3M Adhesion Promoter Sena SMH10 Schuberth C3

hjbotter

Rookie
9 feb 2015
3
0
Leeuwarden
Geen idee of ik in het goede forum zit.

Onlangs heb ik een Sena SMH10 aangeschaft en wil deze bevestigen op mijn Schubert C3. Omdat de nekrand te dik is zal ik deze moeten lijmen met de extra bijbestelde clamp kit. Op diverse buitenlandse forums lees ik dat er eerst een hechtprimer wordt gebruikt, 3M Adhesion Promoter.
Ik heb gezocht of deze primer (in kleinverpakking) ook leverbaar is in Nederland, maar kan niets vinden.

Is er bij iemand bekend waar ik deze hechtprimer in Nederland kan bestellen?


mvrgr.,
Henk
 
Dag Henk,

Die adhesion promotor is er idd. in potjes van 250ml. Wij gebruiken het vaak op het werk. Maar ik moet bekennen dat die tape (van die witte tape met een rode folie erop) ook zonder dat spul NIET gaat loslaten. Bovendien zijn er veel te veel verschillende promotors.... en uitzoeken welke je moet hebben is bijna niet te doen.

Ik heb al 2 jaar een GoPro dingetje op de kuip van mijn motor zitten in weer en wind en vrieskou en pekel enz. enz. En die gaat er ook niet vanaf.

Kortom goed ontvetten en plakken die handel. Een tijdje goed aandrukken is wel belangrijk.

Later,

Loek
 
Ik heb ook zo'n Sena SMH10. Kan me slecht voorstellen bij welke helm dan ook dat de klem niet past. En inderdaad, dat filmpje van MonstroMorini laat het wel zien. Als je dat dure ding op je helm lijmt kan je het niet zomaar op je volgende helm overzetten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan