Het Grote Boze Suzuki GS(X) Topic deel 9

Waren ze niet meer leverbaar :N , zelfs cmsnl had ze niet op voorraad.

Misschien heeft iemand ergens een doos vol gevonden en zijn ze er weer :P

Er zijn wel replica stickers in omloop maar die moet je op het originele stukje blik plakken, en die heb ik dus niet meer.

Ik zal weer eens beetje actief worden met de gsx... :X


ff zoeken op Suzuki engine cover emblem op Ebay. Zijn er best veel. Voorbeelden:

https://www.ebay.nl/itm/NOS-Suzuki-...045485?hash=item51fecaa96d:g:6CYAAOSwdmpZ3u5v

https://www.ebay.nl/itm/68235-47200...889405?hash=item25e3c159bd:g:xmoAAOSwuMFUhdUr
 
Laatst bewerkt:
Oude foto, maar die van mij:
full


Hier met de lage 19ltr tank, bandit voorvork, gsxr750 wielen.
Heb nog setje NOS koni shocks liggen van een Honda boldor, zijn ca20mm langer dan die van Suzuki.

24ltr tanks inmiddels ook een aantal :P
Die plastic stripjes onder het zadel zijn ook breekbaar en zeldzaam aan het worden :/

Nu alleen alles samen voegen tot één motor
 
mooi project, vanmidddag de tussenstrips en een extra kontje met achterlicht kunnen scoren samen met chromen koplampring en voorste deel achterspatbord...


Oude foto, maar die van mij:
[afbeelding]

Hier met de lage 19ltr tank, bandit voorvork, gsxr750 wielen.
Heb nog setje NOS koni shocks liggen van een Honda boldor, zijn ca20mm langer dan die van Suzuki.

24ltr tanks inmiddels ook een aantal :P
Die plastic stripjes onder het zadel zijn ook breekbaar en zeldzaam aan het worden :/

Nu alleen alles samen voegen tot één motor
 

Ziet er goed uit Mark!

Ik hoop in het voorjaar weer verder te gaan met mijn GSX. Heb alweer wat onderdelen verzameld, maar de motor staat nog in Friesland bij m'n ouders, dus sleutelen is lastig. Overigens staat hij er wel in goed gezelschap (bij twee andere GSX1100's uit 1982 :) )
 
Is hier nog iemand die een stukje originele suzuki brandstofslang over heeft? 7mm is moeilijk te vinden. Bij cms hebben ze het vast nog wel maar dan betaal ik bijna net zoveel aan verzendkosten.

1,5 jaar geleden heb ik 7mm slang bij Biggelaar besteld maar ik kreeg van die dikke automotive slang (ik kan me herinneren dat de originele slang dunner was) die nu dus al is uitgedroogd.
 
Is hier nog iemand die een stukje originele suzuki brandstofslang over heeft? 7mm is moeilijk te vinden. Bij cms hebben ze het vast nog wel maar dan betaal ik bijna net zoveel aan verzendkosten.

1,5 jaar geleden heb ik 7mm slang bij Biggelaar besteld maar ik kreeg van die dikke automotive slang (ik kan me herinneren dat de originele slang dunner was) die nu dus al is uitgedroogd.

Marcel Vlaandere ff proberen?

Welkom | Classic Suzuki Parts NL
 
Hier in den Belgique kan je dit nog bestellen via een Suzuki dealer, is ongeveer 30 cm lang.
 
Laatst bewerkt:
Mocht je er niet vanaf komen bij OSS ben ik ook wel geínteresseerd, wil van mijn oude Z650 spulletje, als ik klaar ben met de Z650 restauratie een endurance Z maken.
Heb een kentekenloze Z die gebruikt word voor de originele onderdelen, de rest word classic-endurance.
:)
 
Laatst bewerkt:
Linkerstuurschakelaar in goede staat zou ook leuk zijn trouwens, net als een setje ronde chromen spiegels :9

Maar zelfs zonder die ben ik verder aardig klaar voor een eerste proefritje geloof ik, nog even kijken of het benzinekraantje het nog doet... details als verlichting en zo komen later wel eerst kijken hoe hij loopt en rijdt. :]
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan