zitkuil buddy verhogen

patrickZ

MF veteraan
3 jul 2005
15.083
10.984
nultwintig
ik heb een oude katana, 750 waar de tank voor je ballen zit, nu zit ik daar erg oncomfortabel mee, ook omdat ik door mn lengte behoorlijk opgevouwen zit,

heeft iemand ervaring met het zelf doen van verhogen van de seat?
ik denk dat deze zeker 5 cm omhoog moet ..
(van de tank naar het gedeelte waar de duopassagier zit)
hier lijkt ie op, alleen zonder de klaplamp:
1985_GSX750SE_Katana_450.jpg


wie heeft een idee en moet/ kan ik een buddy overtrek gewoon vastnieten over de oude of deze eraan vast maken??

ideeen en foto's (how-to's) welkom!
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er laatst zelf ook aan begonnen, er zat een kleine scheur in het zadeldekje van een laverda 750sf en er mocht wel wat stevigheid bij. Verder leek het me gewoon leuk om eens te proberen. Na 3u en veel gefrot zat het weer netjes vast maar dat doe ik nooit meer.

Stuur MF user HawkGT eens een berichtje. Die kan dat heel netjes voor je maken voor een schappelijke prijs. Zadel van mijn Xt660 ook +5cm en nieuwe vulling. ik zit weer comfortabel.
 
ik heb een oude katana, 750 waar de tank voor je ballen zit, nu zit ik daar erg oncomfortabel mee, ook omdat ik door mn lengte behoorlijk opgevouwen zit,

heeft iemand ervaring met het zelf doen van verhogen van de seat?
ik denk dat deze zeker 5 cm omhoog moet ..
(van de tank naar het gedeelte waar de duopassagier zit)
hier lijkt ie op, alleen zonder de klaplamp:
[afbeelding]

wie heeft een idee en moet/ kan ik een buddy overtrek gewoon vastnieten over de oude of deze eraan vast maken??

ideeen en foto's (how-to's) welkom!

Ik zou 'm zeker niet over het oude dekje vastmaken, dat gaat glijden en opstropen.
Hawk inschakelen is een goede tip. Hij werkt netjes, weet wat hij doet en voor een fatsoenlijke prijs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan