Motor-Forum

Select Forum

Clubweekenden Ned. Ver. Zijspanrijders ( NVZ )

R1100S

Reg. datum:
27 feb. 2006
Ik was ook nog even wezen kijken, zaterdag. Stuk van de toertocht mee gereden.

Vriendelijke mensen en prachtig weer, ik vond het geslaagd !! :t
Live fast. On high. Repentless. Let it ride.

Als je naar de zon kijkt, zie je de schaduw niet.

Reg. datum:
07 okt. 2011
Ergens in NL (boven rivieren en goede kant IJssel)
Was leuk weer te treffen mannen!

Reg. datum:
30 dec. 2014
Was weer een geslaagd NVZ weekendje met ideaal weer. Nieuwe tentje is prima bevallen, 's avonds gezellig bij de BBQ en later het kampvuur. Mijn Berenburg raakte geheel op en Whiskey niet helemaal (gelukkigmaar). Ook naar ik gehoord heb een mooie toertocht maar ik ben eerder afgehaakt want ik kon het tempo niet bijhouden. Tot de volgende keer maar weer .
De groeten Piere

Reg. datum:
01 aug. 2008
Was weer top weekend, gezellig weer een aantal MF,ers te ontmoeten.
Suzuki GSX1100G/EML GT2000 - Yamaha xtz 750 Super tenere - Zumo 550

Reg. datum:
01 aug. 2008
quote:
Zijspan Piere schreef op 25 september 2017 @ 12:00:
Was weer een geslaagd NVZ weekendje met ideaal weer. Nieuwe tentje is prima bevallen, 's avonds gezellig bij de BBQ en later het kampvuur. Mijn Berenburg raakte geheel op en Whiskey niet helemaal (gelukkigmaar). Ook naar ik gehoord heb een mooie toertocht maar ik ben eerder afgehaakt want ik kon het tempo niet bijhouden. Tot de volgende keer maar weer .

hahaha, tempo was idd niet bij te houden, maar wel gaaf om z,on rijdende stoet zijspannen te zien!
Suzuki GSX1100G/EML GT2000 - Yamaha xtz 750 Super tenere - Zumo 550

R1100S

Reg. datum:
27 feb. 2006
quote:
sidebike schreef op 25 september 2017 @ 12:32:

[...]

hahaha, tempo was idd niet bij te houden, maar wel gaaf om z,on rijdende stoet zijspannen te zien!

Altijd weer leuk. Vrouwlief en de kids kenden dat nog niet, maar ze hebben er van genoten.
Live fast. On high. Repentless. Let it ride.

Als je naar de zon kijkt, zie je de schaduw niet.

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.