CBR1000F clan: Part (00)10, shaken, not stirred

@heet : Dat is een best binnenbrandje geweest zonde..

Is ie geblust met poeder? Dan moet je echt alles goed schoonmaken incl alle stekkers die rommel gaat echt overal inzitten met storing tot gevolg.

Het is inderdaad geblust met poeder. Ter plekke heb ik de boel al met veel water afgespoeld en zo veel mogelijk geschrobt en bij thuiskomst nog eens.
Inmiddels 6 maanden verder nog steeds geen storingen of andere schade voor zover ik kan zien. O-)
 
@heet : Dat heb je goed gedaan want die poeder is echt rotzooi. Het scheelt natuurlijk ook dat de elektronica niet echt high tech is bij de DD ;)
 
Hoi DD kameraden,

Mijn ketting knarst vreselijk en kettingvet helpt niet meer dus moet nieuwe kettingkit.
Weet iemand een betaalbsre kit voor de DD?

Groet Danny,
 
Wie rijden er nu nog?
Ik heb hem deze week laten staan. Gladheid is bij mij echt de grens en ik kan ook met het koekblik naar het werk.
Ik heb er ook erg weinig gezien deze week. Stuk of 3 motoren denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Die van mij staat vanaf december lekker warm in een showroom gestald, na een hele grote beurt (cab. Ultrasoon Reiniging, kleppen stellen, naks vervangen, voorvork revisie en natuurlijk alle vloeistoffen vervangen) staat ie al klaar voor de zomer van 2016 :Y en aangezien ik het zonde vind om in de pekel te rijden wacht ik lekker af *D
 
Sinds januari 2015 iedere week 300 km woon-werk...ook de afgelopen week, met -10°C dinsdagochtend als topper. Nu ben ik het beu, heb vandaag een auto gekocht.

Bij mij op het werk wordt meehelpen aan het verminderen van de parkeerproblematiek ook niet echt gewaardeerd. De mooie parkeerruimte de er was voor motorfietsen, vlakbij de ingang, is inmiddels omgetoverd in een paar extra vakken voor de auto's. Vanaf waar ik nu de motor neer moet zetten mag ik lekker 250m lopen naar de ingang. Bedankt jongens!
 
Ik heb hem nu een week laten staan maar met de weersvoorspelling voor maandag denk ik dat ik hem maandag weer pak.
 
T is dat ik mn gereedschap weer mee moet nemen daarom maandag met de auto
En als ik mn spullen op t werk kan laten staan gaan we weer op de DD
 
Nog steeds doorgereden met uitzondering van vrijdag toen had moeder de vrouw de auto niet nodig.
Ben zeer blij met een volledige RVS uitlaat want de originele was met een jaar rot van de pekel.
Morgen mag de DD weer onder de hoes weg.
 
Weet iemand waar je een nieuwe link systeem kunt vinden voor de achtervering? Deze begint wat speling te krijgen en wil in de nabije toekomst gaan vervangen!
Hoor het graag
 
Waarom niet gewoon nieuwe lagers erin?
Er zitten naaldlagertjes in die eenvoudig te vervangen zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ik zocht altijd zelf de onderdeel nummers op en bestelde dan bij de dealer.
Onderdeelnummers en richtprijzen zijn eenvoudig op model en jaar te vinden op bijv. www.csmnl.com
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij moet je bij motoren net als bij auto,s
Onderdeel nrs kunnen vinden via je v.i.n nr of kenteken
Althans dat moet de dealer zeker kunnen
Toen ik nog in de autoschade werkte dédain we t ook op die manier
 
Terug
Bovenaan Onderaan