Type bepaling Honda CBR600F???

Hansepansje

Rookie
18 sep 2011
7
0
Hallo,

Waar kan ik op/aan een Honda CBR600F zien wat het precies voor type is?
Dit zou ik graag willen weten, om hiermee te kunnen bepalen welke onderdelen (bijv. remblokken) nodig zijn. Het lijkt dat er tussen de verschillende modellen (bijv. F2 en F3) nog wel eens verschillende onderdelen gebruikt zijn door Honda.

Groets, Hans
 
Hallo,

Waar kan ik op/aan een Honda CBR600F zien wat het precies voor type is?
Dit zou ik graag willen weten, om hiermee te kunnen bepalen welke onderdelen (bijv. remblokken) nodig zijn. Het lijkt dat er tussen de verschillende modellen (bijv. F2 en F3) nog wel eens verschillende onderdelen gebruikt zijn door Honda.

Groets, Hans
remblokken voor met 1 of 2 pennen

1 pen = f3
2 pennen = f2

dacht ik
 
plus schijven zijn anders bevestigd in het voorwiel. Bij f3 zitten ze met 6 bouten dicht bij de naaf gemonteerd, F2 is groter van diameter en zitten op de spaken.

F3 achterwiel is 5' en f2 is 4,5'
optisch wat anders, andere luchtinlaat

F2 is een PC25, F3 is PC31
 
Het gat aan de zijkant bij het blok is bij een F2 1 groot gat in de tupperware en bij een F3 2 kleinere gaten.

Een F2 heeft een vierkant achterlicht, een F3 een rondere (alhoewel er volgens mij ook een hele korte periode was waarbij een F3 wel weer het vierkante achterlicht kon hebben).

De F2 heeft de lampjes op het dashboard aan de bovenkant, de F3 aan de onderkant.

De F3 heeft grotere carbs.

De F2 heeft de kilometer opname op het voorwiel, de F3 op de krukas.
 
Het gat aan de zijkant bij het blok is bij een F2 1 groot gat in de tupperware en bij een F3 2 kleinere gaten.

Een F2 heeft een vierkant achterlicht, een F3 een rondere (alhoewel er volgens mij ook een hele korte periode was waarbij een F3 wel weer het vierkante achterlicht kon hebben).

De F2 heeft de lampjes op het dashboard aan de bovenkant, de F3 aan de onderkant.

De F3 heeft grotere carbs.

De F2 heeft de kilometer opname op het voorwiel, de F3 op de krukas.



Voorkettingwiel!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan