De Limbocl@n: Stormlooptopic | deel 161

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sow leaf ger allemoal nog ;p

wat een kut wear :'(

lits eerste circuit ervaring op zolder, niveau 1 (dat smaakt naar meeeeeer! )

Merje huuske gekocht, get klussen, inrichten, geit allemoal veul tied/geld/zin/meujte etc inzitten.......

Houp miss dit weekend weer get km's te kenne maken.....
 
Als het komende zondag weer lekker droog is dan ga ik weer een leuke ronde maken, als er mensen mee willen dan hoor ik het graag, niet 5 minuten van tevoren :P :+
 
Sow leaf ger allemoal nog ;p

wat een kut wear :'(

lits eerste circuit ervaring op zolder, niveau 1 (dat smaakt naar meeeeeer! )

Merje huuske gekocht, get klussen, inrichten, geit allemoal veul tied/geld/zin/meujte etc inzitten.......

Houp miss dit weekend weer get km's te kenne maken.....
Succes met je hut :Y
 
goedendag allemaal,
Ik ben ook weer terug van een paar dagen eiffel.
Ik ben in de buurt van bitburg geweest. om precies te zijn malberg.
erg mooie omgeving maar erg pittig om te rijden :X . slechte wegen en krappe bochten in de bergen.
de heenrit binnendoor gereden met regen. De tweede dag van bitburg naar vianen naar trier en terug naar het hotel.
vianen was erg mooi en hele goede wegen *D .de weg naar trier binnen door was ook erg leerzaam. maar in trier zelf, wat een gekkenhuis daar B| .
derde dag terug weg naar huis.
en ja ik ben super trots op mij zelf, want ik ben alleen gegaan O-) .
 
Word een mooie dag,ik maak een ritje eifel.
Denk rond 11.00 uur af tienbaan te vertrekken.
Wie zin heeft om aan te haken :] meld je hier.
 
Eerlijk gezegd weet ik dat niet meer. ik had toen een gsxf 600 een witte.
en ik ben een paar keer mee geweest tijdens een paar spontaan onstaaande ritten.
Maar maakt ook niet veel uit, ik weet wel dat je bij de "oude garde" hoort ;)

waarbij je soms wat moeite had de motor stilstaand rechtop te houden :+ :X
 
Laatst bewerkt:
Eindelijk eens goed weer gehad dat ik de Garmin voor een leuke dag rijden heb kunnen gebruiken, en niet gewoon van aikweetnietprecieswaarikbijbmoetzijn :+ had eigenlijk op de bonnefooi deze week naar oostenrijk/italië gewild. mja weer is meen ik niet zo geweldig, en kan beter eerst investeren in nieuw aanrecht en kookplaten -O-

Ach kan nooit zo'n goed weer zijn als in Noorwegen... 6graden en regen ;( maargoed pak is goed water en winddicht gebleken en de bandjes gaven ook meer als voldoende grip in de regen en op gravel :]
 
Kun je beter in de stelvio zitten :+
Hoewel we vandaag geluk hebben gehad
 
Laatst bewerkt:
jij kent me :X _O-

Maar met mijn huidige motor gaat het stukken beter O-) .
Net een goede week terug van een paar dagen eifel ( malberg bij bitburg) in mijn uppie. waarbij ik naar vianen en trier geweest ben. en niet gevallen O-) dus kan wel zeggen dat ik het begin te leren ;)
 
Pfff wat is stelvio overrated.
Gisteren gereden.
Leuk zon auto's die de draai niet krijgen en op je helft komen. Of autos die doorschieten omdat ze te laat remmen.
 
Pfff wat is stelvio overrated.
Gisteren gereden.
Leuk zon auto's die de draai niet krijgen en op je helft komen. Of autos die doorschieten omdat ze te laat remmen.


Ja er zijn inderdaad wel betere stukken aldaar...maar tjsaa...als je daar bent 'moet'je hem toch even doen denk ik..althans zo was dat mij wel.
Kun je in ieder geval wel mooie plaatsjes schieten ;)
Nu is het natuurlijk ook wel een beetje hoogseizoen daar?
 
Pfff wat is stelvio overrated.
Gisteren gereden.
Leuk zon auto's die de draai niet krijgen en op je helft komen. Of autos die doorschieten omdat ze te laat remmen.

De berg weer af richting Bormio is veel leuker. En auto's, ach. Niet te bang...

11741234_864109017005430_6699959630320951399_o.jpg


Maar er zijn mooiere passen om te rijden, dat zeker.
 
Laatst bewerkt:
Jij dit jaar geen zomervakantie met de husq en ktm's :?

:Y

Net naar Andorra geweest...

Dag 1, verstandskies ontstoken. Gaan rijden. Na 32km, %&#@*&%@ ketting gebroken en koppelingscilinder beschadigd --> lek.
Dag 2, meer pijn aan verstandskies, geprobeerd motor te fixen. Na 20km, toch weer koppeling lek --> einde rijden.
Dag 3, dokter. Antibiotica kuur, pijnstillers en in het appartement van me af staren.
Dag 4, wandeling maken in de bergen. Aangekomen op parkeerplaats bij start, gaat telefoon, maat van me gevallen en sleutelbeen gebroken. Motor in the middle of nowhere Spaanse Pyreneeën. "Repatriëringsactie" 2,5 uur rijden enkel inclusief fors off-road (had de PHEV maar geen 4x4 moeten worden). Daar aangekomen, maat afgevoerd naar een ziekenhuis nabij Barcelona. Nog eens 2 uur rijden van crash site. En 3 uur rijden van Andorra. Al met al om 00:30 terug in het appartement.
Dag 5, 09:30 opgestaan. Auto, aanhanger en bus geladen, 12:30 vertrokken richting NL. 04:45 thuis. Uitladen/afladen en maat met gebroken sleutelbeen naar huis gebracht (2 uur rijden). 07:00 in bed.

Kut. Klote. Moe. Vakantie. Dood. Verderf.
 
:Y

Net naar Andorra geweest...

Dag 1, verstandskies ontstoken. Gaan rijden. Na 32km, %&#@*&%@ ketting gebroken en koppelingscilinder beschadigd --> lek.
Dag 2, meer pijn aan verstandskies, geprobeerd motor te fixen. Na 20km, toch weer koppeling lek --> einde rijden.
Dag 3, dokter. Antibiotica kuur, pijnstillers en in het appartement van me af staren.
Dag 4, wandeling maken in de bergen. Aangekomen op parkeerplaats bij start, gaat telefoon, maat van me gevallen en sleutelbeen gebroken. Motor in the middle of nowhere Spaanse Pyreneeën. "Repatriëringsactie" 2,5 uur rijden enkel inclusief fors off-road (had de PHEV maar geen 4x4 moeten worden). Daar aangekomen, maat afgevoerd naar een ziekenhuis nabij Barcelona. Nog eens 2 uur rijden van crash site. En 3 uur rijden van Andorra. Al met al om 00:30 terug in het appartement.
Dag 5, 09:30 opgestaan. Auto, aanhanger en bus geladen, 12:30 vertrokken richting NL. 04:45 thuis. Uitladen/afladen en maat met gebroken sleutelbeen naar huis gebracht (2 uur rijden). 07:00 in bed.

Kut. Klote. Moe. Vakantie. Dood. Verderf.

:X eentje alsin nog eens over doen maar dan wel goed :X

Balen :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan