yahama r6 bj 1999

Samuelm1987

Rookie
1 feb 2015
4
0
Rotterdam
heb gisteren yahama r6 gehaald reed eerst gewoon goed maar zodra ik mijn lichten aan deed viel me motor uit en starten deed tie ook niet via accu starten hij weer wel wat zou er aan de hand zijn is gewoon constant vooral als ik me lichten aan doe :( :( :(
 
eerst de accuspanning meten en dan opladen en als de accu helemaal vol zit de motor starten en dan het laadcircuit controleren door de accuspanning te meten als de motor loopt en als die spanning niet toeneemt is het laadcircuit stuk om er achter te komen of het aan de dynamo ligt of de spanningsregelaar kan je kijken in de how to daar staat in hoe je dat moet doen
 
ja had anwb gebeld hij gaf aan dat de accu niet egt vol aan het laden was en wnnr ik lichten aan deed zakte het gelijk hij zei iets met dynamo of spoel en denk ook zwz accu ja toen hij het zeg maar weer deed pakte ik gelijk snel weg effe zeg maar opladen maar dat hielp blijkbaar ook niet
 
thumb
 
ja had anwb gebeld hij gaf aan dat de accu niet egt vol aan het laden was en wnnr ik lichten aan deed zakte het gelijk hij zei iets met dynamo of spoel en denk ook zwz accu ja toen hij het zeg maar weer deed pakte ik gelijk snel weg effe zeg maar opladen maar dat hielp blijkbaar ook niet
Fijn dat je in ieder geval nog spaties gebruikt.
 
Als de man van de ANWB al aangeeft dat er iets met de spoel, spanningsregelaar of dynamo is, en dus niet laad. Kun je rijden wat je wil, maar zal je accu niet bijladen.
Ook al zet je er een nieuwe accu in, zal dat probleem blijven bestaan.
Blijf je doorrijden zal ook de motor gaan haperen en uitvallen op den duur.
Dat zal die man van de ANWB ook tegen je hebben gezegd?
 
Als de man van de ANWB al aangeeft dat er iets met de spoel, spanningsregelaar of dynamo is, en dus niet laad. Kun je rijden wat je wil, maar zal je accu niet bijladen.
Ook al zet je er een nieuwe accu in, zal dat probleem blijven bestaan.
Blijf je doorrijden zal ook de motor gaan haperen en uitvallen op den duur.
Dat zal die man van de ANWB ook tegen je hebben gezegd?

Misschien sprak de ANWB man zonder leestekens en was hij daarom niet zo goed te volgen. :+
 
ja had anwb gebeld hij gaf aan dat de accu niet egt vol aan het laden was en wnnr ik lichten aan deed zakte het gelijk hij zei iets met dynamo of spoel en denk ook zwz accu ja toen hij het zeg maar weer deed pakte ik gelijk snel weg effe zeg maar opladen maar dat hielp blijkbaar ook niet
Ben je spelling gehandicapt ofzo? Ik snap er niks van, hoe en waarom moeten wij jou gaan helpen als je al niet eens de moeite neemt om wat fatsoenlijks neer te zetten
 
Ik heb de openingspost serieus 10x gelezen en ik begrijp er nog steeds geen reet van... :?


Ik begrijp dat er mensen zijn die niet goed zijn in de Nederlandse taal, maar dit slaat werkelijk alles. '(

ON-TOPIC:
Je kan je dynamo spoelen doormeten, deze moeten tussen de 0,27 en 0,33 Ohm zijn.
Als die goed zijn is het je spanningsregelaar.
--> Service Manual <--
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan