MF Gooi 152. Waar goeie tips niet gewaardeerd worden!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmm Noorwegen, klinkt toch wel goed zo met al die verhalen (geen tips, maar verhalen, met ervaringen!! :Y )
Staat wel op mijn to-do list, misschien toch wat sneller beginnen met voorbereiden dan maar! :]
 
Noordkaap gaat 'm niet worden zo op 't eerste oog, maar ik zie genoeg leuks :)
 
Alleen is Noorwegen zo duur hoor ik net van een maatje, die moest 38 euro betalen voor een pizza op de piste
Had ie beter Dominos kunnen bellen :P


Maar ook daar 15 euro voor een simpele pizza :9
Nog maar ff flink sparen *D











Koffie :) wat een schijtnacht weer :Z
 
Goeie morgen :W
Noordkaap gaat 'm niet worden zo op 't eerste oog, maar ik zie genoeg leuks :)
Een verstandige heroverweging idd, en als ik niet beter zou weten zou ik bijna denken dat de totstandkoming van deze heroverweging strijdig zou kunnen zijn met de threadtitel :o

Xstra, nog steeds slaapproblemen :/

Hier bijna het klokje rond geslapen. Om in slaap te vallen herbeleef ik ritten uit het verleden die veel indruk hebben achtergelaten. Vaak kom ik niet eens meer dan 10 km ver, dan lig al te :z . Misschien lukt je dat na de Noorwegen rit ook wel (rij dus maar wel dat saaie stuk Denemarken :Y )

Voor onderdak is het meest voor de hand liggend om Hyte's te nemen, maar voor dat zelfde geld heb je in Noorwegen ook complete huizen, soms wel met meer dan 8 kamers, open haard, afwasmachine etc. Deze huisen staan in de skigebieden, en zijn in de zomer voor zeer lage prijzen te huur. Ook in zweden zijn er vele mogelijkheden, anders dan vakantieparken. Zeker als je ergens wat langer blijft (bv twee dagen of meer) zijn dat zeer aantrekkelijke alternatieven.

full


full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
maar voordat we naar de zomer trips toe gaan; zijn er nog plannen voor een eifelweekendje in het voorjaar?

:Y ... Eifel of Sauerland daar zijn we nog niet helemaal over uit.

Maar eerst over 2 weken naar Oostenrijk...

full


... en daar hebben we zin in. *D
 
Had ie beter Dominos kunnen bellen :P


Maar ook daar 15 euro voor een simpele pizza :9


Nog maar ff flink sparen *D











Koffie :) wat een schijtnacht weer :Z


haha ja inderdaad alleen duurt het wat langer.
Aan de foto's te zien, wat hier allemaal voorbij komt, lijkt het me wel de moeite waard. Prachtige natuur!
 
Laatst bewerkt:
Nope, Achi heeft andere plannen.
Wilde 3 jaar terug al naar Noorwegen met WestBest, maar nu ga ik met Amygdalala.

Ik heb achi's route uiteraard en nog wel meer, dus eerst maar 's wat in elkaar flansen en ter plaatse maar zien wat we kunnen rijden.
SS400 weet er aardig wat van geloof ik , dus ik laat je de route nog wel ff tsjekken ;)

Slaapproblemen, yep :X
 
mogguh :Z

slaapproblemen :/
Weet WestBest er van, dat je met Amy gaat? :+

via AirBnb kun je ook goed overnachtingen boeken, ook in Noorwegen, die vaak ook nog eens goed betaalbaar zijn, en soms op verrassend mooie plekjes welke je nooit zou vinden als je alleen in de reguliere hotels verblijft.
 
Nope, Achi heeft andere plannen.
Wilde 3 jaar terug al naar Noorwegen met WestBest, maar nu ga ik met Amygdalala.

Ik heb achi's route uiteraard en nog wel meer, dus eerst maar 's wat in elkaar flansen en ter plaatse maar zien wat we kunnen rijden.
SS400 weet er aardig wat van geloof ik , dus ik laat je de route nog wel ff tsjekken ;)

Slaapproblemen, yep :X

Sloerie :+
 
mogguh :Z

Weet WestBest er van, dat je met Amy gaat? :+
:+

Ja, bardienst bij de Sv Huizen, daarna met vrienden uit eten, moeders achterop de fiets en vanmorgen weze spinnen. Redelijk brak nu :')

Oe, al die verhalen over vakanties, krijg er al helemaal zin in :Y

Ga met de 2 mannen waarmee ik ook in Schotland, Denemarken en de Dolomieten geweest ben eind mei naar het Zwarte Woud :] *O*
 
Ja, bardienst bij de Sv Huizen
Mijn jongste speelt bij SV Huizen (E), kom daar ook regelmatig in de bar. Gister niet, al drie weken afgelast :/ (vindt hij niet leuk :N ).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
via AirBnb kun je ook goed overnachtingen boeken, ook in Noorwegen, die vaak ook nog eens goed betaalbaar zijn, en soms op verrassend mooie plekjes welke je nooit zou vinden als je alleen in de reguliere hotels verblijft

:Y

Van te voren de route uitzetten, én slaapplaatsen vastleggen scheelt vaak veel in overnachtingskosten, ook in het voor- of naseizoen. Of iets vastleggen, centraal in een gebied waar je veel routes uitzet, en daar een paar dagen zitten scheelt ook veel, zowel tijd (zoeken, in en uitpakken) als geld. Daarnaast kun je de mooiste routes rijden zonder bepakking, dat is met name op onverharde stukken wel zo prettig :Y (althans op een CB4540 uit 1968).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Lekker skiën, en voor ons zit het er helaas al weer op :/ . Met de kerstvakantie naar Belgrado (Servië) gereden (+15 graden en zonnig), op familiebezoek. Op de terugweg een weekje skiën in Oostenrijk (Gerlitzen, drielandenpunt Slovenië, Italië en Oostenrijk) eraan geplakt, gewoon omdat het kon :Y .

Erg veel verse sneeuw, korte dagen en erg koud (-15), geen zon. Volgend jaar gewoon weer in de krokus vakantie, langere dagen, waarschijnlijk beter weer en betere temperaturen :Y .
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nou, mijn eerste trip zit er weer voor 50% op. Op de beemert naar mijn werk gereden, om 23:00 weer terug. :+
 
Nou, mijn eerste trip zit er weer voor 50% op. Op de beemert naar mijn werk gereden, om 23:00 weer terug. :+
Werkse :Y

Zo meteen ook nog even aan het werk, voorbereiden voor morgen :/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
8-)






@ Filmpje van Tox > Die gaat vast van Coma winnen OF in coma :X

Maar leuk om te zien dat de 1190 het echt kan :P






@ Wintersporters > Heerlijk. Was jaren niet geweest, maar weet nu al dat ik volgende winter weer wil :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan