Vervangend blok in een R6 hangen

Gosseke

Rookie
8 feb 2015
14
0
Temse
Hallo,

Ik heb een r6 gekocht bouwjaar 02 deze had een probleem? Bij aankoop rookte hij hard onder de tank dit heb ik al gevonden de kleppendeksel packing was stuk en de ontluchtingsklep was niet aangesloten,

Maar nu heb ik een ander probleem heb mijn carbs gesynchroniseerd zonder lucht filter perfect statoineer toerental juist onder de 1000 en kon hem optrekken tot het rood, dan luchtfilter er op om hem goed te krijgen maar nu niks voor te starten moet ik alles open draaien en blijft niet lopen wie weet raad
 
Ik kijk heel vaak naar het Belgische journaal, bijna hetzelfde nieuws alleen veel minder erg allemaal.

Niet zo,n punt van maken en je verbeelding gebruiken als je de context weet.
 
_O-
Duitsers lachen zich weer een breuk als je zegt dat de boel in de fik stond. "Fikken dat dat deed jonge".

Nja oke, maar ik spreek een dialect en jij ook. Toch kunnen we ook gewoon begrijpelijk nederlands.
Ik snap niet dat deze belg daar niet zijn best voor doet.

Waarom zou hij dat doen, andere mensen doen toch wel hun best hem te begrijpen. Dus uiteindelijk is hij geholpen. :')
 
Nja oke, maar ik spreek een dialect en jij ook. Toch kunnen we ook gewoon begrijpelijk nederlands.
Ik snap niet dat deze belg daar niet zijn best voor doet.

Maar kijk. Ik snap dan weer niet waarom jij niet gewoon een apart topic opent om dit taal- en begripsprobleem van je daar te gaan bespreken?

Besef je dat jullie met al dit gebral er voor zorgen dat Gosseke alleen maar minder zin krijgt om hier nog dingen uit te gaan leggen? Je verziekt zijn topic, en je verziekt het topic voor de mensen die hem wel willen helpen.

Ga toch ergens anders over je persoonlijke problemen schrijven. En dat geldt voor iedereen hier die problemen probeert te bespreken die niets met Gosseke's motor te maken hebben. Het kan me niet schelen dat je er niks van begrijpt. Ik en anderen hier begrijpen het wel. In ieder geval begrijpen we hoe we de taalbarriere kunnen overkomen. Het is dus jullie probleem en niet dat van mij, Gosseke, of de anderen. Bespreek jullie persoonlijke problemen gewoon ergens anders.
 
Laatst bewerkt:
Maar kijk. Ik snap dan weer niet waarom jij niet gewoon een apart topic opent om dit taal- en begripsprobleem van je daar te gaan bespreken?

Besef je dat jullie met al dit gebral er voor zorgen dat Gosseke alleen maar minder zin krijgt om hier nog dingen uit te gaan leggen? Je verziekt zijn topic, en je verziekt het topic voor de mensen die hem wel willen helpen.

Ga toch ergens anders over je persoonlijke problemen schrijven. En dat geldt voor iedereen hier die problemen probeert te bespreken die niets met Gosseke's motor te maken hebben. Het kan me niet schelen dat je er niks van begrijpt. Ik en anderen hier begrijpen het wel. In ieder geval begrijpen we hoe we de taalbarriere kunnen overkomen. Het is dus jullie probleem en niet dat van mij, Gosseke, of de anderen. Bespreek jullie persoonlijke problemen gewoon ergens anders.

O...... :z naja gelukkig maak je je er verder ook niet druk over. 8-)
 
Het is dus jullie probleem en niet dat van mij, Gosseke, of de anderen.

Dat is niet helemaal juist. Gosseke start een topic en wij moeten zijn tekst ontcijferen om hem te kunnen helpen. Hij zal beter geholpen worden als hij zelf iets meer zijn best doet om het probleem in zo correct mogelijk nederlands zo duidelijk mogelijk uit te leggen. Wanneer er een paar vlaamse woorden doorheen zitten dan doet echt niemand daar moeilijk over.

Maar dat is het probleem niet. De schrijfstijl van Gosseke is erg ongestructureerd. Dat heeft niets met het feit te maken dat hij een Belg is. Dat is gewoon gehaast en slordig schrijven.

Het wordt natuurlijk anders als iemand dyslectisch is of een andere afwijking heeft waardoor hij niet netjes kan schrijven, maar dat lijkt me hier niet het geval te zijn.

Besef je dat jullie met al dit gebral er voor zorgen dat Gosseke alleen maar minder zin krijgt om hier nog dingen uit te gaan leggen?
Als je op een forum (welk forum dan ook), een goed antwoord wilt hebben op een probleem, dan moet je zelf de tijd nemen om het probleem duidelijk uit te leggen. Dat lijkt me logisch. Je kunt niet van lezers verwachten dat ze een taalkundige speurtocht gaan houden om te ontcijferen wat je probleem precies is voordat ze uberhaupt kunnen bepalen of ze hulp kunnen bieden.

Je kunt al helemaal niet stellen dat het dan het probleem van de lezer is en niet van de topicstarter. Wie wil er nou hulp met zijn probleem?
 
Laatst bewerkt:
Maar kijk. Ik snap dan weer niet waarom jij niet gewoon een apart topic opent om dit taal- en begripsprobleem van je daar te gaan bespreken?

Besef je dat jullie met al dit gebral er voor zorgen dat Gosseke alleen maar minder zin krijgt om hier nog dingen uit te gaan leggen? Je verziekt zijn topic, en je verziekt het topic voor de mensen die hem wel willen helpen.

Ga toch ergens anders over je persoonlijke problemen schrijven. En dat geldt voor iedereen hier die problemen probeert te bespreken die niets met Gosseke's motor te maken hebben. Het kan me niet schelen dat je er niks van begrijpt. Ik en anderen hier begrijpen het wel. In ieder geval begrijpen we hoe we de taalbarriere kunnen overkomen. Het is dus jullie probleem en niet dat van mij, Gosseke, of de anderen. Bespreek jullie persoonlijke problemen gewoon ergens anders.


Volgens mij begrijp je er zelf niets van?

Gosseke had een probleem met zijn R1. Iedereen zei dat het blok kapot was.
Een dag later heeft hij al een ander blok op de kop getikt. Is wel heeel snel maar niet onmogelijk.
Na een paar kleine probleempjes heeft hij nu zijn R1 netjes afgesteld. Volgens jouw heeft hij nog steeds hulp nodig? Het zal wel zo zijn als jij het zegt.

Ik heb gezegt dat dat hij de volgende keer beter een computer kon gebruiken ipv van zijn telefoon.
Volgens mij zit ik ook geen Belgen af te branden, als het anders lijkt bij deze sorry.
 
Volgens mij begrijp je er zelf niets van?

Gosseke had een probleem met zijn R1R6. Iedereen zei dat het blok kapot was.
Een dag later heeft hij al een ander blok op de kop getikt. Is wel heeel snel maar niet onmogelijk.
Na een paar kleine probleempjes heeft hij nu zijn R1R6 netjes afgesteld. Volgens jouw heeft hij nog steeds hulp nodig? Het zal wel zo zijn als jij het zegt.

Ik heb gezegt dat dat hij de volgende keer beter een computer kon gebruiken ipv van zijn telefoon.
Volgens mij zit ik ook geen Belgen af te branden, als het anders lijkt bij deze sorry.
;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan