fireblade 1000rr 2009 valt ineens uit, dan weer niet

bonzaitree

Rookie
22 jan 2015
6
0
Hallo allemaal,

Hoop dat iemand mij kan helpen.

Ik heb een blade uit 2009 en ik moest gister even weg en had geen auto bij be deur.. Dus dacht.. Het is best wel koud maar toch de motor even gepakt.

Nu reed ik op de snelweg en ineens was alles uit.. Dus ik stop aan de kant van de snelweg en draaide de sleutel opnieuw om... Nu wel weer stroom.. Hij starte wel moeilijk en viel even later ook weer uit... Nog eens geprobeerd en ja hoor... Ik kon weer rijden... Op de plek van bestemming even de motor weer uitgezet.. Binnen 10 minuten wilde ik weer naar huis en hij starte best wel moeilijk.. Startmotor gimg zonder problemen in het rond maar sloeg niet makkelijk aan... Toen hij weer liep ging ik weer naar huis zonder problemen...

Ooh ja... Omdat mijn sportuitlaat stuk was zit er nu net mijn originele uitlaat er onder.. Weet niet of dit wat uit maakt...

Wie weet wat dit kan zijn...
 
Hallo allemaal,

Hoop dat iemand mij kan helpen.

Ik heb een blade uit 2009 en ik moest gister even weg en had geen auto bij be deur.. Dus dacht.. Het is best wel koud maar toch de motor even gepakt.

Nu reed ik op de snelweg en ineens was alles uit.. Dus ik stop aan de kant van de snelweg en draaide de sleutel opnieuw om... Nu wel weer stroom.. Hij starte wel moeilijk en viel even later ook weer uit... Nog eens geprobeerd en ja hoor... Ik kon weer rijden... Op de plek van bestemming even de motor weer uitgezet.. Binnen 10 minuten wilde ik weer naar huis en hij starte best wel moeilijk.. Startmotor gimg zonder problemen in het rond maar sloeg niet makkelijk aan... Toen hij weer liep ging ik weer naar huis zonder problemen...

Ooh ja... Omdat mijn sportuitlaat stuk was zit er nu net mijn originele uitlaat er onder.. Weet niet of dit wat uit maakt...

Wie weet wat dit kan zijn...
Heb je de belangrijkste dingen al gecontroleerd?
Aansluitingen op accu, massakabel, zekeringen, contactslot.
 
Nog niet.. Moest gelijk weer aan het werk... Ben op techniek ook een leek trouwens :)
Dan hoef je niet hier iets te vragen, en moet je misschien iets anders doen.
wegbrengen of op laten halen :)

Je mag natuurlijk vragen, natuurlijk!
Alleen als je niks met de tips kan (niet iedereen is technisch onderlegd), dan kun je er in de praktijk misschien niet zoveel mee.

In ieder geval succes.
 
Heb je de belangrijkste dingen al gecontroleerd?
Aansluitingen op accu, massakabel, zekeringen, contactslot.

Wat Martell zegt - en - de zekeringen (kost bijna niks) even vervangen. Bij onze motoren trillen de zekeringen af en toe door. Zijn dus niet doorgebrand en zien er op het oog nog prima uit. Maar maken dan soms geen contact - met uitvallen van de motor tot gevolg. Lijkt op jouw probleem.
 
Alles gaat uit blade4fun elektronica (alsof hij niet op contakt staat)
Nope zit geen geen pc op speedwobble

Zal eens hier naar motoport gaan... Kijken of ze daar wat weten
 
Accu was idd af.. toch slecht aangezien ik de blade net een week had... gelijk een controle laten uitvoeren en remblokken waren ook verre van goed en dit zou allemaal gecontroleerd zijn bij aflevering...heb de dealer een mailtje gestuurd en wacht nu op antwoord...
 
Accu was idd af.. toch slecht aangezien ik de blade net een week had... gelijk een controle laten uitvoeren en remblokken waren ook verre van goed en dit zou allemaal gecontroleerd zijn bij aflevering...heb de dealer een mailtje gestuurd en wacht nu op antwoord...
Dat had je er ook best meteen even bij kunnen zetten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan