Intruder 1400 stuurt die nou echt zo erg ?

Spirit 250

MF'er
10 sep 2003
80
0
Eindhoven
Stuurt een intruder 1400 nou echt zo anders als een andere chopper. Door die schuinere voorvork ?

Proef rijden mag ik NOG niet door mn a beperkt. Ben alvast aan het kijken voor nieuwe motor over paar maanden....... Waarschijnlijk die intruder !!!!
Als die geschikt is om elke dag mee te rijden het hele jaar door.


Spirit
 
Dan ga je proefrijden als je zover bent.
Makkelijk zat.
Wat maakt die ene dag nou uit dat je niet je Intruder zou hebben ?
 
Ik zou niet weten waarom een 1400 raar zou moeten sturen? Rij er al 6 jaar op en nooit iets gemerkt. Ja, het is anders dan zo'n loodrechte "crotch rocket" :r :+ . Ik rij door weer en wind het hele jaar door, maar moet wel zeggen dat er betere motoren zijn hiervoor. Of je moet al het chroom zwart willen spuiten.
 
een intruder rij je omdat je het leuk vind en het gewoon een ruige motor is.
voor de rij eigenschappen moet je het niet doen.
voor de snelheid ook niet trouwens.
80 kan je er mee rijden, daarna is het niet prettig meer.

daarom rijd ik er geen.
 
Heb in mijn zoektocht proefgereden op diverse fietsen, waaronder de intruder:
In vergelijking ligt bij de intruder het zwaartepunt hoger dan bij de anderen (lees: vulcan, virago, shadow...), stuurt dus "anders".
Of dit slechter is betwijfel ik: ik denk dat je er gewoon aan went na een tijdje.
Mij sprak het niet aan, maar wie ben ik :+

Gewoon proefrijden als het zover is zou ik willen zeggen 8-)
 
Ik heb nu 2 dagen mijn Intruder VS 700 en rijd in de bochten gewoon goed, ik kan al aardig plat door de bochten, net geen stepdown, ik heb nog geen ervaring genoeg maar hij rijd goed. Inderdaad boven de 100km p/u is de pret gauw eraf mischien dat het met een 1400 beter gaat (meer vermogen)

Ik zie mijn bike puur voor de fun.
 
Gewoon een proefritje maken en je eigen gevoel volgen.
Als jij hem mooi vind en hem lekker vind rijden moet naar niemand anders luisteren. :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]
 
Hey


Ik ga nog effe wachte tot ik proef mag rijden en dan ga ik da zeker doen !!!

Die motor is gewoon echt kei gaaf mooi...........


Bedankt voor de reacties ;)
 
Toch niet deze he"

jackspecial.jpg


is zeker wel super gaaf met een 250 achterbandje

special.jpg


zoiets wordt zeker mijn volgende bike....
 
Laatst bewerkt:
Een 1400 schijnt iets meer te vallen in de bocht dan een "kleinere" Intruder. Heb ik van horen zeggen. En of het de bocht om wil: ja!!!!

Vorige week had ik mijn rechter step aan de grond in een bochtje, en je kunt zien dat die vrij hoog zitten.....

Ik_Op_Rossie.jpg
 
Ik heb op verschillende choppers gereden en vondt de intruder niet lekker rijden tov andere choppers (magna, shadow),... kan een kwestie van gewenning zijn,.. maar ik vondt het niks..

Maar het beste kan je gaan proef rijden, meningen verschillen nl. nog wel eens per persoon....
 
hey martin@!


Aan zo iets zat ik ok te denken ja !!!
Alleen da licht niet helemaal binne mn budget ik vind forward controls en een recht stuurtje genoeg........
 
Het blok van zo'n 1400 is wel cool, brute trekkracht, en bottompower galore.

Helaas stuurt het niet echt, aan de andere kant, als daar niet je eisen liggen, zal je volgens mij best een hoop pret aan een 1400 kunnen beleven. Ander minpuntje van choppers in het algemeen vind ik dat ze tijdens het rijden regen en sneeuw in je kruis verzamelen. Het loopt via je tank en je lichaam naar beneden waar het lekker blijft liggen. Een regenoverall uit één stuk dus, en luister naar deze goede raad..... doe hem goed dicht, en sta niet te snel op.....

Yek wat is dat vies ineens een nat kruis.....
 
Nou van sneeuw zal ik niet snel last hebben dan mag ie thuis in de schuur blijven staan. Maar bedankt voor advies regen kom ik vaak tegen.

:)
 
Het gevoel van omvallen in de bochten vond ik erg storend, maarja wie mooi wil zijn ... :)
Is voor deze fiets ook niet echt belangrijk toch...alleen in mijn ogen absoluut niet gescjikt om er dagelijks veel kilometers mee te maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan