Arlen Ness: heren leren motorbroek met sliders mt 52 €100,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

TwoDegrees

MF veteraan
18 sep 2002
25.863
7
Oezbekistan
Motorshopper: Arlen Ness: heren leren motorbroek met sliders

ZGAN nauwelijks gedragen Arlen Ness heren leren motorbroek met sliders.
De broek is weinig gedragen, minder dan 20 keer.

Het is maat 52, 1.83 en minder dan 80 kilo ga je de broek passen.
Passen mag in Schiedam.

De broek heeft stretch materiaal bij de knieën en in het kruis. Hierdoor loop je normaal in de broek en heb je ook niet een zak bij de kont als je staat.
Met bijpassende arlen ness niergordel.

Geef een pm als je geinteresseerd bent. Vraagprijs €100,=

IMAG0804_zpssxokqshm.jpg


IMAG0806_zpske6ivfd2.jpg


IMAG0807_zpsdzatrcww.jpg
 
Laatst bewerkt:
Haha de kleine baas naast je komt even inspecteren op foto 1. Helaas gaat mijn ghettobooty daar niet in passen, anders had ik hem direct van je overgenomen:(
 
Kun je hem ook opsturen, ben 1,85 en 82 kg gaat dat passen heb nu een Mpq broek maat 52 maar de rits is kapot! Verder is de broek goed ritssen leer etc groet friso
 
Kun je hem ook opsturen, ben 1,85 en 82 kg gaat dat passen heb nu een Mpq broek maat 52 maar de rits is kapot! Verder is de broek goed ritssen leer etc groet friso
Ja dat kan ik, maar de ene broek is de ander niet.

Ik ben intussen 85 kilo en hier heb je gelijk ook mijn verkoopreden ;)

De broek is inderdaad helemaal prima met ritsen, leer etc. Nauwelijks gebruikt dus zeer weinig slijtage (behalve de sliders).
 
Niemand een mooie broek voor de lente? Ok het is een tikje fris vanochtend maar daar krijg je ballen van! Bevroren...dat wel ;)
 
:W feyenoord heeft gewonnen :) Dus het is al een goed weekend. Nu nog een mooie broek verkopen! Had ik al verteld dat er een niergordel bij zit? Nee he..
 
2 vragen.
Valt er nog over de prijs te praten?
Is de broek te dragen voor iemand van 1.88? Heb alleen nog maar kevlar en textiel broeken gedragen dus weet niet hoe dat werkt bij leer.
 
2 vragen.
Valt er nog over de prijs te praten?
Is de broek te dragen voor iemand van 1.88? Heb alleen nog maar kevlar en textiel broeken gedragen dus weet niet hoe dat werkt bij leer.
Even de beenlengte opmeten en kijken of dit gaat passen. Gezien de info in de OP wordt dit krap.

Vergelijking textiel en leer. Ik heb beide en vind leer prettiger zitten. Voel me daarin wat veiliger. Textiel is praktisch omdat dit over mijn spijkerbroek kan.
 
2 vragen.
Valt er nog over de prijs te praten?
Is de broek te dragen voor iemand van 1.88? Heb alleen nog maar kevlar en textiel broeken gedragen dus weet niet hoe dat werkt bij leer.
Ja het is een vraagprijs.

En je kunt de broek beter passen, dan weet je het zeker.
Broek ligt in Schiedam.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan