Bobbins voor paddockstand ZXR400

Solis560

Die hard MF'er
3 jul 2014
464
29
Breda
Hallo,
Ik heb hierover al een bericht geplaatst in het ZXR400 topic, maar ik ben bang dat ik daar niet veel reacties kan verwachten, het is namelijk een beetje dood daar. :/
Ik wil namelijk het volgende weten:
Mede ZXR-owners zouden jullie mij kunnen helpen? Ik ben op zoek naar bobines voor een paddockstand.
Ik heb een ZXR400 bouwjaar 2000 en op het WWW vind ik allerlei verschillende maten...
De een zegt M10 en de ander weer M12. :?
Weten jullie wel welke ik moet hebben? Of hoe ik kan zien welke ik nodig heb..
Bij voorbaat dank! :}

Alvast dank! :W
 
bobbins :)

tenzij er stroom uit moet komen :+

Haha thanks! Op de ene website staat er bobines, de ander bobbins en dan weer spools of sliders. Ik weet het allemaal niet meer. :(


Hier zijn ze dus van M10 formaat. Maar als ik dan naar de website van R&G ga kom ik M12 tegen. (http://www.rg-racing.com/browseBike/Kawasaki/ZXR400/All_Years/CR0008.aspx)
Of zijn Cotton Reels iets anders? Ze zien er namelijk wel uit als bobbins. :?
 
Haha thanks! Op de ene website staat er bobines, de ander bobbins en dan weer spools of sliders. Ik weet het allemaal niet meer. :(Hier zijn ze dus van M10 formaat. Maar als ik dan naar de website van R&G ga kom ik M12 tegen. (http://www.rg-racing.com/browseBike/Kawasaki/ZXR400/All_Years/CR0008.aspx)
Of zijn Cotton Reels iets anders? Ze zien er namelijk wel uit als bobbins. :?
Doe eens niet zo moeilijk. Ga naar je motor, en kijk welke maat er in moet.
 
l_04345192.jpg


net als vroegah....gewoon proberen! :+
 
Laatst bewerkt:
Vertel mij hoe?
Het enige wat ik zie zijn twee schroefgaten.
Ik ben totaal niet technisch aangelegd. :+

pak een bout uit je schuur met een diameter van 10 mm, kun je die er in draaien dan is het een gat voor een bout M10 (ik ga er van uit dat het metrische draad is)
mocht het gat te groot zijn voor je bout van 10 mm pak dan dan een bout met een diameter van 12 mm , grote kans dat deze dan wel past.
 
pak een bout uit je schuur met een diameter van 10 mm, kun je die er in draaien dan is het een gat voor een bout M10 (ik ga er van uit dat het metrische draad is)
mocht het gat te groot zijn voor je bout van 10 mm pak dan dan een bout met een diameter van 12 mm , grote kans dat deze dan wel past.

Oke, maar dan heb je ook nog bv M10x1,50 of M10x1,25.
 
het is natuurlijk wel warmer om op internet te kijken ipv bij het achterwiel van je motor te zitten he.
tenzij je motorfiets in de woonkamer staat.

Vertel mij hoe?
Het enige wat ik zie zijn twee schroefgaten.
Ik ben totaal niet technisch aangelegd. :+

het meten zou je alleen met een schuifmaat kunnen doen en de schroefdraad heb je ook soort van voelers voor, maar gezien bovenstaande reactie gaat iig 1 vd 2 niet lukken/aanwezig zijn.

niet erg hoor, maar idd even ergens heen gaan waar ze je kunnen helpen.
 
Laatst bewerkt:
Ik kijk vanavond nog wel even met mijn pa. Misschien dat hij wel die schroeven kan vinden, het is namelijk zijn garage.


Ik weet niet of dit veel toevoegt maar misschien dat een van jullie er wat uit kan halen..
Zo ziet het eruit, vies ja ik weet het..
full




En ik maar denken dat dit een werkje van 10 minuten zou zijn,, haha mooi niet dus... :X
 
Ik kijk vanavond nog wel even met mijn pa. Misschien dat hij wel die schroeven kan vinden, het is namelijk zijn garage.


Ik weet niet of dit veel toevoegt maar misschien dat een van jullie er wat uit kan halen..
Zo ziet het eruit, vies ja ik weet het..
[afbeelding]



En ik maar denken dat dit een werkje van 10 minuten zou zijn,, haha mooi niet dus... :X

Ah, ik zie al welke maat het is :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan