MF Gooi 152. Waar goeie tips niet gewaardeerd worden!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
254.jpg
 
Overigens >>>> Topkoffer paste *O*
Aan je blijdschap en de reactie van anderen te zien blijkt dat dat een mijlpaal is :?

ok *O* *O*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Goedemorgen, Tijdje weg geweest iets met wachtwoord vergeten en privé omstandigheden.
Op naar wat mooier en pekelvrij weer!

:W
:W Welkom terug

:] staat nog op mijn lijstje

Odda en de gletsjer zijn mooi ja :9

[afbeelding]

[afbeelding]

Aanraders qua wegen zijn wmbt de 243 (Aurlandsfjellet) beginnend bij Aurland en de 55 (Sognefjell) bij Jotunheimen :9
mooie foto's

:W Haai! Ik duik ook weer even op; ik werd wakker bij het woord 'Noorwegen'. Eén van de favorieten hier. *O*Dat is inderdaad een retesaai stuk. Wij zijn een paar keer via deze weg naar Noorwegen geweest. Wij stoppen dan een nacht in Tønder, direct bij de grens met Duitsland. Tegen die tijd zijn we het altijd wel zat. Daar is o.a. een camping met een paar hutten en in het leuke plaatsje zijn ook wat hotels. De volgende dag door Denemarken is ook niet spannend, maar wel relaxt. Dan slapen we nog ergens vlakbij de boot naar Kristiansand om de volgende ochtend op de boot te stappen. Het is wel vakantie, hè. :P
En wat al eerder werd gezegd kan ik beamen: de zuidelijke helft is het mooist en groot genoeg om je meerdere vakanties te vermaken. :Y
En ook: de maximum snelheid ligt bijna overal op 80 k/u en ja, er wordt op gecontroleerd en ja, de boetes zijn enorm. We spraken ooit een Engelsman met een krappe reisplanning om ook bij de Noordkaap te komen en die was in één keer met een boete van E 1.500,-- de klos. Da's jammer van je vakantiegeld.

Alvast veel plezier met de voorpret!
:X dure boete

verkocht of is dit je nieuwe?

:X :/ auw

:+ dat laatste zou ik nooit zelf bedacht hebben :+
_O-

[afbeelding]

... hier tegenover. *D

[edit]
Ohnee... dat is de Gipfel... ik bedoel tegenover de Bergbahnen
[/edit]
die lift ken ik

Voor de KTM 1190 rijderts;
Hoog Neanderthaler gehalte die KTM :+
_O- :')

KTM begint ook steeds meer te trekken :/




Overigens >>>> Topkoffer paste *O*
:o foto

gisteravond me verjaardag gevierd was erg gezellig, in me huisje is nu elke muur bedekt met behang of glasvezelbehang icm latex op 1 halletje na omdat loodgieter nog steeds moet beginnen |(
 
geloof het maar :P Foto volgt bij het eerste eifelweekend :')
 
Geen idee :P

Het is wachten op de persoon die dat gaat voorstellen en regelen :P
 
Ik zit over 5 weken al in de Harz.
Als het goed is OP de motor, maar als er dan nog sneeuw ligt ACHTER de motor (dus met de auto). We gaan een motorweekendje voorbereiden.
 
Morning :W

Tweede werkweek, hopelijk gaat dat soepeler en werken alle systemen nu ook mee.
Ideaal man, zo'n externe ICT :X

Geen idee :P

Het is wachten op de persoon die dat gaat voorstellen en regelen :P

Ik wacht fijn af. De laatste keer dat ik het woord Eifel in mijn mond nam is niet goed bevallen :')
 
Mogguh! :Z

@Tiet: Je moet ook niet alles zomaar in de mond nemen Succes met je 2e week in je nieuwe baan! ;)
 
Morning :W

Tweede werkweek, hopelijk gaat dat soepeler en werken alle systemen nu ook mee.
Ideaal man, zo'n externe ICT :XIk wacht fijn af. De laatste keer dat ik het woord Eifel in mijn mond nam is niet goed bevallen :')
succes met IT had er zelf ook een aanvaring mee vanmorgen

morguh :Z
 
Nou, ik zie wel verschil in het systeem tov afgelopen donderdag, dus ik heb goede hoop.
Misschien kunnen mensen me nu ook vinden in het systeem en me machtigen voor mailboxen en agenda's enzo en kan ik ook daadwerkelijk op het intranet en sharepoint e.d.

Gas willen geven en dan ontdekken dat er nog een blokje onder je gaspedaal zit is nie fijn nie :N

Have_A_Nice_Day_by_opalnero.jpg
 
Mogguh :W

Noordkaap :P
[afbeelding]
*D

Was de moeite waard?

Even snel bekeken is de noorkaap minimaal 7000km rijden. En dan maak je nog geen omwegen om de leuke stukken te rijden :/
Dus 9000 km zitten we dan minimaal aan. - heen en terug blijft er 7000 over voor 13 dagen.
2 weken lang 550 km per dag stampen?

Ik zal 'm in de route gooien, maar lijkt me niet reëel :N





Ontstoken kaak, dus mag weer een wortelkanaalbehandeling *D
Zo eerst maar s m'n verdriet proberen te verdrinken in 't bootje '(
 
*D

Was de moeite waard?

Even snel bekeken is de noorkaap minimaal 7000km rijden. En dan maak je nog geen omwegen om de leuke stukken te rijden :/
Dus 9000 km zitten we dan minimaal aan. - heen en terug blijft er 7000 over voor 13 dagen.
2 weken lang 550 km per dag stampen?

Ik zal 'm in de route gooien, maar lijkt me niet reëel :N
Het is meer symbolisch, er is echt niets te zien en niet eens echt het meest noordelijke punt van Europa ;)

Ik ben er door Finland heen gereden, dan is de afstand wel wat korter. Vanaf de Noordkaap ben ik nog naar het oosten gereden, en dan vond ik toch ook wel erg indrukwekkend. Vanaf Lakselv naar Ifjord is 120 kilometer waar je letterlijk niets tegenkomt. Geen verkeer, geen dorpjes, geen schuurtjes, geen tankstation, geen kruisingen, helemaal niets. Ifjord zelf stelt ook niet veel voor (ik herinner me wel wat bebouwing, maar die kan ik op streetview niet meer vinden), dan krijg je opnieuw 120 kilometer niets voor je weer in de "bewoonde" wereld bent (Utsjoki, 1400 inwoners).



Sterkte met je kaak :Y
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan