Motor-Forum

Select Forum

Tilburg en omgeving deel 27

Nu met R6 trackbike

Reg. datum:
09 jun. 2016
Ik kan niet :(
ff wachten.... pizza !

FIREBLADEEEEEE

Reg. datum:
18 jun. 2011
quote:

Ok, tot morgen dushi

Back on track....

Reg. datum:
01 aug. 2005
Gistermiddag (zondag 25-9), rond een uur vijf reed een club motoren vanaf de Kempenlaan de Ringbaan Zuid op. Ik vermoed riders uit dit topic ? O.a. een blauwe R1, een Aprilia en een groene Kawa. Ik ben bij het voorsorteren bij de Groenstraat voor enkele ff zichtbaar geweest. Dus.... kan dit kloppen ?
Honda CBR600RR 2004

FIREBLADEEEEEE

Reg. datum:
18 jun. 2011
quote:
Akula-NL schreef op 26 september 2016 @ 09:07:
Gistermiddag (zondag 25-9), rond een uur vijf reed een club motoren vanaf de Kempenlaan de Ringbaan Zuid op. Ik vermoed riders uit dit topic ? O.a. een blauwe R1, een Aprilia en een groene Kawa. Ik ben bij het voorsorteren bij de Groenstraat voor enkele ff zichtbaar geweest. Dus.... kan dit kloppen ?

Dat was een deel van de Rits tour

Reg. datum:
12 jul. 2011
Ben jij een ritser?

FIREBLADEEEEEE

Reg. datum:
18 jun. 2011
quote:

Jij trok je rits gister avond wel open

Nu met R6 trackbike

Reg. datum:
09 jun. 2016
quote:
ThePussyDestroyer schreef op 26 september 2016 @ 21:42:

[...]

:o

http://www.uploadking.biz/out.php/i144028_jerkoff.gif
ff wachten.... pizza !

Reg. datum:
12 jul. 2011
quote:
ThePussyDestroyer schreef op 26 september 2016 @ 21:42:

[...]

Oke, ik zal het niet ontkennen...

Maar je vond het wel fijn toch?

FIREBLADEEEEEE

Reg. datum:
18 jun. 2011
Dooie boel hier zo

Moderator

Reg. datum:
02 jul. 2006
Functie:
Moderator
quote:
daniel013 schreef op 16 september 2016 @ 21:36:
Afspraak met Martell gemaakt! :) Heb er zin in.

Ja, maar je hebt niks gedaan!
Nah ja, behalve t pinnen dan :)

Bedankt, en veel plezier met t nieuwe spul :Y

Reg. datum:
14 sep. 2005
zoooooooo, nieuw rubber eronder. (en nieuwe remschijven en blokken voor en achter, maar daar merk je niks van behalve dat ie nog steeds remt), maar nieuwe bandjes rijdt weer helemaal briljant.

hoef maar aan de bocht te denken en hij gaat al. wat een verschil met die oude die nogal op waren. dat was echt hard werken om een bochtje te maken.

martell: bedankt.
the older we get, the better we were.

Honda CBR 600 RR

Reg. datum:
24 nov. 2016
Jow,

Even nieuw leven inblazen :9

Ik meld me ook even. Moto rijder in en buiten Tilburg. Kom uit de Reeshof.
Hiervoor MT-03 en Vstrom 650 gereden.

Sinds gisteren trotse eigenaar van een Honda CBR 600 RR uit 2007. :')

Zal even een foto hier posten zodat je weet naar wie je zwaait als je me ziet rijden. :W

mijn cbr 600 rr.jpg
"Blaffende honda's bijten niet"

Reg. datum:
14 sep. 2005
Welkom. Mooie motor.
Je houdt wel van wat afwisseling, naked, allroad, sport...

Honda CBR 600 RR

Reg. datum:
24 nov. 2016
quote:
ijpie013 schreef op 24 november 2016 @ 19:03:
Welkom. Mooie motor.
Je houdt wel van wat afwisseling, naked, allroad, sport...

Dankje, en ik wilde eigenlijk als eerste motor al een supersport. Alleen zat ik helaas nog met het A2 rijbewijs. |( En mijn vrouw wilde het ook liever niet. :X

Nu eindelijk toestemming gekregen om wel een supersport aan te schaffen :t

Reg. datum:
14 sep. 2005
hahaha respect hoor. :}

die vrouwen ..... die van mij wil dat ik helemaal geen motor meer rijd. die ziet me liever in zo'n koekblik zitten, zeker nu het winter wordt.
ja, dikke doei....

voordat we kinderen hadden vond ze het nog wel ok, dat motorrijden, achterop, weekendje naar de moezel of eiffel, leuk hoor. Kamperen met de motor, nu is het gewoon met de sleurhut en gezin.
ook leuk hoor, maar gelukkig kan ik een paar keer per jaar nog wel een weekendje alleen weg met de motor.

Honda CBR 600 RR

Reg. datum:
24 nov. 2016
quote:
ijpie013 schreef op 25 november 2016 @ 09:36:
hahaha respect hoor. :}

die vrouwen ..... die van mij wil dat ik helemaal geen motor meer rijd. die ziet me liever in zo'n koekblik zitten, zeker nu het winter wordt.
ja, dikke doei....

voordat we kinderen hadden vond ze het nog wel ok, dat motorrijden, achterop, weekendje naar de moezel of eiffel, leuk hoor. Kamperen met de motor, nu is het gewoon met de sleurhut en gezin.
ook leuk hoor, maar gelukkig kan ik een paar keer per jaar nog wel een weekendje alleen weg met de motor.

Die vrouwen....... Gelukkig is het moto rijden je dan nog niet helemaal afgepakt ;)
Juist jouw vrouw moet toch als geen ander snappen (omdat ze ook ervaring heeft met achterop motor zitten etc) hoe en wat een motor rijder voelt alstie aan het rijden is. Die ervaring, de passie! :') Dat kun je iemand toch niet afpakken.....

Bovenstaande klinkt ook wel als mijn toekomst.. _O-
Ik mocht de supersport kopen, maar zodra wij kinderen zouden krijgen moet tie weg. Mag dan nog wel een dikke GS allroad kopen....

Snap jij het nog.... :?

Team Bochtgemist.nl

Reg. datum:
27 jan. 2005
Mede Brabanders, ik moet binnenkort een Ducati monster achterband vervangen van een kennis echter heb ik enkel normale bobbin / achterbrug lepel paddock stands en geen takel tot mijn beschikking. Is er een Ducati liefhebber of een liefhebber van andere fabricaat maar met een gelijkende achterbrug in de buurt waarvan ik een dag een eenarmige paddockstand kan lenen, wellicht in het vooruitzicht van een kleinigheid, zodat ik dat bandje kan vervangen? Zou helemaal geweldig zijn *O*
Yakko wijzigde dit bericht op zondag 27 november 2016 20:12 (0%)
Getverpielekes, niet gepinkelt en toch nat :(

Nu met R6 trackbike

Reg. datum:
09 jun. 2016
quote:
Yakko schreef op 27 november 2016 @ 20:05:
Mede Brabanders, ik moet binnenkort een Ducati monster achterband vervangen van een kennis echter heb ik enkel normale bobbin / achterbrug lepel paddock stands en geen takel tot mijn beschikking. Is er een Ducati liefhebber of een liefhebber van andere fabricaat maar met een gelijkende achterbrug in de buurt waarvan ik een dag een eenarmige paddockstand kan lenen, wellicht in het vooruitzicht van een kleinigheid, zodat ik dat bandje kan vervangen? Zou helemaal geweldig zijn *O*

Volgens mij is mijn MV stand zo goed als hetzelfde. Welke as diameter heb je nodig ?
ff wachten.... pizza !

Back on track....

Reg. datum:
01 aug. 2005
quote:
Jonas-RR schreef op 24 november 2016 @ 13:36:
Jow,

Even nieuw leven inblazen :9

Ik meld me ook even. Moto rijder in en buiten Tilburg. Kom uit de Reeshof.
Hiervoor MT-03 en Vstrom 650 gereden.

Sinds gisteren trotse eigenaar van een Honda CBR 600 RR uit 2007. :')

Zal even een foto hier posten zodat je weet naar wie je zwaait als je me ziet rijden. :W

[afbeelding]

Welkom, greetz uit omgeving Groenstraat
Honda CBR600RR 2004

Team Bochtgemist.nl

Reg. datum:
27 jan. 2005
quote:
ElCapitan schreef op 28 november 2016 @ 19:18:

[...]

Volgens mij is mijn MV stand zo goed als hetzelfde. Welke as diameter heb je nodig ?

Volgens google een 25.8 / 21.7 mm. aluminium adapter. Die van een f4 is 40,7 mm breed. Dat gaatniet passen denk ik :/ Bedankt iig! :}

http://www.sonicmotoshop.it/media/catalog/product/c/m/cm-7561-cavalletto-stand-moto-motorcyle-ducati_1_1_1.jpg
Getverpielekes, niet gepinkelt en toch nat :(

Reg. datum:
14 sep. 2005
quote:
Jonas-RR schreef op 25 november 2016 @ 10:07:

[...]

Bovenstaande klinkt ook wel als mijn toekomst.. _O-
Ik mocht de supersport kopen, maar zodra wij kinderen zouden krijgen moet tie weg. Mag dan nog wel een dikke GS allroad kopen....

Geen slecht vooruitzicht om in de toekomst een GS te mogen kopen. ik zeg: zwart op wit laten zetten die afspraak..... :P

SP-1

Reg. datum:
11 mrt. 2009
Idd, want ze vergeten nooit iets, maar zoiets zijn ze binnen de kortste keren vergeten '(
Yahaha XJ750Seca - Yamaha XT250 - Kawasaki ZXR750 - Kawasaki GPZ1000RX - Suzuki GSXR1100 SF - Suzuki GSXR750 - Kawasaki ZX9R - Honda VTR1000SP1

Honda CBR 600 RR

Reg. datum:
24 nov. 2016
quote:
ijpie013 schreef op 29 november 2016 @ 14:23:

[...]

Geen slecht vooruitzicht om in de toekomst een GS te mogen kopen. ik zeg: zwart op wit laten zetten die afspraak..... :P

Drommels! |(

Helemaal niet aan gedacht :P En om er nu nog mee aan te komen.. Maar wie weet. Voorlopig eerst maar eens de weg onveilig maken met mijn cbr(tje) :]

YAMAKAWAHONDUC

Reg. datum:
02 sep. 2013
Iemand enig idee of er een betrouwbare motorzaak in tilburg is dit je motor haalt / brengt voor onderhoud?

Wilde een rondje rijden vorige week, accu vervangen (druppellader geeft OK aan), maar motor start niet.
Net weer een poging maar hij start gvd nogsteeds niet :(

Heb volgens mij alles geprobeerd maar ik kom er niet uit.
daniel013 wijzigde dit bericht op zondag 05 februari 2017 15:44 (9%)

Ready to Rumble...

Reg. datum:
31 jan. 2007
quote:
daniel013 schreef op 05 februari 2017 @ 15:44:
Iemand enig idee of er een betrouwbare motorzaak in tilburg is dit je motor haalt / brengt voor onderhoud?

Wilde een rondje rijden vorige week, accu vervangen (druppellader geeft OK aan), maar motor start niet.
Net weer een poging maar hij start gvd nogsteeds niet :(

Heb volgens mij alles geprobeerd maar ik kom er niet uit.

http://spijkersmotoren.com/
Satisfaction is the death of desire.....

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.