Mijn fan start als ik mijn accu aansluit

Arai

Rookie
26 jan 2015
4
0
Hallo,

Ik heb een honda cbr600rr en als ik mijn accu nu aansluit begint mijn fan te draaien en stopt nmw niet tot de accu leeg is.
Ik denk zelf dat het mogelijk de temperatuur meter is, of kortsluiting, zou dan alleen verwachten dat de fan juist niet zou gaan draaien.
Heeft iemand een suggestie wat het probleem zou kunnen zijn.

Hoor het graag

Arai
 
Een kortsluiting, of een defecte thermostaat.

Begin eens met de stekker van de thermostaat af te halen, en kijk of dat verschil maakt.

Het circuit dat die fan bediend, is niet zo groot en ingewikkeld, moet dus wel te vinden zijn.
 
Hallo,

Ik heb een honda cbr600rr en als ik mijn accu nu aansluit begint mijn fan te draaien en stopt nmw niet tot de accu leeg is.
Ik denk zelf dat het mogelijk de temperatuur meter is, of kortsluiting, zou dan alleen verwachten dat de fan juist niet zou gaan draaien.
Heeft iemand een suggestie wat het probleem zou kunnen zijn.

Hoor het graag

Arai
waarschijnlijk de draad van de fan naar de schakelaar ergens aan massa gelegd. Sinds welke pruts klus is het?
 
waarschijnlijk de draad van de fan naar de schakelaar ergens aan massa gelegd. Sinds welke pruts klus is het?
Dat zou ook zomaar kunnen :Y

En misschien nog wel expres ook, met het oog op circuit-achtig gebruik of daarop willen lijken.
Of per ongeluk, nog erger.

Is het zomaar gekomen?
 
waarschijnlijk de draad van de fan naar de schakelaar ergens aan massa gelegd. Sinds welke pruts klus is het?

Een pruts klus van de dealer die mijn banden heeft vervangen.
Daarna nog gereden en niets gemerkt.
Ik ga iig wat van de suggestie proberen.

Bedankt voor al jullie tips
 
Een pruts klus van de dealer die mijn banden heeft vervangen.
Daarna nog gereden en niets gemerkt.
Ik ga iig wat van de suggestie proberen.

Bedankt voor al jullie tips
Niks gemerkt in de zin dat de fan toen niet bleef draaien?

En hoe komt het dat je de accu los had en weer wil monteren? Lijkt mij dat er sinds banden vervangen dus nog iets is gedaan of gebeurd.

Of heb ik dat mis?
 
Een pruts klus van de dealer die mijn banden heeft vervangen.
Daarna nog gereden en niets gemerkt.
Ik ga iig wat van de suggestie proberen.

Bedankt voor al jullie tips

Dus je ging hem ophalen, en de fan draaide gewoon, en je hebt er niets van gemerkt?

HMmmmmmm

funny it is
 
Laatst bewerkt:
welk fucking relais?


deze misschien ?

fan.jpg


als die blijft plakken draait de ventilator zodra de batterij is aangesloten.
 
Laatst bewerkt:
Niks gemerkt in de zin dat de fan toen niet bleef draaien?

En hoe komt het dat je de accu los had en weer wil monteren? Lijkt mij dat er sinds banden vervangen dus nog iets is gedaan of gebeurd.

Of heb ik dat mis?

Het enige wat ik gedaan heb is de accu vervangen en hem losgekoppeld voor de winter.
Dus zeg het maar
 
Terug
Bovenaan Onderaan