Motor-Forum

Select Forum

Moto Guzzi V7 II ABS 2015

Reg. datum:
19 feb. 2009
Plaatjes
jacuzzi-bl r01.png
gekocht en laten verbouwen bij TLM
plaatjes testen
Een van de eerste ritjes naar de Ardennen
14713718_1215208618541638_3630562261989013637_n.jpg
rit met Endurofun, met gemonteerde valbeugels en carterbescherming
201703endurofun.jpg
AMV7PC_d.jpg
Saco wijzigde dit bericht op dinsdag 04 april 2017 12:24 (186%)
Reden: update
Kawa ER-5 (2e set banden: Dunlops); BMW Scarver (2e set banden: BT023)(2e snaar)(3e set banden BT30)(2e remschijf voor) Moto Guzzi V7II Special Scrambler

www.facebook.com/gertepiet

Reg. datum:
06 feb. 2009
Op Zaterdag 26/11 a.s. een dagje Guzzi te Raalte met o.a. de enige echte Vanguard V8 2016, nieuwe modellen (Motorservice Twente), Guzzi racers, historische films, lunch op z'n italiaans, enz. enz. Een museum met Amerikaanse motoren nabij! Kijk voor alle info op Facebook: Team Moto Guzzi en Moto Guzzi Gruppo Olanda!
Guzzi V7II + Yamaha SR + M(u)Z fanaat. Zie ook mgcn.nl, xtsr500.nl, kjmv.nl en www.Facebook.com/gertepiet

Hebben we haast of zo?

Reg. datum:
08 feb. 2012
Raalte is niet zo ver voor mij. Maar Facebook wel. Dus eigenlijk weet ik nog niets.

Waarom denken al die facebookmensen dat iedereen daar wat mee kan?

Reg. datum:
06 feb. 2009
quote:
BadSlipper schreef op 21 november 2016 @ 00:26:
Raalte is niet zo ver voor mij. Maar Facebook wel. Dus eigenlijk weet ik nog niets.

Waarom denken al die facebookmensen dat iedereen daar wat mee kan?

Het Facebookmens Gertepiet denkt niet dat iedereen daar wat mee kan maar wel een goede 75% (inclusief een aantal moderne oudevandagen)! Heb de oproep naar je verstuurd via Messenger! Ik zie je in Raalte!
Guzzi V7II + Yamaha SR + M(u)Z fanaat. Zie ook mgcn.nl, xtsr500.nl, kjmv.nl en www.Facebook.com/gertepiet

Reg. datum:
06 feb. 2009
quote:
gertepiet schreef op 21 november 2016 @ 19:28:

[...]

Het Facebookmens Gertepiet denkt niet dat iedereen daar wat mee kan maar wel een goede 75% (inclusief een aantal moderne oudevandagen)! Heb de oproep naar je verstuurd via Messenger! Ik zie je in Raalte!

Oeps, er blijken (ook) nog meer Badslippers te bestaan op Facebook/Messenger.... Wat is je emailadres (via pb)?

Hebben we haast of zo?

Reg. datum:
08 feb. 2012
Messenger?! Komt die binnenkort aan de deur? ;)

Ik weet nog niet of ik wel ga, maar zonder tijd en plaats zeker niet.

Hebben we haast of zo?

Reg. datum:
08 feb. 2012
Doe maar PB.

Reg. datum:
06 feb. 2009
quote:

Kijk maar even bij "wat is waar te doen"! Tot Zaterdag!
Als je je emailadres had doorgegeven had ik de poster toe kunnen sturen.....

Hebben we haast of zo?

Reg. datum:
08 feb. 2012
Sorry, maar ik was gisteren later thuis uit Muenster dan ik dacht. Wel een mooie dag, lijkt me, voor zo'n evenement.

Reg. datum:
19 feb. 2009
Hoe verlaag ik mijn rempedaal op mijn v7II ? Heb een hoge uitlaat en wil mijn pedaal verlagen. Kan nu niet staan, mijn voet op de step houden, mijn tank vast klemmen en tegelijkertijd mijn voet op de achterrem houden. Iemand bekend met een oplossing?
Ander pedaal? Opzetstukje?
Kawa ER-5 (2e set banden: Dunlops); BMW Scarver (2e set banden: BT023)(2e snaar)(3e set banden BT30)(2e remschijf voor) Moto Guzzi V7II Special Scrambler

Reg. datum:
19 feb. 2009
quote:
Saco schreef op 31 december 2016 @ 17:48:
Hoe verlaag ik mijn rempedaal op mijn v7II ? Heb een hoge uitlaat en wil mijn pedaal verlagen. Kan nu niet staan, mijn voet op de step houden, mijn tank vast klemmen en tegelijkertijd mijn voet op de achterrem houden. Iemand bekend met een oplossing?
Ander pedaal? Opzetstukje?

Niemand? Of ben ik nu ongeduldig?

Reg. datum:
20 feb. 2011
@Saco,ik begrijp je verhaal niet helemaal,maar ik denk dat door de hoge uitlaat jij niet meer op je step kunt staan,step verlengen zodat je er weer op kunt staan, is dat een optie.
Rempedaal verlagen, rempedaal en rubbers demonteren,bocht in pedaal roodgloeiend stoken
iets of Meer,naar beneden smeden,afkoelen passen,nieuw laten verchromen,monteren en rijden maar.

Als alternativ raadt ik je aan : 1.laat TLM dit oplossen.
2.De scrambler/enduro Guzzi,s zijn: V7 Stornello of zo,n mooie Stelvio. Kijk het af,hoe ze het daar opgelost hebben.

Reg. datum:
19 feb. 2009
quote:
Thunderbolt schreef op 03 januari 2017 @ 12:31:
@Saco,ik begrijp je verhaal niet helemaal,maar ik denk dat door de hoge uitlaat jij niet meer op je step kunt staan,step verlengen zodat je er weer op kunt staan, is dat een optie.
Rempedaal verlagen, rempedaal en rubbers demonteren,bocht in pedaal roodgloeiend stoken
iets of Meer,naar beneden smeden,afkoelen passen,nieuw laten verchromen,monteren en rijden maar.

Als alternativ raadt ik je aan : 1.laat TLM dit oplossen.
2.De scrambler/enduro Guzzi,s zijn: V7 Stornello of zo,n mooie Stelvio. Kijk het af,hoe ze het daar opgelost hebben.

Heb een technische oplossing gevonden op guzzi tech website http://www.guzzitech.com/...ccentric-folding-toe-peg/
GT-WFSPeg-470x577.jpg
Saco wijzigde dit bericht op dinsdag 04 april 2017 12:25 (3%)

Reg. datum:
19 feb. 2009
Heb last van een weigerend groot licht attentie schakelaartje op mijn nieuwe Moto Guzzi V7II. Hij veert niet terug, waardoor het grote licht aanblijft. Wat is de beste remedie? WD40?

Reg. datum:
19 feb. 2009
Een Skid Plate voor mijn V7II gescoord bij www.af1racing.com
AMV7PC_d.jpg
Saco wijzigde dit bericht op dinsdag 04 april 2017 12:26 (41%)

jos

Reg. datum:
07 aug. 2011
Op 20 mei is er weer een Moto Guzzi meeting :] . Deze keer ontmoeten we elkaar op een andere plaats. De details komen hier binnenkort te staan. En een link naar de fantastische route die we gaan rijden.

Het is intussen geen exclusieve Moto Guzzi meeting meer, maar wel stuk voor stuk bijzondere motoren!

psst Saco,ik heb ook wat[licht]offroadwerk in de route gefrot,je skidplate heb je daar niet voor nodig.
Hoe ik dat weet? Gertepiet kon op een vorige meeting in en uit een sloot ZONDER zon ding,ha ha.

Meer weten volg,, waar is wat te doen,, daar komt tzt ook de route.

Reg. datum:
19 feb. 2009
quote:
jos16 schreef op 20 februari 2017 @ 17:02:
Op 20 mei is er weer een Moto Guzzi meeting :] . Deze keer ontmoeten we elkaar op een andere plaats. De details komen hier binnenkort te staan. En een link naar de fantastische route die we gaan rijden.......

Kan er niet bij zijn. Rij dat weekend in de Vogezen met Endurofun.

Reg. datum:
19 feb. 2009
De set welke Guzzi aanbiedt van golden tyre bestaat uit een supermotard regenband voor http://www.goldentyreworld.com/supermoto/ en een trialband achter https://issuu.com/goldentyre5/docs/goldentyre_05_issuu op sectie 07.

Waarschijnlijk was de standaard voorband niet VET genoeg.
a49873-1-2.jpg
Saco wijzigde dit bericht op dinsdag 04 april 2017 12:26 (9%)

Reg. datum:
19 feb. 2009
Afgelopen maandag bij BERRT https://berrt.nl/ een allroad cursus gevolgd. Het was flink nat. Weinig grip op het oefenweiland. Rustig aan gereden. Daarna de bossen in. Mooie rit en veel geleerd. Gevallen? Jazeker!

BrevaBrabo

Reg. datum:
27 dec. 2007
Wat zeiden ze over je Guzzi? Niet echt een allroad natuurlijk. Wel mooier.
Veni Vidi Guzzi!

jos

Reg. datum:
07 aug. 2011
Wat zeiden ze over je Guzzi?

Zon guzzi v7 lijkt me [bijna] ideaal voor een allroad,laag zwaartepunt,vrij licht,prima koppel,en de luchtkoeling. En idd het heeft wat zon guzzi!

Reg. datum:
19 feb. 2009
Het uitlaatgeluid wordt als mooi beoordeeld, maar wel beschaafd. Iedereen denkt dat er nog carburateurs op zitten.

Ik vind zelf de veerweg een beetje kort, dus rustig aan over de boompjes. Ik vind de motor een beetje te fel soms. Ik bedoel dat de gasrespons nogal fel is. De voorband is net te breed voor de modder. In het zand graaft de voorband zich niet in.

jos

Reg. datum:
07 aug. 2011
de veerweg achter is idd kort,maar die hebben ze bewust kort gehouden om geen problemen te krijgen met de cardanas/aandrijving.
Ook dat extra gewicht vd cardan,toch gauw 15kg,aan het achterwiel is voelbaar.
De voorband is 18x100 inch dacht ik,eigenlijk net te klein voor zand en modder.
maar de motor is ook niet bedoeld als pure offroad.

Reg. datum:
06 feb. 2009
FOTOGUZZI 2017
Kijk op de Facebook sites Team Moto Guzzi en Moto Guzzi Gruppo Olanda: 13 Mei! Een leuke rit van Amsterdam (start Guzzi dealer "De Motorzaak") naar Hoorn en terug een kijkje nemen bij het Italiaans Motormuseum in Amsterdam! Komt allen (en 20/05 natuurlijk)!

Reg. datum:
25 apr. 2012
Is hier al iemand die ervaringen heeft met de v7 III ?

Ik ben wel enorm fan van de nieuwe special. ben benieuwd naar ervaringen.

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.