MF Gooi 152. Waar goeie tips niet gewaardeerd worden!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Koffie in zo'n hokje lijkt me een grotere uitdaging :/
 
Valt best mee... ze zijn van binnen ruimer dan je op het eerste gezicht zou denken...

full
 
Valt best mee... ze zijn van binnen ruimer dan je op het eerste gezicht zou denken...

full
 
Ik waardeer elke tip Fred ;)



Elke mooie foto ook trouwens *D Dat willik wel ziens smorreges :9



Staan die hytterdingen bij restaurant / koffieplekken :?
 
Toch ziet het er hartstikke sfeervol uit.... en kamperen... beetje afzien hoort er allemaal bij.
Het zijn juist de dingen waarvoor je moeite moet doen die je bijblijven. *D
 
Mijn vader had een uitdrukking als ie weer eens een hele kleine hotelkamer had ervaren:
"Het was er zo klein dat ik het raam open moest zetten als ik een stijve kreeg" _O-


Tja, sorry...jullie begonnen over kleine ruimtes :+
 
Kamperen in Noorwegen :N
*edit: lijkt me trouwens heel leuk, maar niet voor een twee-weekse motor-rondrit. Om alles mee te nemen en elke dag eerst nog een tijd bezig zijn om uit te klappen, op te stellen en een dag later een uur langer bezig voor je weer op weg bent. Besteed ik die tijd liever anders in een hytter :+

Koffie :Y
 
Laatst bewerkt:
Morgen Gooi :W



Ze zijn er ook wat ruimer en met eigen toilet. Daar kan je elkaar wel achterna zitten zonder gelijk alles van de tafel te vegen :+


full
 
Laatst bewerkt:
Eigen plee lijkt me ook wel wat.
Douche zit er ook in of?

Koffie apparaatje? :/
 
Motorrijden, tijdje niet gedaan, vandaag moest ik wel, auto staat bij de garage te wachten op een onderdeeltje :+

Helaas nog iets pekel, maar minder dan vorige week :Y En weer die heerlijke grijns na die weken niet gereden te hebben met de motor _O-
 
Ontbijt op bed van de eigenares van de camping


Nee man, t blijft afzien 8-)
De keer dat ik in zo'n hutje moest overleven zat er niet meer in dan een stapelbed en een kookplaatje. Je moest dus zelfs een eigen slaapzak bij je hebben. Verder is het een prima waterdicht dak boven je hoofd.
 
Zomaar een greep uit de (skigebieden) accommodaties voor juni. Meestal Wifi, complete badkamer en ook vaak een terras en haard. Dit is via booking .com, maar als je even gericht zoekt in de skigebieden zijn er vele pareltje voor weinig te vinden. Hyttes hebben de naam, en zijn de laatste jaren heel erg prijzig geworden nu Noorwegen steeds een populairdere bestemming wordt :/

full


En dit zijn de skigebieden van Noorwegen, ze liggen bijna altijd wel in de buurt van waar je wil zijn. Als je dan een accommodatie kiest voor meerdere dagen, te midden van welke punten je wil bezoeken, maak je er dagtrips van zonder bepakking.

full


btw, dit is geen tip, het is een beschrijving van hoe ik het doe ;)

Er wordt altijd gezegd dat Noorwegen duur is, maar alles overziend is het goedkoper in het hoogseizoen als de zuidelijke landen in het hoogseizoen :Y .

Op tijd je reis plannen, accommodaties vastleggen. Goedkoop, ruim, en soms ook stalling voor de motor (anders zet ik deze binnen in de hal, met een CB400f of CB450 kan dat vaak makkelijk).

Voor mijn reis / familiebezoek in eind augustus (10 dagen) naar Noorwegen en Zweden zijn de accommodaties al geboekt, en ik betaal nergens meer dan 60 euro / nacht (voor 2 personen).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat zijn nette prijzen, maar ik ben niet zo van 't plannen :N
Maar 's een keer zo'n huisje en dan een dagje in de buurt pierewaaien kan wel een optie zijn.
Internet op de telefoon zal wel werken daar :)





De keer dat ik in zo'n hutje moest overleven zat er niet meer in dan een stapelbed en een kookplaatje. Je moest dus zelfs een eigen slaapzak bij je hebben. Verder is het een prima waterdicht dak boven je hoofd.
Zullen ze vast beddengoed bij hebben, toch :?


We nemen geen slaapspul mee :N
Pas niet eens in een slaapzak :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan