Den Bosch en Omstreken Deel 70 Tiet veur ut goeie weer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Minstens 3, alles eronder zijn overgewaarde opgefokte traktoren :+
 
Ach die 2-pitter van mij heeft zat paardenkrachten maar wordt bestuurt door ene ezel _O- _O- _O-
 
Nergens gaat het haar zo van overeind staan als een over een ietwat hobbelig weg rijdende 4 cilinder in lijn ver weg van waar ik buiten zit op een zwoele zomeravond, maar luid genoeg om elke opschakeling en klap uit de uitlaat te horen. En met 115 nm standaard meer dan koppel genoeg :+
 
:Z moggel :W zo nog ff een halve dag werken en dan hebben we WEEKEND :} :} :}

:^ en :^

Vanmiddag nog even ontwikkelingswerk doen op mijn vorige locatie... en dan op tijd naar huis, hoop ik.
En ik kan niet wachten. Aan het einde van de week heb ik er altijd wat moeite mee om nog op tijd mijn bed uit te komen. Maar blijkbaar ben ik niet de enige.... ik zit hier nog steeds alleen op kantoor.
 
:^ en :^

Vanmiddag nog even ontwikkelingswerk doen op mijn vorige locatie... en dan op tijd naar huis, hoop ik.
En ik kan niet wachten. Aan het einde van de week heb ik er altijd wat moeite mee om nog op tijd mijn bed uit te komen. Maar blijkbaar ben ik niet de enige.... ik zit hier nog steeds alleen op kantoor.

Sow, over "moeilijk uit bed kunnen komen" gesproken gisteren pas om 2u gaan slapen. En me wekker begon om 5u te rammelen.
Hoe kut is dat dan? :/
Ondertussen al wel weer bij de haribo fabriek in neuss duitsland
 
WEEKEND
Wat een heerlijk weer vandaag. Nu hopen op een beetje beter weer op zaterdag of zondag ken ik weer lekker stukje sturen op de VTR met die regen van vandaag is mooi die pekelzooi mooi weggespoeld
 
WEEKEND
Wat een heerlijk weer vandaag. Nu hopen op een beetje beter weer op zaterdag of zondag ken ik weer lekker stukje sturen op de VTR met die regen van vandaag is mooi die pekelzooi mooi weggespoeld


Nou dan moette maar eens ff oe voorruit van oe auto likken :Y :Y :Y
Die smaakt nog steeds erg zout hoor :r :r :r
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan