De Limbocl@n: Stormlooptopic | deel 161

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ich zal mich auch aeve veurstjelle. Miene naam Benjamin, woon in Remuunj en riej unne MT-07 dae ich houw gekoch bie Motorport Ech veurig joar. Bun werkzaam in Zitterd en riej es ut un bietje weer is lekker get woon-werk kilometers. Ich kom genog motorriejers taege es ich op waeg bun en missjien auch get miense van hiej.

Hiej unne paar foto's vaan de 07.
_MG_2108_zpsdpmru7xv.jpg

_MG_2110_zpstvhotsiu.jpg


De aenpassingen veur zover.
Puig ruitje
Puig rem- en koppelingshendel
Puig spjatbord achter
Korte kentekenploathaaijer
Sjpegelverlengers oet Duutsjlandj
Comfortzadel
 
Mich waal. Det rietj waal get angers dan unne 4 cilinder. De fun doa geht het mich um.

Ich hub hieveur eine Hornet 600cc oet 2002/2003 gehad, mer dae beveel mich neet mier.

Veurig joar bun ich met de Mt noa Assen gewaes mit meine pap. Zoot net nog in de inriej fase, dus nog aeve rustig aan gedoan. Dit joar goan we weer en dan hoapelijk get sjneller.
 
Ich zal mich auch aeve veurstjelle. Miene naam Benjamin, woon in Remuunj en riej unne MT-07 dae ich houw gekoch bie Motorport Ech veurig joar. Bun werkzaam in Zitterd en riej es ut un bietje weer is lekker get woon-werk kilometers. Ich kom genog motorriejers taege es ich op waeg bun en missjien auch get miense van hiej.

Hiej unne paar foto's vaan de 07.
[afbeelding]
[afbeelding]

De aenpassingen veur zover.
Puig ruitje
Puig rem- en koppelingshendel
Puig spjatbord achter
Korte kentekenploathaaijer
Sjpegelverlengers oet Duutsjlandj
Comfortzadel

*O*
 
Ga je geen spijt van krijgen.
Nu met de andere uitlaat en rexxer nog lekkerder als voorheen.

African twin lijkt me ook echt vet. T geluid alleen al
Dat geloof ik zeker :Y

Ik weet niet wat ik wil.
Eigenlijk wil ik voor de bochten en fun een Hypermotard, voor de lange afstanden een Multistrada/GS en voor het offroad een Africa Twin. Maarja dat geeft het zich niet. En om met de Multi offroad te gaan zie ik niet zitten. _O-
 
Laatst bewerkt:
Dat geloof ik zeker :Y

Ik weet niet wat ik wil.
Eigenlijk wil ik voor de bochten en fun een Hypermotard, voor de lange afstanden een Multistrada/GS en voor het offroad een Africa Twin. Maarja dat geeft het zich niet. En om met de Multi offroad te gaan zie ik niet zitten. _O-


Bochten en multi zijn ook Fun.
Volgens mij moet je een keer een proefrit maken ;)
 
Dat geloof ik zeker :Y

Ik weet niet wat ik wil.
Eigenlijk wil ik voor de bochten en fun een Hypermotard, voor de lange afstanden een Multistrada/GS en voor het offroad een Africa Twin. Maarja dat geeft het zich niet. En om met de Multi offroad te gaan zie ik niet zitten. _O-

Setje supermoto wielen in een Africa Twin rammen en je bent klaar.

Honda-Africa-Twin-CRF1000L-supermoto-Nicolas-Petit.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ich zal mich auch aeve veurstjelle. Miene naam Benjamin, woon in Remuunj en riej unne MT-07 dae ich houw gekoch bie Motorport Ech veurig joar. Bun werkzaam in Zitterd en riej es ut un bietje weer is lekker get woon-werk kilometers. Ich kom genog motorriejers taege es ich op waeg bun en missjien auch get miense van hiej.

Hiej unne paar foto's vaan de 07.
[afbeelding]
[afbeelding]

De aenpassingen veur zover.
Puig ruitje
Puig rem- en koppelingshendel
Puig spjatbord achter
Korte kentekenploathaaijer
Sjpegelverlengers oet Duutsjlandj
Comfortzadel
Welkom :W Mooie brommer :Y
 
Setje supermoto wielen in een Africa Twin rammen en je bent klaar.

[afbeelding]
Neuh standaard wielen zijn prima
De oude AT was met zijn smalle voorbandje echt een fijne fiets. Was aardig goed mee te smijten voor zijn gewicht. Maar de nieuwe AT heeft wel 'iets' meer vermogen dus vol gas in de bochten zal er niet meer inzitten met het kleine contactvlak van de bandjes :+
 
Neuh standaard wielen zijn prima
De oude AT was met zijn smalle voorbandje echt een fijne fiets. Was aardig goed mee te smijten voor zijn gewicht. Maar de nieuwe AT heeft wel 'iets' meer vermogen dus vol gas in de bochten zal er niet meer inzitten met het kleine contactvlak van de bandjes :+

Met supermoto wielen voldoet hij aan al jouw wensen. ;)

Prima lange afstanden fiets, prima gooi en smijt fiets, prima off-road fiets. Je hebt dan echt geen hyperdepiepermotard meer nodig om lekkerder te hoeken, dan moet je naar een echte SM. Je verliest wel wat op het off-road, maar zolang je niet in los Sahara zand of echte blubber gaat rijden, gaat het vast nog prima.

-edit-

Of een R nineT scrambler. Die doet waarschijnlijk ook alles prima, alleen zou ik er niet mee gaan springen.
 
Laatst bewerkt:
Met supermoto wielen voldoet hij aan al jouw wensen. ;)

Prima lange afstanden fiets, prima gooi en smijt fiets, prima off-road fiets. Je hebt dan echt geen hyperdepiepermotard meer nodig om lekkerder te hoeken, dan moet je naar een echte SM. Je verliest wel wat op het off-road, maar zolang je niet in los Sahara zand of echte blubber gaat rijden, gaat het vast nog prima.

-edit-

Of een R nineT scrambler. Die doet waarschijnlijk ook alles prima, alleen zou ik er niet mee gaan springen.
Moet zeggen, smoelt wel lekker die wielen onder de AT :Y
 
Ich zal mich auch aeve veurstjelle. Miene naam Benjamin, woon in Remuunj en riej unne MT-07 dae ich houw gekoch bie Motorport Ech veurig joar. Bun werkzaam in Zitterd en riej es ut un bietje weer is lekker get woon-werk kilometers. Ich kom genog motorriejers taege es ich op waeg bun en missjien auch get miense van hiej.

Hiej unne paar foto's vaan de 07.
[afbeelding]
[afbeelding]

De aenpassingen veur zover.
Puig ruitje
Puig rem- en koppelingshendel
Puig spjatbord achter
Korte kentekenploathaaijer
Sjpegelverlengers oet Duutsjlandj
Comfortzadel
sjiecke fiets
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan