MF Gooi 152. Waar goeie tips niet gewaardeerd worden!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Atlas heeft gisteren zijn skietjes uitgezocht...

full


... nu zijn we er helemaal klaar voor. Nog 11 nachtjes slapen.. *O*
 
Laatst bewerkt:
Dus 9000 km zitten we dan minimaal aan. - heen en terug blijft er 7000 over voor 13 dagen.
2 weken lang 550 km per dag stampen?

Ik zal 'm in de route gooien, maar lijkt me niet reëel :N

(

En hoeveel is daarvan onverhard of gravel?
Lijkt me erg aan de brute kant.
Doorrijden ala, maar de moeheid slaat wel toe naar een dag of wat doorbuffelen denk ik.
Dan is een chill dagje ook wel aardig.
 
Als ik dan toch eindelijk al in die 'buurt' ben, dan zou ik toch wel graag ook naar boven rijden. Maar inderdaad: het is erg ambitieus en zal ook sterk afhangen van weer, overnachtingsmogelijkheden, etc. Maar wie weet als alles voorspoedig loopt... 8-)
 
Het grappige is dat iedereen die ik ken die er geweest is zegt.... ach ja, er valt ook niets te zien. Maar als een magneet trekt het ook.

Kortom... als het kan gewoon meepakken.

Edit... zomervakantie ligt inmiddels vast qua data.
En Kato's rit ligt ook min of meer vast.
 
Laatst bewerkt:
Als ik dan toch eindelijk al in die 'buurt' ben, dan zou ik toch wel graag ook naar boven rijden. Maar inderdaad: het is erg ambitieus en zal ook sterk afhangen van weer, overnachtingsmogelijkheden, etc. Maar wie weet als alles voorspoedig loopt... 8-)
Tentje: een paar lui van de VFR-club hebben dat gedaan en hebben een reisverslag gemaakt. Dat was wel een mooi verhaal (met foto's) geworden.
 
Stikt het in Noorwegen en Zweden trouwens niet van de muggen in het bos enzo? Misschien ook rekening mee houden :)
 
En weer thuis..

Stikt het in Noorwegen en Zweden trouwens niet van de muggen in het bos enzo?Misschien ook rekening mee houden :)
:Y
Hangt van het seizoen af, en vooral het weersverloop er naar toe. Soms valt het erg mee, en soms wordt je echt helemaal lek gestoken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Staat je goed man *D


Ik kan helaas pas volgende week maandag terug, dus ik hoop dat het nog een weekje uit te houden is :)






Het is meer symbolisch, er is echt niets te zien en niet eens echt het meest noordelijke punt van Europa ;)

Ik ben er door Finland heen gereden, dan is de afstand wel wat korter. Vanaf de Noordkaap ben ik nog naar het oosten gereden, en dan vond ik toch ook wel erg indrukwekkend. Vanaf Lakselv naar Ifjord is 120 kilometer waar je letterlijk niets tegenkomt. Geen verkeer, geen dorpjes, geen schuurtjes, geen tankstation, geen kruisingen, helemaal niets. Ifjord zelf stelt ook niet veel voor (ik herinner me wel wat bebouwing, maar die kan ik op streetview niet meer vinden), dan krijg je opnieuw 120 kilometer niets voor je weer in de "bewoonde" wereld bent (Utsjoki, 1400 inwoners).

Mja, ik had 'm al doorgestreept. Is in die twee weken niet leuk te doen.




En hoeveel is daarvan onverhard of gravel?
Lijkt me erg aan de brute kant.
Doorrijden ala, maar de moeheid slaat wel toe naar een dag of wat doorbuffelen denk ik.
Dan is een chill dagje ook wel aardig.
Nog geen idee van, maar er zal zat zijn waar je de 80 niet haalt.






Doe 's niet zo mal Fred!!
Hou jij je tips maar voor je :( ook deze werd niet gewaardeerd :+










@ Talibanfuckers :') :')
 
Kamperen in Noorwegen is prima te doen. Een hytte wordt ook vaak aangeboden op campings. Iets meer ruimte en als je natgeregend bent lekker om even je pak te kunnen drogen....

full
 
Daar zie ik mezelf wel zitten met een mixje 's avonds :)
 
Het kan hooguit gebeuren dat je met een muggennet over je hoofd moet zitten, wat het nuttigen van je mixje weer tot drama maakt. Zolang je bij de fjorden blijft heb je daar overigens geen last van, :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan