MF MegaMeeting I'XV - 3 Mei '15

Ze kunnen beter weer gaan staken }) _O-

11159508_10203475150394088_2549235968382555339_n.jpg


MOOI JOH
 
Laatst bewerkt:
Wat plaatjes:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Die Rninety is mooi maar die cafe racer mag er ook zijn :} (nette BMW).

Bedankt voor t eerste plaatje met mijn motor erop.

Maar wat ik dan weer jammer vond is dat die cafe-racer BMW naast die NineT ging staan, de eigenaar van de NineT eraan komt, zonder ook maar n blik op de cafe-racer te werpen opstapt en wegrijd... Vond ik niet tof van hem en ook niet tof voor de eigenaar/berijder van de cafe-racer. :)
 
Ik ben lekker bezig geweest. gopro gemonteerd maar ipv van filmen heb ik een mooie foto hoe ik hem aan zet en uitzet. :')
 
Ik denk dat er twee agenten uberhaubt geen loonsverhoging meer krijgen. Onze blauwe vrienden zijn de enige die brokken hebben gemaakt met hun gevaarlijke gedrag :+. Sukkeltjes.


Wat een buiten proportionele aanwezigheid overigens weer, de politie in Amersfoort spande de kroon. Het leek wel of er een grootte voetbal wedstrijd gespeeld ging worden.

Er moet maar een instantie zijn die volgend jaar de politie in de gaten gaat houden. Levensgevaarlijk dit.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor t eerste plaatje met mijn motor erop.

Maar wat ik dan weer jammer vond is dat die cafe-racer BMW naast die NineT ging staan, de eigenaar van de NineT eraan komt, zonder ook maar n blik op de cafe-racer te werpen opstapt en wegrijd... Vond ik niet tof van hem en ook niet tof voor de eigenaar/berijder van de cafe-racer. :)

Thanks Wimis, die Cafe-racer is van mij!

Dat dacht ik dus ook. Ik dacht 'mooi, even ruim 30 jaar techniek naast elkaar.'. Blijkbaar dacht de eigenaar van de NineT daar anders over.
 
Ben ook maar even wezen buurten. Leuk zo veel motoren bij elkaar te zien :Y

Maar die posers met spijkerbroekjes die de rotonde vol in de toerenbegrenzer overrijden ... |( Tja...
En heb ook verreweg meer niet-gebruikte dan gebruikte kneesliders gezien :+
 
Amersfoort sloeg nergens op, allemaal afzettingen en bijna meer politie dan motorrijders. Zal straks ff uploaden wat ze allemaal neergezet hebben.
 
Thanks Wimis, die Cafe-racer is van mij!

Dat dacht ik dus ook. Ik dacht 'mooi, even ruim 30 jaar techniek naast elkaar.'. Blijkbaar dacht de eigenaar van de NineT daar anders over.

Mooi ding hoor die racer!

Ja ik stond erbij te kijken hoe jij ernaast ging staan, toen toevallig die eigenaar aan kwam lopen, maar die had er geen oog voor op dat moment, jammer want hadden wel wat leuke plaatjes kunnen opleveren, vader en zoon bij elkaar (om het maar zo te zeggen dan)
 
Het gebeurde recht voor m'n neus. Politie 1 remde en politie 2 reed zijn linker zijkoffer er af. Alles lag over straat. Maar ze reden snel door en gingen 200 meter verderop pas naar de schade kijken.

Er stond echt een grote club mensen te kijken. Iedereen begon te juichen en te joelen. Ik was zelf waarschijnlijk ook snel doorgereden :p

En daarbij dropen ze af als een verzopen kat en bovendien door het rode verkeerslicht ben benieuwd wat Koos van Spee hier over te vertellen heeft..... _O- _O- _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan