De Limbocl@n: Stormlooptopic | deel 161

Status
Niet open voor verdere reacties.
heuj stelletjekontneukerts!

Rob feli met je BMW...jammer dat AS niet met de voeten aan de grond komt anders kon je weer wat te batsen regelen.

xxx
 
2010, 36+k km op de teller

mooi.

ik vind ze pas vanaf 2013 mooi alleen schijnen de 2013 modellen echt hopeloos te zijn kwa koppeling. t nieuwste model is nog beetje te prijzig en dan zal ik liever een s1000xr hebben.

wacht wel een paar jaar tot de s1000 xr versie betaalbaar is.
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig maar. En het is geen verrassing hoor, was mij namelijk allang bekend.

Je miste m'n punt alleen: Het is mijn inziens vreemd dat iemand uit een kleine woonplaats het feit bespot dat iemand anders ook uit een "kleine" woonplaats komt. Het klassieke geval pot verwijt de ketel. ;)

:Z
 
Neat mier te volge hie dat topic. Asse der bietje bie mos wirke krigse nog geine tied om bie te leaze
 
mooi.

ik vind ze pas vanaf 2013 mooi alleen schijnen de 2013 modellen echt hopeloos te zijn kwa koppeling. t nieuwste model is nog beetje te prijzig en dan zal ik liever een s1000xr hebben.

wacht wel een paar jaar tot de s1000 xr versie betaalbaar is.

:9~ :}
 
mooi.

ik vind ze pas vanaf 2013 mooi alleen schijnen de 2013 modellen echt hopeloos te zijn kwa koppeling. t nieuwste model is nog beetje te prijzig en dan zal ik liever een s1000xr hebben.

wacht wel een paar jaar tot de s1000 xr versie betaalbaar is.

jij bedoeld de koelvloeistof blokken?

ZIjn nog te duur idd, en ik heb zoiets van, pak wel een doorontwikkeld lucht/olie gekoeld blok :P
 
De multistrada is bahaaas. Enige "touring" die ik wel zou willen hebben
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan