Waarde Honda CB400a Hondamatic

DJ_Bartezzz

MF veteraan
28 okt 2007
1.433
2
hilversum
Ik heb een zeer nette cb400A Hondamatic van de eerste eigenaar en 25dkm op de teller en uitmuntende staat.

Ik wil hem graag verkopen aan een liefhebber maar ik heb geen idee van de waarde.

Kan iemand mij adviseren?
 
Tja, wat is de staat van de motor. Je zegt wel 'zeer nette', maar hoe zit het met de banden qua leeftijd en profiel, remmen, onderhoud etc?

Zie je weinig, die automaatjes. Misschien ook omdat ze al oud zijn. :+
 
Er is ook een 750 geweest maar ze zijn in de 3 jaar dat ze geproduceerd werden nooit populair geweest en redelijk zeldzaam, in dat opzicht kan het al voor iemand een leuke hebbeding zijn.
 
Laatst bewerkt:
Heb er zelf 1 verkocht 80er, een jaar of 4 geleden (knappe staat en goed lopend) voor 800 euro.
Waarvan ik dacht dat het al veel was.
Die kerel rijd er mee naar de Honda dealer en krijgt er 3250 (inruil) voor terug....
 
Nee hoor ik gunde hem dat van harte.
Had zelf geen idee van wat het waard kon zijn, en ik had hem ingeruild ook voor 800.

PS, en had ik hem ook verteld.
 
Laatst bewerkt:
Foto s ?
Denk nu met al die motorshooters dat nu een automaat meer in trek is dan de 80 jaaren
Als je niet van schakelen houwd dan is dit mooi, van mij hoeft dat schakelen ook niet
Was er niet wat toen snel kapot ging aan de automaat? Ze zijn maar kort gemaakt
Ben benieuwd hoe dit af loopt
 
Foto s ?
Denk nu met al die motorshooters dat nu een automaat meer in trek is dan de 80 jaaren
Als je niet van schakelen houwd dan is dit mooi, van mij hoeft dat schakelen ook niet
Was er niet wat toen snel kapot ging aan de automaat? Ze zijn maar kort gemaakt
Ben benieuwd hoe dit af loopt
Met deze moet je ook schakelen (2 versnellingen).
 
Het zelfde als toen de tijd met de motoguzie ? Die had ook een automaat een soort hoge en lage versnelling
Van die guzie automaat , is nog een van hier op het forum door een former hersteld,
 
Heb er zelf 1 verkocht 80er, een jaar of 4 geleden (knappe staat en goed lopend) voor 800 euro.
Waarvan ik dacht dat het al veel was.
Die kerel rijd er mee naar de Honda dealer en krijgt er 3250 (inruil) voor terug....
daar koop je toch al wel een 3 jaar oude NC700 met automaat voor? Bijna?
 
Tja, wat is de staat van de motor. Je zegt wel 'zeer nette', maar hoe zit het met de banden qua leeftijd en profiel, remmen, onderhoud etc?

Zie je weinig, die automaatjes. Misschien ook omdat ze al oud zijn. :+

Bedankt voor de reacties, Wat ik er een beetje uit op kan maken is het wat de gek er voor geeft.

Banden en remmen zijn allemaal kort geleden vervangen.

Pekel schade heeft hij niet en oxidatie is niet te vinden.

Ik zal zondag even een foto'tje plaatsen! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan