MF Gooi 152. Waar goeie tips niet gewaardeerd worden!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vond hem wel leuk, zelfs na drie keer.....een stuk minder erg om te zien dan het origineel.

Het lied wat er onder speelt is hetzelfde als in de ISIS promotie films (flames of war), ook de schoten en de stemmen. Volgens mij zijn gekopieerd uit het dát deel van de originele film dat meerdere ISIS strijders achter een ongewapende persoon aanrijden en hem in z'n been schieten. Als deze dan tegen een hek ligt wordt deze van dicht bij afgemaakt door meerdere kogels in z'n rug, gevolgd door een schot door z'n hoofd -O-

Zonder muziek en deze geluiden zou het filmpje grappiger zijn, wetende dat het geschreeuw wat je hoort van een mens is die op dat moment van het leven wordt beroofd op één van de meest laffe manieren die er zijn, ongewapend en van achteren -O-
Origineel heb ik ook ooit voorbij zien komen, maar 't kind begint te bléren, dus deze is leuker :')
 
Overigens is het wel jammer dat deze film, en vele andere propaganda films van ISIS structureel van het internet worden verbannen. Er was een tijd dat alles ongecensureerd doorkwam. Op diverse Arabische websites heb ik deze films zitten kijken tot dat ik niet meer kon van de misselijkheid. Zoeken op bv. الدولة الإسلامية gaf toegang tot een aantal obscure websites waar foto's en video's waren te zien.

De wreedheid en meedogenloosheid is van onbegrijpelijk niveau. Mensen en kinderen kapot geschoten, al stikkend in hun eigen bloed liggen stervend op tape vastgelegd. Pas dan besef je dat het eigenlijk een gewone oorlog is, net zoals WW1 of WW2, alleen de huidige technologie en media maken deze oorlog in onze beleving de allersmerigste die er is, terwijl de begane wreedheden niet erger zijn dan in voorgenoemde oorlogen.

De algemene verschrikkingen in kleur van een oorlog zijn op deze manier nog intenser dan alle originele film materiaal van WW2 bij elkaar.

Mijn inziens verplichte kost op middelbare scholen, om mensen voor te bereiden op wat waarschijnlijk komen gaat. Censureren en wegstoppen vermindert de realiteitszin, en daarmee de noodzaak na te denken over een oplossingsrichting. Radicalisering aan beide zijden leidt alleen maar tot het versnellen van dit proces wat weer leidt tot niets dan oneindig veel leed en ellende.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tank weet van niets :(




De Duitsers waren 65 jaar terug niets beter inderdaad :N
Maar ik hoef die onthoofdingen niet te zien :N
Al moet ik bekennen dat ik het prima kan zien dat zo'n kamelenneukert door de lucht vliegt :')
 
Mogguh......

10960407_805054782882936_809610148462078164_o.jpg
 
Goedemorgen, Tijdje weg geweest iets met wachtwoord vergeten en privé omstandigheden.
Op naar wat mooier en pekelvrij weer!

:W
 
Laatst bewerkt:
Het is idd weer tijd voor de lente :Y

Twee weken geleden al een paar prachtige dagen mogen meemaken in San Francisco. Koud in de ochtend, maar een graadje of 18 tot 20 in de loop van de dag. Helaas geen motor meer tot m'n beschikking, die staat inmiddels in m'n garage.

full


full


Iedereen al vakantie plannen ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nice :Y, al een route in gedachte ? Via Hirtshals, Göteborg (Zweden) of Malmö (Zweden) ?

Als je de tijd hebt zou ik via of Malmö of Göteborg gaan, anders via Hirtshals direct.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
gaaf, prachtig land :Y mooie wegen, ruige natuur, toppertje :9 vorig jaar wat pech gehad met het weer, maar dat kun je overal treffen... Oversteek Hirtshals-Kristiansand is makkelijk en heel snel, maar door Denemarken heen is :Z
 
Tijd > 15 dagen en daarin willen we de Noordkaap ook ff aandoen denk ik.


Zit me ondertussen te ergeren aan fraulein Merkel die het verdomd om Engels te praten. Echt Duits :')
 
Tja, dat is idd doorrijden. Let je wel op of je iets van Noorwegen ziet dan alleen het wegdek voor je ?

Ach, Merkel zit zich waarschijnlijk te ergeren waarom de rest van de wereld de taal van hun overwinnaars moet spreken :')
 
Ik zou adviseren om via Hirsthals recht naar boven te gaan, een dagje uittrekken om de Preikestolen te beklimmen en bij Odda naar de gletsjer te wandelen. Advies is dan ook weer om buiten het seizoen om te gaan, dan kan je overal terecht en is het niet druk op de toeristische trekpleisters.
De Noordkaap is zwaar overrated, in mijn optiek een onzinnig doel. Tot halverwege is Noorwegen op z'n mooist en alles wat daarna komt minder.

Dit is uiteraard geen goeie tip, dat zou niet gewaardeerd worden. :+
 
Wat is HET seizoen? :P

Rond de langste dag leek me wel wat :Y


Noordkaap moeten we nog ff bekijken of dat wat lijkt. Als dat 2 dagen saai rijden is wordt het iig niets :N
 
De Noordkaap is zwaar overrated, in mijn optiek een onzinnig doel. Tot halverwege is Noorwegen op z'n mooist en alles wat daarna komt minder.

Is waar :Y
Noorwegen! :Y

Noordkaap! :N
Ook waar :Y

Dat weten wij omdat wij er tegen goeie tips in er toch zijn geweest ;) (althans ik)

Daarnaast heeft het bovenste deel van Noorwegen wel z'n charmes, de onwerkelijke lange dag, de eindeloze wegen en het idee dat je op het noordelijkste puntje van Europa hebt gestaan. Maar en 15 dagen inclusief heen en terug reis is wel kort om dat doel te bereiken

Rond de langste dag leek me wel wat :Y

21 Juni is een mooie dag :Y (oudste zoon is dan jarig)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan