Motorblok reinigen / poetsen

bkoppejan

MF'er
16 apr 2010
132
0
Klaaswaal
Morge allemaal😎

Wilde graag weten wat jullie eventueel gebruiken om je blok schoon te maken / poetsen?

Heb gisteren engine cleaner gebruikt heeft gewerkt maar niet zoals ik het wil hebben. Wil kijken of ik het als nieuw kan maken in ieder geval zo goed als😉

Moet ik het gewoon met alu poets doen of zo?

Blok is nu grijs met vuil zwart zeg maar en wil dat zwarte eraf.

Gr
 
ik weet niet of het al genoemd is, maar ik gebruik meestal DASTY in combinatie met DASTY...
moet je eens proberen werkt voortreffelijk, koop je bij de WIBRA, das de armani van de PvdA-ers zeg maar
 
Ik haal de dasty gewoon bij dozen vol bij de Wibra, geel, maak er auto en motorblokken mee schoon, gaat super.

Maar is het gespoten, dan neem ik Tinner en wat oude tandenborstels, daarmee krijg je oude lak weg, wel ben je daar veel tijd voor nodig, en bril op zetten om spetters in de ogen te voorkomen
 
Ik haal de dasty gewoon bij dozen vol bij de Wibra, geel, maak er auto en motorblokken mee schoon, gaat super.

Maar is het gespoten, dan neem ik Tinner en wat oude tandenborstels, daarmee krijg je oude lak weg, wel ben je daar veel tijd voor nodig, en bril op zetten om spetters in de ogen te voorkomen

Lak doe ik met verfafbijt.
 
Jij snapt de vraag niet begrijp ik uit deze simplistische opmerking ;)

Ik bedoel ermee of je de diesel laat verdampen of weer verwijdert,wat in mijn geval weer moeilijk is met alle koelribben.

Dus in jouw J&J taal,hoe haal ik het goedje er weer af of is dat niet nodig ;)

_O-
Je bent voor een manager wel traag met je reactie?

Was niet echt serieus bedoelt, ik heb geen hekel aan je. Iedereen lag te dollen die avond.
Ik hoop niet dat ik je beschadigt heb.
 
Terug
Bovenaan Onderaan