motor start niet

xeroxice

Rookie
29 jan 2015
8
0
zevenaar
Goedemiddag allen,

Ik heb een kawasaki ltd 454 1986 die het tot gisteren goed deed. Vandaag wilde ik hem starten en nu reageert hij niet, hoor geen klick en doet niets alsof de start knop geen contact maakt. De lampen gaan aan maar verder niets ik heb het volgende gedaan:

accu kabels gecontroleerd, zit benzine in de tank en olie in de motor , luchtfilter zit goed, accu lijkt goed (geen accu oplader of meter) massa zit ook goed en het kabeltje aan de + zit ook vast. carburateurs zijn goed afgesteld.

Ik heb al eerder gehad dat ik de motor wilde starten maar dat die niets deed. Hij reageerde niet op de start knop, maar toen ik de motor weer aan en uit deed ( sleutel) reageerde hij wel.

Kan het zijn dat de kabels geen contact maken gezien de motor het goed deed zonder technische mankementen. Ik heb geen professionele apparatuur om alles te testen. Ik heb kort geleden mijn motor rijbewijs gehaald en motor gekocht, dus ik ben nog een leek hierin, maar wil het graag zelf (of met uitleg en hulp van anderen) oplossen. Ook heb ik het werkplaatshandboek doorgenomen, maar wordt hier niet veel wijzer van. Heeft iemand suggesties of ideeën wat het probleem kan zijn en hoe ik dit kan oplossen?

Bij voorbaat dank,

Groet Faysal
 
Verdachte: startrelais of je startknopje.


[edit]noodstop knop nagekeken? Misschien per ongelukt ingedrukt?[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Hang de accu eens aan de lader,in 99,9999% van de gevallen is dit de oplossing.

Oeps,beter lezen,bij zwakke accu gebeurt er nog wel iets |(
Dodemansknop?
Opladen kan trouwens geen kwaad dus kopen die lader.
 
Laatst bewerkt:
Waar zit de hoofdzekering?

Zo ziet volgens mij de zekeringkast eruit
zog-8ce7308ba06fda7fbeb6a074ba36aabb-1.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan