XV 920 remrevisieset, alleen via internet maar waar?

Eus111

Rookie
1 jul 2012
9
0
beste mensen
wie weet waar ik (voor-) remrevisiesetjes voor een Yamaha XV920 Virago (1982) kan aanschaffen. Ik heb alle bekende adressen op internet tevergeefs al bekeken.

Hoor graag van jullie

gr Eus
 
- voor beide remklauwen li/re
- liefst incl. remzuigers (hoewel ik die ook uit rvs kan laten draaien)
- ik heb een voorkeur voor kopen via internet (motorzaken rekenen vaak 2-3x zo veel, vandaar..)
 
- voor beide remklauwen li/re
- liefst incl. remzuigers (hoewel ik die ook uit rvs kan laten draaien)
- ik heb een voorkeur voor kopen via internet (motorzaken rekenen vaak 2-3x zo veel, vandaar..)
Ik denk dat motorzaken wel 23 keer zoveel rekenen. :')

Succes met google.nl :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@ dirtbag: helaas niet, is waarschijnlijk voor een XV920K van een jaar later
Verder is dit setje niet compleet, ik heb ook de harmonica rubbertjes nodig van de as waarover e.e.a beweegt
 
En hou er rekening mee dat de getoonde prijzen ZONDER BTW en verzending zijn. Inclusief BTW en verzending kost je setje ineens €52,50 :o
Mijn ervaring is dat CMS niks/amper goedkoper/ regelmatig zelfs duurder is als de dealer.
Het prijsverschil waar jij op doelt is het prijsverschil tussen oem en imitatie, dat is appels met peren vergelijken. (daarom is cms ook duur, het is oem. En daardoor is het prijsverschil met de motorzaak ook minimaal)
Ik had hetzelfde probleem met m'n xj900s, alleen oem voor te vinden, omdat yamaha het had bedacht om 2 maten zuigers per klauw te gebruiken. Tot ik een site in de UK vond, daar kun je de seals op afmeting bestellen, ik zal m morgen in m'n mailbox eens opzoeken voor je, het was een enorm verschil in prijs met oem.
 
Laatst bewerkt:
Het ergste is dat ik een setje heb liggen, voor n normale prijs.
Ik doe echter niet aan verkopen van onderdelen via een webshop.

:^

ik heb ook wel wat beters te doen dan altijd maar prijzen en artikelen in de gaten te houden en de website aan te passen.
Maar ik heb al een keer een revisiset van slechte kwaliteit 'via internet' gehad.,sommige mensen moeten dat ook eerst zelf aan de hand gehad hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan