De Limbocl@n: Stormlooptopic | deel 161

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste

Wij hebben uw advertentie 'OPEL MERIVA OPC' op Marktplaats helaas moeten verwijderen, omdat uw advertentie in een verkeerde rubriek is geplaatst. Dit is in strijd met onze beleidsregels.

U kunt deze advertentie opnieuw plaatsen in de juiste rubriek.

Lees hier hoe u de juiste rubriek kunt vinden

HET HEEFT TOCH NOG EVEN GEDUURD _O-
 
Laatst bewerkt:
Beste

Wij hebben uw advertentie 'OPEL MERIVA OPC' op Marktplaats helaas moeten verwijderen, omdat uw advertentie in een verkeerde rubriek is geplaatst. Dit is in strijd met onze beleidsregels.

U kunt deze advertentie opnieuw plaatsen in de juiste rubriek.

Lees hier hoe u de juiste rubriek kunt vinden

HET HEEFT TOCH NOG EVEN GEDUURD _O-

Mijn kawa staat er nog bij onderdelen.
Al 200 views. 8-)
 
Waal get reacties geweas op de advertentie, of allein kijke en niet kopen?


2 geintresseerde, maar ik krijg echt een hele goede inruilprijs op een motor die ik op t oog heb. Dus veel zakken doe ik niet. Daarbij word mij door iedereen gezegd dat men prijs goed is. Alleen iemand vinden met geld.

Iedereen in ieder geval Thx voor t delen!!
 
2 geintresseerde, maar ik krijg echt een hele goede inruilprijs op een motor die ik op t oog heb. Dus veel zakken doe ik niet. Daarbij word mij door iedereen gezegd dat men prijs goed is. Alleen iemand vinden met geld.

Iedereen in ieder geval Thx voor t delen!!

Dus je kan al op kort termijn al een andere fiets hebben? :]
Of lees ik niet goed 8-)
 
2 geintresseerde, maar ik krijg echt een hele goede inruilprijs op een motor die ik op t oog heb. Dus veel zakken doe ik niet. Daarbij word mij door iedereen gezegd dat men prijs goed is. Alleen iemand vinden met geld.

Iedereen in ieder geval Thx voor t delen!!
ik heb ook altijd een redelijke inruil-prijs gehad voor mijn zetjes, en daar zaten heel wat meer kilometertjes op dan die van jou :) , tevens ben ik wel wat lui en de rompslomp van particulier verkoop op mp of wat dan ook trekt me niet :')
 
Bergje Titanium bouten besteld :X
Jammer dat de $/euro zo slecht is op dit moment.

Maarja, dan heb je wel wat

tispduc03.jpg
 
Beste

Wij hebben uw advertentie 'OPEL MERIVA OPC' op Marktplaats helaas moeten verwijderen, omdat uw advertentie in een verkeerde rubriek is geplaatst. Dit is in strijd met onze beleidsregels.

U kunt deze advertentie opnieuw plaatsen in de juiste rubriek.

Lees hier hoe u de juiste rubriek kunt vinden

HET HEEFT TOCH NOG EVEN GEDUURD _O-
Die van mij is zojuist zo goed als verkocht *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan