cbr600f wil niet meer starten

Erik1979

MF'er
9 aug 2014
39
0
Afgelopen donderdagochtend kreeg ik mijn motor met veel moeite aab debptaat. Onderweg naar werk deed de motor gewoon normaal. 'S avonds bij vertrekken naar huis wilde hijnweer onzettend moeilijk starten, wilde het al bijna opgeven. Na het eten ging in naar een vriend en starten was geen probleem. Toen ik weer naar huis wilde weigerede hij weer te starten, aanlopen lukte ook niet eens. Ik heb de motor laten staan en ben er gisteren weer naar gaan kijken.
sleutel omdraaien en lopen natuurlijk. Ik wilde toch weten waar dit vandaan kwam.
accu doorgemeten en die is goed. Tijdens doorzoeken kwam ik in het luhtfilter een wittendrap tegen. Ben dus bang dat er in een cilinder een onvolledige verbranding is. Dus tank weer aangesloten en starten en kijken wat er gebeurd. Zag niets verontrust dus alles weer in elkaar gezet en maar aankijken wat er gebeurd deze week, na alles weer terug heb gezet en wilde starten wilde hij weer niet starten.
Ik weet niet meer wasr ik het moet gaan zoeken jullie een idee?
 
Controleer accukabel, stekker verbindingen en massa aansluitpunten op corrosie en goed vastzetten, laadsysteem controleren is ook niet verkeerd.
Witte smurrie komt veelal door korte stukken rijden icm lage temperaturen.
 
Laatst bewerkt:
De startmotor hoor je wel bij het stsrten alleen wil hij niet aanslaan. Ik kan de bouggies eruit halen en die controlleren masr denk nietvdst dat er mee te maken heeft.
 
Accuspanning zegt HELEMAAL niets. Een defecte accu kan keurig 13V geven maar tijdens belasting instorten tot onder de 10V of zelfs nog lager. Dus altijd onder belasting meten, dan weet je wat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan