Tilburg en omgeving deel 27

Gespot gistermiddag rond een uur of 5, hele club Yellow Snakes MC op de A58 ter hoogte van Vlb. Gilze Rijen, dus wellicht jij Martell ?
Nope.

Ik ben mijn zaak aan het verhuizen, kan niet met alles mee.

Die anderen kwamen terug van Harleydag in Woerden.

Gisteren wel nog gereden met mijn maatjes, 7 motoren, binnendoor in Brabant, rustplekkie Heeswijk-Dinther (Ja, je komt nog eens ergens met zoveel ritjes in een jaar :') )
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nope.

Ik ben mijn zaak aan het verhuizen, kan niet met alles mee.

Die anderen kwamen terug van Harleydag in Woerden.

Gisteren wel nog gereden met mijn maatjes, 7 motoren, binnendoor in Brabant, rustplekkie Heeswijk-Dinther (Ja, je komt nog eens ergens met zoveel ritjes in een jaar :') )


Ga je naar een groter pand?
 
Ga je naar een groter pand?
Ja en nee.
Netto vierkante meters zou best wel eens minder kunnen zijn.
Alleen de indeling, voorzieningen en afwerkingsniveau is vele malen hoger. Net als t pand zelf trouwens ;)

Dus gewoon een net modern bedrijfspand.

Kom maar eens langsrijden miv volgende week: Ledeboerstraat 35-04 5048AC Tilburg
 
Ja en nee.
Netto vierkante meters zou best wel eens minder kunnen zijn.
Alleen de indeling, voorzieningen en afwerkingsniveau is vele malen hoger. Net als t pand zelf trouwens ;)

Dus gewoon een net modern bedrijfspand.

Kom maar eens langsrijden miv volgende week: Ledeboerstraat 35-04 5048AC Tilburg



Ik kom binnenkort wel eens kijken, ik moet toch nog een nieuwe voorband hebben.
 
Zaakje? Imperium!

Al z'n zaken uit dat "imperium" staan gewoon in z'n signature hier op MF.... Ik had van Martell dan ook wel een verwijzing daar naar toe verwacht (ook al is dat niet netjes als Moderator zijnde).

De Adreswijziging staat daar overigens al keurig vermeldt en óók Google Maps weet z'n oude locatie al om te zetten sinds een paar dagen :+
 
Laatst bewerkt:
Al z'n zaken uit dat "imperium" staan gewoon in z'n signature hier op MF.... Ik had van Martell dan ook wel een verwijzing daar naar toe verwacht (ook al is dat niet netjes als Moderator zijnde).

De Adreswijziging staat daar overigens al keurig vermeldt en óók Google Maps weet z'n oude locatie al om te zetten sinds een paar dagen :+

Maw Martell heeft zn zaakje goed geregeld :)
 
Wel grappig: Ik moest vanochtend bij een klant zijn welke een "paar 100 Meter" achter 'm een vestiging heeft.... De deur bij Martell's oude pand was volledig dicht :o
 
Gegroet!

Ik verhuis binnenkort naar Tilburg.
Motorrijden wordt volgend jaar vooral woonwerkverkeer naar dordrecht, waar ik lesgeef op twee scholen.

Heeft er iemand echter nog goede suggesties voor routes in de buurt, en weten jullie of er in de buurt een doe-het-zelf sleutelruimte zit? Ik doe mijn onderhoud nu vaak voor de deur (alle ruimte), of bij de Motorkelder in Capelle ad IJssel. Het zou interessant zijn als er ergens een plek is waar je op je gemak kunt sleutelen. :)
 
Gegroet!

Ik verhuis binnenkort naar Tilburg.
Motorrijden wordt volgend jaar vooral woonwerkverkeer naar dordrecht, waar ik lesgeef op twee scholen.

Heeft er iemand echter nog goede suggesties voor routes in de buurt, en weten jullie of er in de buurt een doe-het-zelf sleutelruimte zit? Ik doe mijn onderhoud nu vaak voor de deur (alle ruimte), of bij de Motorkelder in Capelle ad IJssel. Het zou interessant zijn als er ergens een plek is waar je op je gemak kunt sleutelen. :)

Alvast welkom !, bedoel je zoiets : Home :: De Vrolijke Driehoek ?
 
@martell
hoe heet je zaakje?
MotorService Tilburg.

Mooi andere naam miv verhuizing :)

Maar man man man, ik ga nooooit meer die zooi verplaatsen :')

Ff paar weken door bikkelen; overdag gewoon werken, 's avonds afrondingen doen.
 
Was er rond een uur of 12 a half een.

Helaas op de rotonde ervoor nog moeten helpen bij een chopper rijder die op een vers dieselspoor hard onderuit ging en met de ambulance is afgevoerd. Heb nog een tijdje motorrijders staan waarschuwen om de politie geen "wagens" vrij had en vonden dat de shop het maar zelf moest regelen..... Dankzij de herhaalde oproep van een van de ambu-medewerkers kwam uiteindelijk alsnog een politie motor. Ik zag op de terugweg dat er inmiddels ook een veegwagen ter plaatse was. Nu heb ik alleen mij scheenbeen verbrand bij het wegzetten van die motor.
 
Ik ben er ook langs geweest.
Nieuwe helm, textielen motorbroek, nieuwe handschoenen en een rugprotector voor in mijn motorjas gekocht. Fijne winkel!
 
Terug
Bovenaan Onderaan