Gezocht: adres voor onderhoud Amsterdam e.o

Roeleey

MF veteraan
Donateur
28 aug 2011
9.038
1.688
Thuis natuurlijk...
Ja het staat er echt. Wellicht topic 4000 maar ik kon niks vinden.
Na wat slechtere ervaringen ben ik op zoek naar een betrouwbaar adres (bij voorkeur ook lekker goedkoop :P ) Om het wat serieuzere onderhoud aan mijn Suzuki GSR600A te laten doen.
Het liefst omgeving Amsterdam of niet te ver daar vandaan.

Tips :? Laat maar komen *O*
 
Voorheen zeker! Maar nog steeds, na het overlijden van Dick?

Jazeker. Ook toen Dick nog leefde was Jan "de" monteur en dat is ie daar nog steeds. Gewoon een hele handige, eerlijke en goeie monteur. Ook nooit te beroerd om iets uit te leggen en goeie tips te geven.
 
Laatst bewerkt:
Hoogland ben ik sinds Dick zn overlijden niet zo enthousiast meer over. Nog twee keer geweest, was niet zo'n succes.
Reivilo op de Veemarkt ook niet, niet persoonlijk maar kennissen met slechte ervaring daar.

101 Motoren is top. Goede monteur/eigenaar en iets goedkoper dan de meeste garages
 
http://www.bakkermotorservice.nl/

goede zaak , en klant vriendelijk.

Nou....... klantvriendelijk??
Op zijn site zie ik hem toch duidelijk onderscheid maken tussen klanten en VASTE klanten. :Y

Vast klanten biedt hij een uitgebreider pakket aan en gaan óók nog eens vóór (worden eerder geholpen) in de maanden maart t/m september!

(géén fijn klantgevoel ingeval je daar incidenteel eens komt) :?
 
Laatst bewerkt:
Maar wel zo eerlijk.
Elke kleine zaak heeft maar een beperkte capaciteit. Als het druk is hebben de vaste klanten dus een streepje voor, dat is bij mij ook zo.
En Bakker is daar gewoon eerlijk over, dat weet je dus van tevoren. Aan jou de keuze of je vaste klant wil worden of niet.
 
Dat moet toch wel de natte droom van elke ondernemer zijn.
Dat je je klanten gewoon kunt uitkiezen.
En dat je op je site even aan de klant duidelijk maakt hoe deze selectie plaats vindt.
In 2015. :?
 
Laatst bewerkt:
Hoogland ben ik sinds Dick zn overlijden niet zo enthousiast meer over. Nog twee keer geweest, was niet zo'n succes.
Reivilo op de Veemarkt ook niet, niet persoonlijk maar kennissen met slechte ervaring daar.

101 Motoren is top. Goede monteur/eigenaar en iets goedkoper dan de meeste garages
monteur/eigenaar van 101 werkte voorheen bij Reivilo, dus je verhaal bevat wat tegenstrijdigheden
 
Terug
Bovenaan Onderaan