los krijgen schroef

Status
Niet open voor verdere reacties.

zwarte lola

Die hard MF'er
13 mei 2014
353
71
Heerlen
per ongeluk is er een houten balk tegen de richtingaanwijzer van mijn motor aangevallen,resultaat een kleine gleuf tussen de knipperbol en de verbinding arm naar spatbord,ik kan het terug duwen zodat de gleuf weg is maar zodra ik loslaat komt de gleuf er weer,achterop de arm zit een schroef met een kruiskop maar die krijg ik met geen mogelijkheid los,als ik die los krijg kan ik de gleuf misschien wel terug krijgen,alles is van kunststof maar het metalen binnenwerk kan ik er uit halen,ik kan het dan in zoutzuur leggen en een tijdje wachten tot de schroef loskomt,maar dat is een zeer agressieve manier vind ik :: wie weet een minder agressieve manier want ik weet niet hoe kunststof op zoutzuur reageert
 
jammer genoeg voor de andere die het bier en chips al hebben klaar gezet ::jongens wel even doordrinken want het probleem is opgelost mede dank aan ZEROGROUND die krijgt de 10 punten voor de JIS schroevendraaier, ben naar de vakhandel gegaan en joepie moest wel even geduld hebben maar ging toch redelijk snel los,daar hebben we wat aan ,de jongens die grappen en grollen zitten te maken en rare opmerkingen die moeten maar ............ zeroground nogmaals BEDANKT !!!!

Waarom moest ik geduld hebben?? :?
 
jammer genoeg voor de andere die het bier en chips al hebben klaar gezet ::jongens wel even doordrinken want het probleem is opgelost mede dank aan ZEROGROUND die krijgt de 10 punten voor de JIS schroevendraaier, ben naar de vakhandel gegaan en joepie moest wel even geduld hebben maar ging toch redelijk snel los,daar hebben we wat aan ,de jongens die grappen en grollen zitten te maken en rare opmerkingen die moeten maar ............ zeroground nogmaals BEDANKT !!!!

Waar heb jij zo snel een JIS schroevendraaier vandaan getoverd. Welke "vakwinkel"?
Ben serieus benieuwd.
 
Ach , laat zo n jongen toch ;)

precies !!!! niet iedereen is handig en ervaren met sleutelen en vraagt dan hier om raad en niet om afgezeken te worden.

Jouw hele probleem is goed gereedschap.
Je sleutelt met rotzooi en weinig (tot geen) kennis van zaken!
En dan hebben anderen het gevreten? En die moeten maar.........?

Knoeier!

Als ik je andere topics doorlees krijg ik namelijk het gevoel dat er bij jouw een groot steekje los zit.

gelukkig hebben jullie wel de wijsheid in pacht.
 
precies !!!! niet iedereen is handig en ervaren met sleutelen en vraagt dan hier om raad en niet om afgezeken te worden.gelukkig hebben jullie wel de wijsheid in pacht.
Heb je zijn andere topics gelezen?
Het gaat er niet om dat hij niet handig is.
Het is gewoon een eigenwijze klootzak
 
precies !!!! niet iedereen is handig en ervaren met sleutelen en vraagt dan hier om raad en niet om afgezeken te worden.gelukkig hebben jullie wel de wijsheid in pacht.
Die laatste kwam van mij dus ik reageer ff.
Ik zeg nergens dat dit so is, dat ik de absolute waarheid ken. Maar heb jij de andere topics van ZL gelezen?
Ik krijg daar echt hrt idee dat er iets niet klopt.

Dat niet iedereen handig is mag uiteraard, maar zoals weleens gezegd word, de toon bepaald....
 
full
 
jammer genoeg voor de andere die het bier en chips al hebben klaar gezet ::jongens wel even doordrinken want het probleem is opgelost mede dank aan ZEROGROUND die krijgt de 10 punten voor de JIS schroevendraaier, ben naar de vakhandel gegaan en joepie moest wel even geduld hebben maar ging toch redelijk snel los,daar hebben we wat aan ,de jongens die grappen en grollen zitten te maken en rare opmerkingen die moeten maar ............ zeroground nogmaals BEDANKT !!!!
slotje maar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan