spaak velgen voor een ducati 750 ss uit 1995

Bas_tard78

Rookie
15 jan 2015
3
0
Goedendag,

ik ben nieuw op deze site dit omdat ik opzoek ben naar onder andere spaakvelgen voor mijn Ducati ss 750, ik heb ongeveer een jaar geleden een plaatje voorbij zien komen waar ik sindsdien verliefd op ben geworden het gaat om een omgebouwde Ducati 750ss uit 1995.
zie afbeelding..

nu ben ik op zoek naar vergelijkbare spaakvelgen, ik heb ondertussen al meerdere mensen gevonden die ze kan maken echter ik moet dan altijd de naven aanleveren en deze kan ik nergens vinden... kan iemand mij hiermee helpen??
full
 
Ik heb een 17inch voorwiel liggen met enkele remschijf
Is van een harley ( tenminste de naaf )
Maar dat moet kunnen passen
Zwarte velg rvs spaken , ik kan even opmeten of het past bij mijn monster kwa breedte
 
Superduc,

bedankt voor je reactie echter zoek ik voor zowel het voorwiel en achterwiel velgen en ook wil ik graag beide remschijven weer gebruiken voor het voorwiel en ook het achterwiel wil ik graag de oude remschijf en tandwiel weer gebruiken.

het enige wat ik tot nu toe kan vinden is van het merk Alpina, alleen de euro's vallen mij daarbij erg tegen..... pfff

zag nog wel dat ik vergeten was de maten erbij te zetten, bij deze:
voor : 3.5 inch breed, doorsnede 17 inch
achter: 4.5 inch breed, doorsnede 17 inch

velgen laten maken is niet zo heel duur alleen moet ik dan zelf de naven aanleveren.....
 
Laatst bewerkt:
weet niet van waar je bent, maar in Turnhout (belgie, niet ver van de grens) heb je Luyten Import. is ook invoerder van Talon en die heeft veel in huis om allerlei velgen te maken. Jan Luyten doet dat zelfs heel graag, vind het zelf nogtans een rotklus B|

Talon | www.luytenimport.be

en anders een set wielen van 1 van die Duc Classics van een paar jaar geleden zien te scoren.
 
Ik heb een vergelijkbare set op mijn oldtimer zitten (nee niet te koop ;) )

Merk is Borrani, maken ook wielen voor Ferrari / Bugatti / Lamborghini. Schrik alleen niet van de prijs :9
Maar dan heb je wel echte Italiaanse alu's :)
 
Iets van de eerdere generatie CB250 Nighthawk's hebben ook gespaakte wielen, misschien kan je daar wat mee? Is alleen trommel als ik het goed herinner..

Anders toch richting de 'chopper' modellen gaan zoeken (oude kawa / suzuki's zijn misschien betaalbaar)
 
Wielen van een suzuki gs750 ? Ander type lagers erin, remschijfadaptors laten draaien door iemand van het forum. Wegbrengen naar Haan wheels of poelma en passende velgen en rvs spaken erin.
Misschien meer werk en puzzelen maar gs wielen zijn beter vindbaar....

Of je moet geen japzooi aan je Duc willen.... :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan