er
18 apr 2011
203
0
Badhoevedorp
Beste heren,

Op marktplaats staat een frame voor een S1000RR te koop. Dit frame is gebroken en heeft duitse papieren, de vraagprijs is 2750 euro.

Ik heb geen belang bij een nieuw frame, ik vraag me allen af waarom de prijs zo hoog is voor een frame waar je (naar mijn inziens) helemaal niets mee kan.

Ook staat dit niet op zichzelf, ik heb laatst een frame met gebroken balhoofd te koop staan voor rond de 2000 euro.

Hoe zit dit??
 
Heb hem ook zien staan op marktplaats, het frame is compleet doormidden aan beide zijden.
Lekker laten liggen dat frame.
Ze vragen er geld voor omdat er nog n kenteken bij zit van 2012.
 
het is niet de "normaalste"zaak van de wereld, maar helaas de werkelijkheid

Oh ja sinterklaas en de kerstman bestaan niet hoor

de paashaas ben ik nog steeds niet zeker van
 
naar de oud ijzer boer,
mocht het gebruikt worden om een gestolen fiets om te katten zouden ze dat ook strafbaar moeten maken.
maar uit jouw reactie maak ik op dat het de normaalste zaak van de wereld is.

Ja maar die is mooi!
Dus omdat andere zich misdragen moet een ander maar zijn centen in de prullenbak gooien? :?

Beetje de wereld op zijn kop. Er loopt ook gewoon eerlijk volk rond hoor....
 
Wél godverdomme. ..

autocorrect is a bitch..

kapot.. een kapot frame. ;)



ik ben het met je eens hoor midlifecrisis.
Maarja. Hoe handhaaf je die wet. Welk frame is nog goed. En welk frame niet.

Mensen daarvoor gaan aanhouden lijkt me moeilijk , kun je de winkeldief en de winkelier allebei vervolgen, de winkelier ligt immers de spullen neer zodat iedereen erbij kan, en de dief jat het.

Misschien moet de politie zelf dit soort frames gaan verkopen, heb je dus meestal gelijk een gestolen motor terug gevonden.
 
Ja maar die is mooi!
Dus omdat andere zich misdragen moet een ander maar zijn centen in de prullenbak gooien? :?

Beetje de wereld op zijn kop. Er loopt ook gewoon eerlijk volk rond hoor....

Klopt, toch is het zo.

Ik heb ooit een FZR600R gekocht van een maat die in de sloot gereden was met dat ding en heb hem in onderdelen verkocht. Toen ik het frame met kenteken te koop zette kreeg ik goddomme reacties van mensen die mij er voor verantwoordelijk hielden dat zij hun FZR600R ineens extra moesten bewaken in de trant van:"bedankt dat je dat frame te koop zet, en bedankt dat er dankzij jou binnenkort weer een 600R gejat wordt..."

Jezus zeg, kan ik daar wat aan doen?

Uiteindelijk is het frame gekocht door iemand die een enorm getunede FZR600R in Duitsland had gekocht en er niet mee langs de RDW wilde voor een NL kenteken.

(het was idd al ff geleden, in de tijd dat een FZR600R nog wat waard was... :$ )
 
Klopt, toch is het zo.

Ik heb ooit een FZR600R gekocht van een maat die in de sloot gereden was met dat ding en heb hem in onderdelen verkocht. Toen ik het frame met kenteken te koop zette kreeg ik goddomme reacties van mensen die mij er voor verantwoordelijk hielden dat zij hun FZR600R ineens extra moesten bewaken in de trant van:"bedankt dat je dat frame te koop zet, en bedankt dat er dankzij jou binnenkort weer een 600R gejat wordt..."

Jezus zeg, kan ik daar wat aan doen?

Uiteindelijk is het frame gekocht door iemand die een enorm getunede FZR600R in Duitsland had gekocht en er niet mee langs de RDW wilde voor een NL kenteken.

(het was idd al ff geleden, in de tijd dat een FZR600R nog wat waard was... :$ )

ik vind dat niet te vergelijken met deze,
deze ligt in 2 stukken, kijk maar op marktplaats.
 
Verkapte openlijke kentekenhandel.

Niemand koopt het om het kapotte frame. Die komen nooit meer goed.
Hij kan net zo goed zonder foto plaatsen kenteken te koop van bouwjaar .. .. .
Maar zo lijkt het nog n beetje wat he.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan