6e Achterhoekse Slakkerwegtreffen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kwastert

Forti Nihil Difficilius
10 feb 2005
10.815
3.295
Achterhoek
Het 6e Achterhoekse Slakkerwegtreffen zal niet in 2015 plaatsvinden! :N






Het staat een ieder natuurlijk en vanzelfsprend vrij om een verblijf te boeken aan de prachtige locatie www.hofshoeve.nl !
 
Hmmm, dan moeten we toch iets anders bedenken. Mijn dochter heeft het er nog steeds over en vraagt iedere keer wanneer we weer gaan.

Watskebeurt Kwast? Waarom dit jaar niet?
 
Het nvz open kids weekend eind juni is een leuk alternatief voor roos.
Die heb ik nu ook maar weer ingepland
 
Dan doe je het toch met een mooie lange picknick stop halverwege?
Ik ga denk ik ook naar Raalte samen met de oudste (Roos = dan 10 jaar)
 
Mijn jongste is dan 7 maar ik ga ze niet alletwee meenemen. Het moet wel leuk blijven.

Mijn oudste is dan 7, als ik haar wat boeken en een tablet in de handen duw, dan houd ze het op zich wel een tijdje vol....

Ik denk alleen dat de jongste het er nogal erg niet mee eens is dat ze dan niet mee mag... :+


Ga jij dan trouwens op de vrijdag daar reeds naar toe?
 
Laatst bewerkt:
Mja, de jongste is dan 5.

Ik kan het eens in de groep gooien...

Wacht nog langer en ze willen niet meer mee.
Waarom is het te ver? Gaan ze vechten, huilen, zeuren onderweg?

Wij gaan vrijdag heen en zondag terug. Sidebike heeft er een topic voor geopend.
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat het dit jaar niet lukt Kwastert, maar zou ook niet meer weten welk weekend ik mei of juni we nog over hebben. In die periode bijna elk weekend weg met solo of span *O*
 
Ga jij dan trouwens op de vrijdag daar reeds naar toe?
Ik denk dat ik het combineer met een bezoek aan m'n schoonvader, die woont in Steenwijk, das er vlakbij. Dan heeft die ouwe baas ook weer wat aanloop.
Dus ja ik vertrek op vrijdag maar ik denk dat ik pas zaterdag aankom.
 
In een zijspan vinden ze doorgaans leuker dan een auto is mijn ervaring. kinderen worden ook vaak mee genomen als ze 1500km snelweg trappen. Maar per kind verschillend natuurlijk. Wellicht als ze Raalte leuk vinden (wat ik denk) dan kan je ze vaker paaien ;)
 
Laatst bewerkt:
de oudste is dan 8 en de jongste nog te klein (3), maar de middelste 4,5 en de oudste en de jongste maakten gisteravond al ruzie wie er mee mag in de bak...

als moeders niet mee gaat dan wordt het nog lastig.
Jet wil natuurlijk graag met Roos spelen en Mees wil gewoon mee met paps :)
 
Waarom is vind je 3 te klein dan Erwin? Bij goed weer kunnen ze toch altijd mee?
 
Laatst bewerkt:
Mijn jongste van 7 kan niet lang genoeg stilzitten in de bak. Die begint na 30km snelweg al vervelend te worden. Het feit dat er nog steeds geen gordel in mijn span zit maakt dat ik haar nog niet mee wil nemen op een langere trip. Over kleine slingerweggetjes houdt ze het wel 100km lang vol maar snelweg is veel te saai.
De oudste gaat lekker zitten spelen met iets en leeft dan helemaal in haar eigen wereldje tot het moment dat we weer stil staan.
 
Waarom is vind je 3 te klein dan Erwin? Bij goed weer kunnen ze toch altijd mee?


Voor in t span maakt me dat niets uit. Maar ik kan hem nog onmogelijk vrij los laten lopen zonder dat hij in 7 sloten tegelijk stuitert... En ik wil wel rustig een biertje kunnen drinken ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan