MF Gooi 152. Waar goeie tips niet gewaardeerd worden!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jazeker, maar en daar is een ander forum voor, met allemaal kooktips, die zal je hier dus niet meer vinden _O- (of :N)

Vanavond gewoon boerekool (of was het nu boerenkool ?), wie kan mij in deze een kort en handig advies geven ?, wordt waarschijnlijk niet gewaardeerd :$
8-)
 
definitie van tip = kort en handig advies

even testen:

Haha niet zo politiek correct hoor SS400 _O-
= advies :Y
Haha niet zo politiek correct hoor SS400 _O-
= kort :Y
Haha niet zo politiek correct hoor SS400 _O-
= handig :Y

Voldoet aan alle voorwaarden, dus
Haha niet zo politiek correct hoor SS400 _O-
= tip

Is de tip goed ?
Haha niet zo politiek correct hoor SS400 _O-
= goed :Y

wordt hier dus niet gewaardeerd corfreek :N

@ Michel, je kunt de Rasberry natuurlijk ook gebruiken om te programmeren, in het geval van C++ maak je er gewoon een switch functie van :Y
 
Laatst bewerkt door een moderator:
definitie van tip = kort en handig advies

even testen:= advies :Y= kort :Y= handig :Y

Voldoet aan alle voorwaarden, dus= tip

Is de tip goed ?= goed :Y

wordt hier dus niet gewaardeerd corfreek :N

@ Michel, je kunt de Rasberry natuurlijk ook gebruiken om te programmeren, in het geval van C++ maak je er gewoon een switch functie van :Y

Ik ik maar maar... heu -O-

Lastig hoor hoe nou om te gaan met die tips...heeft iemand goeie tips voor me die me hiermee helpen? :P
 
lijkt eerder of ie gezopen had :/







KOFFIE!
 
Raspberry pi 2 is te koop.

Binnenkort met aantal collega's gaan we bestellen
En daar kan Windows 10 op, een speciale IOT versie 8-)

lol, spuitelf, maar de IOT versie, is geen volledige versie, zie het als de nieuwe RT versie :+

Voor studie toen bezig geweest om de RaspPi als draadloze hub te gebruiken naar het internet, waar een arduino met een sensor aan gekoppeld was via een draadloos systeem 8-) (de rasp pi always on, connected via ethernet natuurlijk :P )
 
Laatst bewerkt:
En daar kan Windows 10 op, een speciale IOT versie 8-)

lol, spuitelf, maar de IOT versie, is geen volledige versie, zie het als de nieuwe RT versie :+

Voor studie toen bezig geweest om de RaspPi als draadloze hub te gebruiken naar het internet, waar een arduino met een sensor aan gekoppeld was via een draadloos systeem 8-) (de rasp pi always on, connected via ethernet natuurlijk :P )
Voor alleen internet en webmail waarschijnlijk al voldoende
 
IO is niet verandert, dus die camera kan er nog steeds op.
HDMI zit er nog steeds op ja

"Hij heeft dezelfde board layout als de Model B+ , dus alle behuizingen en addon boards ontworpen voor de Model B+ zijn volledig compatibel. GPIO is 100% compatibel met de Model B+ en Model A+ boards en de eerste 26 pinnen zijn identiek aan de Model B en Model A om volledige compatibiliteit te garanderen over alle boards."
Volgens de bron (wat gewoon mijn eerste zoektocht op google was :$ )
 
Had ik al gezegd dat ik een Rev' It Gore-Tex motorbroek gekocht heb? Helemaal zoewart dus niet zo interessant om een foto te laten zien. Nu nog een paar Stiefel en Ich bin für kommendes Jahr wieder das Herrchen! *O*
 
Uhhh Erik, IT minnend Nederland zit hier in z'n tech uurtje te houden, dus verwacht nog even geen reactie. Zodra ze uitgetweakt zijn komt het wel goed. :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan