FZ1 voetsteunen vervangen

-MB-

Rookie
7 okt 2007
9
0
Heb me hier lang lang geleden een keertje aangemeld.
Heb sinds vorig jaar een andere motor en alweer het nodige aan veranderd XD.
Zal als de motor zover klaar is mezelf opnieuw voorstellen :)

Maar ff een vraagje, ik wil me voetsteunen vervangen.
Het gaat om een Yamaha FZ1-N Abs uit 2011.
Net even gekeken en helaas geen boutje moertje..
Nu ben ik bang dat ik de boormachine er bij moet pakken..
Lijkt er namelijk op dat de achterkant een soort van popnagel is..

Iemand enig idee ?

deze foto's even genomen en ze zijn heel slecht. ( donker en koud in me schuurtje :P)



 
Deze moet je inderdaad uitboren.
De andere steuntjes zitten met een inbus en zelfborgende moer.
Ik heb ze toen na het eerste ritje verwijdert.

Ik heb ze trouwens nog liggen van de FZ1, zwarte slascut steuntjes
 
@ v.d.v omdat ik even een leuk berichtje wou typen en ondertussen druk was met foto`s uploaden e.d.
en er niet bij nadacht had.( teveel op msn gezeten lang lang geleden denk ik :P)

@ Hans50 ik snap dat dat een hoop frustratie geeft maar naar mijn mening kon het ook anders gebracht worden dan op deze manier.
Is mijn 2e berichtje hier en als ik dan meteen dit soort reacties krijgt word ik gefrustreerd van ;)
 
Dat kan ik me ook zeker voorstellen dat er redenen voor zijn.
Alleen vind ik het bijvoorbeeld zaak om zo volledig mogelijk en netjes te typen als ik iets vraag.

Ik hadt en hebt enorme hekel aan dat gezeikt met D en T vroeger op school en heb muh er nooit aan gehouden, maar voorals het woord is zorgt bij 'me' nogal eens verwarring als mensen geen komma's en punten gebruiken.

Bovenstaande zin is al lang zat ;)

Maar dit is wat ik er algemeen van vind, het was muh ;) niet zo opgevallen.
Je zou overigens eens naar setjes van Gilles Tooling kunnen kijken, dan kan je ze ook in hoogte verstellen.
Heb er in iedergeval erg schik mee op muh R1 :)

Het grootte taal fouten topic deel1 Dees ?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er geen enkele moeite mee als men per abuis spelfouten maakt.
Het word pas echt vervelend als expres verkeerde woorden worden gebruikt.

Als je die pennen uit je voetsteunen gaat halen pas dan op met de veer die er om zit.
Die veer is een stuk sterker dan vaak word gedacht.
 
Ik snap het :-)
Doe het zeker niet expres !!

De voetsteunen liggen al hier, dus geen setje meer nodig ;)

Daar was ik al voor, ik zal is kijken hoe ik het een beetje goed los krijg.
Ik ga zaterdag aan de hobby en met een beetje geluk kan ik nog even wat foto's maken met de dlsr.
 
:P }) :z

Waarbij ik even de kanttekening wil maken dat hele volksstammen tegenswoordigs op de telefoon aan het slettenetten zijn en daar zit van die fijne auto korset op.

Wat niet wegneemt dat als men die een aantal keer heeft meegemaakt gewoon hun verhaal moet doorlezen voordat men op 'cent drukd' ;)

'Verzenden'

Ik snap het :-)
Doe het zeker niet expres !!

De voetsteunen liggen al hier, dus geen setje meer nodig ;)

Daar was ik al voor, ik zal is kijken hoe ik het een beetje goed los krijg.
Ik ga zaterdag aan de hobby en met een beetje geluk kan ik nog even wat foto's maken met de dlsr.

Volgens mij zijn de verhoging en verbredingssets ook met andere steunen te combineren, even in gedachte houden.

'dslr' gebruiken zonder type camera en eventueel lens is ook nodeloze provocatie/uitlokking hoor ;)
 
Laatst bewerkt:
:P }) :z

Waarbij ik even de kanttekening wil maken dat hele volksstammen tegenswoordigs op de telefoon aan het slettenetten zijn en daar zit van die fijne auto korset op.

Wat niet wegneemt dat als men die een aantal keer heeft meegemaakt gewoon hun verhaal moet doorlezen voordat men op 'cent drukd' ;)

'Verzenden'Volgens mij zijn de verhoging en verbredingssets ook met andere steunen te combineren, even in gedachte houden.

'dslr' gebruiken zonder type camera en eventueel lens objectief is ook nodeloze provocatie/uitlokking hoor ;)
Een lens is maar een onderdeel van een objectief, kun je verder weinig mee, horen nog wat onderdeeltjes bij.

:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan