CBR1000F clan: Part (00)10, shaken, not stirred

Ik wil van het weekend wel ff kijken of de bochten+collector (is één geheel toch?) op mijn blauw-witte nog goed zijn. Denk dat die toch in onderdelen weg zal gaan, aangezien zo verkopen geen stuiver oplevert.
Bochtenset is er een aantal jaar geleden nieuw opgekomen vanwege hetzelfde euvel als de jouwe, maar ik weet niet wat het in de tussentijd geleden heeft.

Dat zou heel tof zijn. Ik hoor graag van je. *O*
 
Ik heb een 96 kenteken maar 95 model. Als je zou willen fotograferen waar die aansluitingen zit zou ik zeer blij zijn.
 
Zojuist na veel zoeken gevonden

www.thestraycat.net/CBR_Farkles.htm


Ja klopt zoals het staat, ik dacht alleen dat de 2e de vast was maar kan.ik me vergist hebben. Is ook al weer bijna een.jaar geleden.en ja dat geheugen op leeftijd gaande he ;(
Is echter wel.goed omschreven zo.
 
Vrolijk Pasen allemaal
full
 
Mooi balen. Mijn moeder reed van het weekend achteruit met de auto. En daar stond dus mijn moor. Gelukkig is hij niet omgevallen maar wel staand op de middenbok een centimeter of 20 naar achteren geduwd.
Gevolg, mijn vorkpoten staan niet meer naast elkaar.
Vervelend maar nog meer balen is dat ik pas op 6 mei bij mijn motorzaak terecht kan. -O-
En ik wil hier toch echt wel een professional naar laten kijken. Kak!
 
Mooi balen. Mijn moeder reed van het weekend achteruit met de auto. En daar stond dus mijn moor. Gelukkig is hij niet omgevallen maar wel staand op de middenbok een centimeter of 20 naar achteren geduwd.
Gevolg, mijn vorkpoten staan niet meer naast elkaar.
Vervelend maar nog meer balen is dat ik pas op 6 mei bij mijn motorzaak terecht kan. -O-
En ik wil hier toch echt wel een professional naar laten kijken. Kak!


;( ;( ;(
Das wel balen, denk niet dat er iets met je frame of balhoofd zal zijn, denk net als Paintmaster dat je vorkpoten krom zullen zijn.
 
Wat vinden jullie nou eigenlijk van de modificatie voor de naks van Kees vd Laan (marktplaats)


Geen ervaring mee maar ben er ook wel nieuwsgierig naar, wilde afgelopen winter er ook naar kijken en kleppen kontroleren maar is allemaal niks van gekomen wat ik wilde doen aan de DD. Optisch ook nog wat plannen maar wordt komende winter maar denk ik, nu begint het seizoen dus eerst maar weer rijden.
:] :] :] :] :]

Nu alleen zorgen dat hij technisch in orde is en de rest volgende winter, waarschijnlijk heb ik dan wat meer rust vwb andere dingen in en rond het huis. *O* *O* *O*

Dus als de DD dan blijft, wat wel zal zijn dan vertroetelen we hem maar.
 
Gisteren de kleppen gesteld van DD. Was wel nodig ook. Paar veel te los maar sommigen ook veel te strak. Klusje was aardig te doen alleen wat een kolerewerk om af te stellen aan de uitlaatzijde zeg. Alles moet op de tast omdat je niets ziet. Eind goed al goed. Moest wel een andere set voelermaten halen want 0,18ex vind je niet bij de gamma(brezan wel trouwens, 13 euro) ivm het mogelijk bewegen van de stelschroef heb ik t nu zo gedaan: uitlaat, moet zijn 0,10 met een speling van max 0.02. Heb er 0,20 tussen gelegd, klemvast gedraaid, alles vast en plaatje ertussenuit halen. Dan past 0,18 perfect. Zelfde voor intake zijde maar dan 0.10, speling max 0,02, 0,13 ertussen en strak, alles vast, voelermaat eruit, definitief vast, hercontrole. 0,10 zit perfect. (Had geen andere maten voelermaten dus moest t hiermee doen)

Volgende wordt carburateur synchroniseren.
 
Wat vinden jullie nou eigenlijk van de modificatie voor de naks van Kees vd Laan (marktplaats)

hoi stephan
de modificatie is wel leuk. ik had hem in mijn cbr 1000f uit 1988
maar de eerste is na 500 km gebroken. DAT GELUID WIL JE NIET HOREN!! en dus een nieuwe gekregen.
( was misschien mijn fout ) ik heb hem wellicht te los of te vast gezet dus alles weer open met de tweede heb ik ongeveer +_ 1000 km mee gereden.
toen was er iemand die er heel veel geld voor bood en is hij verkocht.
ik heb hier mijn leer moment uit getrokken en houd het bij de originele onderdelen.

en wat betreft je eerdere vraag ?? ik wil je best helpen
 
Ik heb wel een pdf van die mod. Heb m een keer opgevraagd. Pm me maar, dan kan je kijken of je m wil of niet.
 
Heb je een pm gestuurd. Wie weet hoe je die pakking noemt die je nodig hebt als je de naks gaat vervangen en kleppen gaat stellen? Bedoel niet van de deksel. Je schijnt ook nog een paar kleintjes nodig te hebben.
 
ik had alleen de pakking van de kleppendeksel en dat is een rubberen en die kan je weer gebruiken

en ik heb geen pm ontvangen ??
 
Ik heb de pakking laten zitten bij mij deze is na 1500km nog dicht....

Als ie niet hard is en je maakt de pakking goed schoon dan kan deze gewoon blijven zitten.
 
Iemand nog belangstelling voor een superbike stuur op zijn CBR?
Ik heb de mijne compleet op Marktplaats gezet.

Kan zo gemonteerd worden.

***************VERKOCHT*******************
 
Laatst bewerkt:
Ben nu bezig met de carburateurs te synchroniseren voor het model na 93. Die met de nippels aan de onderzijde van de carbs zeg maar. Plaats later een how to
 
Wat was dat heerlijk weer gisteren... Ff picje geschoten met de ZX6R van een kameraad van me, toch een 500km gemaakt in 2 dagen... ;-)
2reoz88.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan